God Morgen alle sammen!

Bruker662dan

Elsker forumet
Da klokka var 6 bestemte Linusen seg for at det var morgen, og ville ikke ligge lenger i senga. Da var det bare å stå opp å leke litt før han igjen sovna nå nettop. Nå hører jeg Leah sitter oppe på rommet sitt å snakker med seg selv, så da skal vel hun opp snart og... Så må jeg prøve å få liv i gubben som ikke kom å la seg før i 3 tida i natt.
Så skla vi på jobb[8D] KAn ikke akkurat si jeg har lyst i dag men.. er 7 minus ute og jeg må gå dit.

I ettermiddag/kveld skal jeg prøve å få rydda litt her og muliggens få satt en kakemann deig.

Dere får ha en knallfin dag snupper!!!

God Morgen jenter...

Nå var vi også oppe og ferdig spist.

Idag er det lønn her å, så jeg skal ut å SHOPPE litt...!!!

Ha en flott dag jenter!

Hei og God morgen!!

Kos deg på Shopping teskj,det kunne jeg tenkt meg også,men null penger,null shopping[:@]

Har ingen spesielle planer i dag,men tror jeg skal besøke ei venninne,vi får se.Det er lite som frister i dag det er såååå kaldt

Nå skal jeg straks putte de to minste i bilen og kjøre inn til IKEA, skal møte mamma der. Må bare rydde i bilen først så jeg får plass til å ta med meg noe hjem...

Go morgen!
Her var vi oppe i hal 8 tiden. I dag har vi ingen planer..synes dagene begynner å bli laaaaaaange jeg [&:]
Har to venniner som nettopp har begynnt å jobbe etter permisjon å da ble det lange kjedlige dager gitt!!

Go morgen! Snart skal vi på 5mnd kontroll(ja, det går tregt her), så da blir det vel vaksiner på Ørjan! Etterpå regner jeg med vi kjører oss en tur til Grong for å besøke oldemoren til Ørjan[:)] HA en fin dag alle sammen!

Hellu!
Skal til byen en tur, skal handle bursdagsgave til svigermor og inniom jobben til svigerfar.
Skulle egentlig ha dratt for en time siden , men sambo er så treg!
Jaja ellers så skal vi på bursdag til svigermor ikveld da. fint lite ellers som skjer.
ha en fin dag alle sammen!

God morgen[:)]

Misunner alle dere som skal på julegaveshopping[&o] Men fra og med i morgen skal visst jeg få ha bilen hjemme på dagene igjen (sambo har måttet bruke den på jobb de siste ukene[:'(])! Så da blir det nok shoppe-innspurt på meg også[:D]

Idag gikk jeg ikke og la meg med minsten da de store dro avgårde til skolen, så jeg har fått gjort masse allerede!!
Jeg har skrevet til Sandvik om styrtfødselen min med nr. 2 (fikk pm fra prikken i går), ryddet gangen og kjøkkenet og spist frokost. Så nå sitter jeg egentlig bare og venter på at lille murmeldyret mitt skal våkne[8D]
Også gleder jeg meg til vi får julebesøk idag! Storebroren på 14 (verken min eller sambo sin, men ste-døtrene mine sin halvbror) som bor sørpå hos sin far kommer opp på juleferie[:)]
Så da blir det 6 barn her ut året[:D] Er jo sååå koslig! Han er så snill og rolig at det er en fryd å ha ham i hus. Gleder oss alle sammen- har ikke sett ham siden i sommer.

Ha en flott dag, jenter!![:D]

I kveld skal jeg også på shopping. Butikkene har nemlig åpent til 24.00 og det passer meg bra. Da kan jeg gå i butikkene i mange timer etter at snuppa har lagt seg så slipper sambo å mase på hvor jeg er [:D]

Back
Topp