God morgen alle sammen!

Tøysa

Elsker forumet
Er det bare meg som er oppe så tidlig på en søndag...? [:)] Ikke likt meg da, men jeg får snart besøk av ei venninne som skal hjelpe meg å sette cetrotide for første gang! [:)] Spennende!

I dag er det bare 5 dager til UL!!! [:D][:D][:D]

Ønsker dere alle en god søndag!
Klem fra Tøysa

Oi oi, så spennende Tøysa [:D] Første cetrotide! Fint å få besøk/hjelp av venninnen din [:)] Masse lykke til! Og som du sier, ikke lenge til UL nå - 5 dager går fort vet du [;)]

Hihi.. var vel oppe i 8 tiden jeg.. morgenstund har gull i munn[:D]

Håper det gikk bra å sette den Cetrotide greia.. Greit å ha en venninne som kan komme å hjelpe[:)]

God morgen[:D]
Godt å være tili oppe[:D]var oppe 7 jeg, liker å stå opp tidlig[:D]
Så spennende da,[:)]
Ha en fiiin fin søndag alle sammen[;)]

Mange morgenfugler her jo... [:)][:)][:)]

Da har jeg satt den første cetrotide sprøyta mi også... Gikk fint, selv om det jo er litt mer stress når man må blande innholdet selv, også syns jeg det var en skrekkelig stor dose å skulle ha i seg... (0,25 mg) Satte sprøyte i låret for første gang. Syns jeg er flink jeg! [;)]

Nå skal jeg i kirka, også skal jeg prøve å nyyyyte min siste dag av sommerferien. [8D]

Så takknemlig for å ha dere her inne jenter!!!
Såååå godt at så mange her i samme situasjon som meg/ oss! Tusen takk!

Her sto vi ikke opp før kl.11. Deilig å sove litt lenge innimellom.

Ha en fin søndag alle sammen.
[:)][:)][:)]

Så spennende! Var ik d vondt å sette den sprøyta?
5 daga går kjæmpe fort![:D]
Håpe du får mange fine egg utav dette og at alt går kjæmpe bra.[:)]
For da blir d menge egg t søskenforsøk![;)]

[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: pippå

D gikk veldig fint å sette sprøyta, men kjente det pressa litt i låret ei stund etterpå. Håper det går greit i mårra også, må sette den før jeg går på jobb. Ja, 5 dager går fort. Jeg reiser til Trondheim etter jobb på torsdag, og det er jo faktisk snart bare 3 dager til! [:D] Tenkte faktisk å begynne å pakke litt allerede nå... Blir masse stress før jeg reiser, i og med at jeg begynner på jobb i mårra og må gjøre alt klart til skolestart, og til den som skal være vikar for meg mens jeg blir borte. (Lærer) Vanskelig å få oversikt sånn like etter ferien, men får innstille meg på LANGE dager på jobb. Skal til legen i mårra for å få meg sykmelding for fredag og for uke 35. [:)] Kjenner det kribler skikkelig nå! Gleder meg veldig, og er innmari spent! [:)][:)][:)]

Satser på flotte egg denne gangen!!! [:D]

Er veldig spent på deg også pippå! Om du kommer like etter meg, eller om du faktisk kan være gravid, siden tanta aldri dukker opp....??? Men er vel kanskje ofte den klusser litt når man venter veldig på a, og når det har vært ferie og andre rutiner enn ellers? Håper du slipper å vente så lenge før du får svar! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

ORIGINAL: pippå

D gikk veldig fint å sette sprøyta, men kjente det pressa litt i låret ei stund etterpå. Håper det går greit i mårra også, må sette den før jeg går på jobb. Ja, 5 dager går fort. Jeg reiser til Trondheim etter jobb på torsdag, og det er jo faktisk snart bare 3 dager til! [:D] Tenkte faktisk å begynne å pakke litt allerede nå... Blir masse stress før jeg reiser, i og med at jeg begynner på jobb i mårra og må gjøre alt klart til skolestart, og til den som skal være vikar for meg mens jeg blir borte. (Lærer) Vanskelig å få oversikt sånn like etter ferien, men får innstille meg på LANGE dager på jobb. Skal til legen i mårra for å få meg sykmelding for fredag og for uke 35. [:)] Kjenner det kribler skikkelig nå! Gleder meg veldig, og er innmari spent! [:)][:)][:)]

Satser på flotte egg denne gangen!!! [:D]

Er veldig spent på deg også pippå! Om du kommer like etter meg, eller om du faktisk kan være gravid, siden tanta aldri dukker opp....??? Men er vel kanskje ofte den klusser litt når man venter veldig på a, og når det har vært ferie og andre rutiner enn ellers? Håper du slipper å vente så lenge før du får svar! [:)]

Da går no tida fort når du har masse å gjøre da! [;)]

Ja ej utrulig spent på kordan d går med mej frammover og ka som skjet/ ik skjer.[:)]
Venter i spenning uansett![:)][:)]

Lykke til på UL[:D]

Er nok ikke bare du som er tidlig opp, her starter dagen noe mellom kl. 5-6 om morgenen, eller kan jeg kalle det natt...kan føles slik ut noen ganger......men jeg kan jo ikke bestemme selv når jeg må fikse mat til en sulten liten krabat....

Back
Topp