God morgen,damer! :)

Mamsen t gullungan

Forelsket i forumet
Da var det fredag igjen og HELG:)
Her skal jeg være hjemme alene med de søte små,mens mannen skal på hytten og jobbe litt!
I morgen kommer mamma,pappa og lillebror,det gledes det til!

Planer for helgen da,damer?!

Ha en fortreffelig dag![:D]

I helga skal jeg være heeeelt alene :O Eller forhåpentligvis joiner kjæresten meg da men :P

Ravn Kenneth skal hvertfall på sin første ferietur alene uten mammaen sin :) Han skal være med bestemoren og bestefaren til Bergen til tanten sin :)

Herreguuud har dere hytte? heeldig er dere såfall!;)

Her skal vi nokk bare være hjemme å kose oss, tenkte å styre litt med huset.. Så håper jeg på fint vær slik at vi kan leke masse ute :D

Ingen store planer, og det er deilig! [;)] Holder på å vaske huset nå. Etterpå skal jeg hente lillesøster
i barnehagen, hun skal være her til mandag kveld [:)] Ellers blir det vel bare å kose oss med venner og
familie tenker jeg

Har rydda litt for får fint besøk etterpå [&:][&:][&:]

Gleder meg til i kveld for da skal vi kose oss med taco, tv og hverandre [8D]

To eldste skal på camping med morfaren fra i dag til søndag, og i morgen skal Jonas på første overnattingsbesøk, for da skal mor og far grøftefylle [:D]

ORIGINAL: mammabenti

Herreguuud har dere hytte? heeldig er dere såfall!;)

Her skal vi nokk bare være hjemme å kose oss, tenkte å styre litt med huset.. Så håper jeg på fint vær slik at vi kan leke masse ute :D

Jepp,vi har egen hytte vettu! :) Det er kjempe deilig med en egen plass,der man slipper å spørre om man får låne og ta hensyn til gud og hvermann! :)
Neste helg skal jeg og to venniner dit aleine og da blir det vin vin vin! hihi...[:)]

Vi skal på en liten fjelltur, grillings på hytta til oldeforeldrene til N og eller koooose oss[:D]

Back
Topp