God morgen damer

Litt Bitch?

Glad i forumet
God morgen, håper alle har det bra.
Hva skjer i dag da? Jeg skal muligens på julegaveshopping uten barn (hvis det ordner seg med barnpi), kanskje jeg får gjort unna det meste også. Håper virkelig det. Dere får kose dere masse idag.[;)]

God morgen.. Her så er det legen som står for tur, (sjekke om jeg er blitt bra igjen etter lungebetennelsen for den har vært hard, driver med andre kuren nå, så vi krysser det vi krysser kan)Så er det den ukentlige husvasken som må gjøres da.. og etter det er jeg sååå sliten at jeg må 
bare slappe av inne her en god stund etter på, hihhihhihi

Ha en super duper dag da jenter

God morgen! Vet ikke helt hva vi skal i dag... [8|] Blir vel en tur ut i alle fall. [:)]

god morgen...

i dag blir det bare rydding hjemme ser bomba ut her sambo holder på og skru opp garderobe skap endelig får vi klærna våre ut av søpplesekker[&:]
bare mats sine klær som hadde ett sted og ligge[:D]

vi skal vel på butikken en tur og kjøpe litt julepapir og sånn satt og pakket inn i går og blei tom gitt!!

blir vel noenn turer innom her i dag men kommer strekere tilbake i kveld!

Idag er skal jula inn i huset vårt!!! vaska og sto på til den store gullmedalje igår, så nå er det opp på loftet og hente frem eskene med adventspynten!! Gleder meg[:D] Hanna skal på overnatting til mormor og morfar! så jeg og gubben skal ha skikkelig kvalitetstid ikveld[:)] God mat+++[;)]

God dag, får vel jeg si...
I dag skal jeg ut og shoppe resten av julekalenderen til gubben også må jeg jo handle gave til hemmelig gavevenn! (Ja, jeg er treig!!!)
Ellers blir det god middag med vin i kveld!
Alltid kos på en fredag!

Back
Topp