Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilke planer har dokker for dagen?
Her blir det innedag, for Einar Adrian har feber på 3 dagen[&:]. Har vært oppe sia halv6, så det e nok ikkje lenge før man skal sove litt igjen.
Dere får ha en fin dag!!
God morgen!
Tror vi skal våge oss ut på en trilletur i dag[:)].
Ser ut til å bli en kjølig dag med pent vær i Oslo.
Jeg har nå kun 1 julegave igjen, så nå skal jeg slappe av noen dager fra julemas[;)]
Kanskje jeg baker noen julekaker(men det er bare kos)[:D][:D][:D].
Du e dyktig!! Æ har stort sett alle julegavan igjen men i morgen skal alle bli handla inn, hvis lillemann e blitt bedre. Så æ krysse fingrene for det!!
Har kjøpt inn ferdig pepperkakedeig så kanskje æ greie å få lagd dem i dag...[8D]
Det er sjelden jeg er så godt i rute som i år!
Mannen min har hatt en del fri, og da har jeg benyttet sjangsen til å springe i butikker[:D]
Mye lettere uten vogn.
Fikk lyst på pepperkaker jeg og.... Kanskje jeg lager det senere i dag.
Da lukter det jul da[:D][:D][:D]
Glede meg bare til æ e ferdi me julegavan har liste over ka folk ska få, så trur d blir å gå greit!
Gubben e så gla i pepperkakedeig så æ trur æ skal lage dem før han kommer ifra jobb, ellers blir d risikosport å være i samme rom som han[8D]
uff:( god bedring til lille gulle ditt!!! her e vi på besøk hos søs. ho har ei jente på snart 6 mnd, dem sover og david sover... hehe, så her sitter jeg og kooper[:D][:D][:D]
i dag blir det besøksrunde til venner og familie, prøver å være sosial når jeg først r i byn[:D]