God morgen alle sammen

PippiLottis

Elsker forumet
God morgen [:)]

Her våknet mini 06:12[:'(] litt i det tidligste laget for meg ja....Fikk flaske på melk for første gang på flere månder, angrer jo nå, men han hadde så sygg hoste at tenkte litt varm melk i flaske ville være lurt, hosten stoppet men han var jo potte tett så hørtes ikke godt ut liksom, så den pakker jeg vekk igjen, men sånn er det tidlig morgen så gjør man alt for å sove igjen, hehe. Skal snart lage frokost til mini og se om det er noe jeg selv kan spise, har tilogmed tatt på oppvaskemaskinen tidlig morgen og har tenkt å sitte på litt klær, men må bare våkne litt

Her skal vi ikke noe i dag, sambo har vært på jobb i natt og skal vel sove til i ettermiddag en gang, er stygt vær uten for så blir ikke noe ute lek til oss, var invitert til en venn og leke med hennes barn, men så er han blitt syk, trodde kansje det var vannkopper...men han hadde også feber og var utilpass, mini her fikk vannkopper npår han var 3.5 månde[&:] MEn han fikk så lite og så få, så siden han var UNDER 1 år når han fikk det kan han godt få det igjen.

Litt morgen skriving fra denne kanten her[:)][:)][:)]

Håper dere alle får en super dag

God morgen[:)]
Her våkna junior kl 0645, egentlig helt greit (selv om mor kunne tenkt seg å sove litt til).
Vi har kosa oss på sofaen under dyna, med litt barnetv. Nå har vi spist frokost og lillemann
leker med både puslespill og biler. Mammaen sitter å oppdaterer seg på nettet og syns det er godt
med en rolig morgen[:)]

Planen er å komme oss på butikken og evt ut å leke litt før M skal sove duppen sin.
Etter duppen vet jeg ikke hva vi skal gjøre, men noe må vi jo finne på.
Syns forresten at junior er litt varm, så vi får se det litt an utover formiddagen.

Ha en fin fin lørdag jenter[:D]

God morgen[:D]
her begynner sola såvidt å skinne gjennom tåka,og vi har spsit litt frokost.snuppa våkna 6.30 noe jeg syns er aaltfor tidlig..men,men[:-][:)]sto ikke opp før 8tia da[:)]
i dag skal snuppa bli me tanta si opp på fjellet til besteforeldra,og sova der til i morgen...gjett om jeg ska sova lenge i morra[:)][:D]skal i kirka kl.13 å se på ei veninne som gifter seg idag[:)]
ellers blir det vel en tur med bikkja og slappe av i kveld[:)]

Her våknet vi på 8, nydelig[:)]

Skal på konfirmasjonsselskap senere, men frister ikke. Må før den tid ha, vasket oppvasken, hengt opp det som går i vaskemaskinen, rydde stua, dusje og kle snuppa før 12.30. Så begynner å ha dårlig tid.

Må bare oppdatere meg først.

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Back
Topp