• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

god morgen alle sammen

~lenemoren76~

Elsker forumet
god morgen, håper dere får en fin dag i dag[:D]

god morgen, morgenfugl!!

Ser du er fra Bergen og kom på at mannen min ofte har nevnt at det verste han kunne tenke seg om morgenen er en superblid bergenser som roper: GOD MOOOORGEN!!! hehe, tror det var noe med dialekta eller noe.

jeg har ikke noe i mot blide bergensere om morgenen jeg, bare koselig!!

Ha en super dag du også Lenemoren!!

Du også Lenemoren!
Dagen ser ut til å kunne bli bra. Skal på kurs fra 2-6 med jobben i dag, så da blir arbeidsdagen litt kortere. Vet sjefene har forsøkt å få tak i Erik Thorstvedt (kanskje med noen av Tufte folkene) til et slags motivasjonsforedrag eller tilsvarende. Det hadde jo vært gøy om det hadde gått i boks [:)]

håper du også får en fin dag [:D]

Ønsket alle en kjempe fin dag i høst kulda,
om det er kaldt akkurat der DU befinner deg.

Go klem fra Kathrine

God morgen alle sammen[:)] Selv skal jeg krype til køys igjen nå..
Have a nice day[:D]

hvordan går det med deg kathrine???????

samme status som de andre dagene [&:] har enda ikke fått time til sykehuset [:@] så da blir det ikke denne uken alikavell da...sukk! Ville så gjerne få litt mer svar før helgen. Sliter med å sove om natta, noe jeg liksom skal gjøre mye av.

Takk!

Klem fra Kathrine

ikke noe kjekt å gå sånn i uvisshet. kan du ikke ringe de og purre litt på da??? skal krysse alt for deg,vet hvor j.....g det er å gå sånn.

masse masse lykke til. kjempe klem

God morgen til deg og [:D]
Håper dagen din blir fine, dere har vel samma vinden som vi har [:-]

hehe ja vist er vi koselig[:D][:D][:D][:D]

ja har tenkt å ringe de i dag, om det ikke kommer noe i posten. Så da ringer jeg etter 12 ca. Helt PYTON å ikke vite...

Blir en blææææ helg [:@]

kjempe forståelig det. lykke til kathrine.

Takk takk lenemoren!

Frøken blondi her [;)]

ja har vurdert det HeiHei!

Men det jeg trenger er en skikkelig UL, å har de det der? Åsså må de ta prøver, her i Bærum oppfordres man ikke å komme på legevakten dersom det ikke er Ø-hjelp! Men jeg skal ringe direkte til sykehuset å be de ta meg inn senest i morgen.

Kathrine

hvor langt er du på vei da kathrine??? vet de har problemer og finne fosteret før 5 uke. men det skal jo være en foster pose og en plomme sekk. på meg fant de det i uke 5,og hjerte i uke 7. hadde blødninger jeg oxo,kom en klump ut,var sikker på at det var fosteret,men nei.

jeg er bare 4 uker på vei, og det er akkurat det som er "problemer", måtte spesial utstyr til for å få mere svar. Men selv etter sykehus besøk trenger jeg ikke å få svar, sa legen min! Det beste er å vente å se med tiden (dagene). Å det er lettere sakt en gjort!

Æsj...Pyton!

I dag er det en skikkelig JÆVLIG dag!

.....sukk......

er så lett og si for legene,er helt j.... g å gå sånn og tenke og gruble. de må jo ta det på alvor[:@][:@] blør du enda?????

Back
Topp