GOD MORGEN ALLE SAMMEN!!

munter

Forumet er livet
Idag er virkelig en god dag[:D]

Trine våknet litt over 07, lå på magen og kikket over sengekanten og gliste det skikkelige smilet

Kan ikke bli annet enn i godt humør da[:)]

Nå sitter hun i hoppestolen sin og spretter opp og ned til vengaboys[:D][:D] og hviner av glede[:D]

Er så søt atte[:)]

Idag skal vi på posten og ordne litt ting også skal vi en tur innom noen gamle kollegaer, det blir hyggelig[:D]

[:D][:D][:D][:D]Ønsker alle en riktig god dag[:D][:D][:D][:D]

Morgen alle sammen[:D]

Vært oppe siden litt før 08.00 vi[:)] Jeg har riktignok vært våken siden 06.30, men gadd ikke stå opp, så i mellomtiden har jeg lagt i senga mi og hørt på Oliver`s intense prating[8D] Nå har han fått mat, og venter på hans første bajserunde[8D] 

Blir alene til i morgen jeg. Samboer må reise til hjemstedet sitt og hjelpe svigermor å komme seg til Bodø. Hun skal reise til svigerfar og være der ei stund, så jun har masse bagasje og julegaver som skal være med. Dama er 73 og trenger litt hjelp da[:)]

Ellers, så skal jeg lese til teorieksamen, som jeg EGENTLIG skulle ha idag, men føler meg ikke klar, så skal ha den på onsdag istedet[:)] Også skal jeg vaske klær[:)]

God morgen!!!

Idag skal vi til city sammen med Lumina og Erik.

Ellers så skal vi ha ribbe i dag til middag

Her starta dagen i 5 tida, da syntes Oda at ho hadde sove lenge nok [&:] Tok ho inn i senga vår i håp om at ho skulle sovne til igjen, men der var det kun turning og prating... Vi har absolutt fått en skikkelig morgenfugl [:)][8D] Men så lenge ho er så blid og fornøyd må vel vi også være det [:)]

I dag har vi ingen store planer, skikkelig surt og kaldt ute så får se hvor lang tur det blir. Må vel vaske litt klær osv også.

Ha en fin dag folkens [:)]

God morgen!!
Har allerede vært hos tannlegen i dag, gikk mye bedre enn jeg hadde ventet [:D]
Nå har vi vært på en liten tur og smulen sover ute i vogna!
Ingen planer i dag,kanskje vaske litt klær og rydde... Får se!!
Ha en fin dag alle sammen

God morgen![:)] Vi sov til 9.30 idag[:)] Eller Leon vakna 6, men sambo tokk han med seg opp en time før han dro på jobb så la han seg i senga med meg,og sov videre...[:)] 

Idag har vi ingen planer...............[&:]

Back
Topp