God morgen alle sammen

LinnSB*

Forumet er livet
[link=http://pic4.piczo.com/alt-til-deg-2/?g=15898625&cr=4][/link]GOD MORGEN

hva er deres planer for dagen da? Jeg har ingen. Har levert Syver i barnehagen og sitter
å slapper av hehe [:D] (fri fra jobben)
Her regner det i dag.    Klem

God morgen!
Her høljer det som vanlig ned[:'(]. Snuppa sover nå og jeg slapper av her på pc'n. Senere idag skal vi i sommerfugl-parken med mine 3 søte små - blir sikkert kjekt. Må finne på noe nå når det snart er skolestart for mine 2 eldste.

Kose dere masse da

ORIGINAL: LinnSB*

Kose dere masse da
Takker[:D]

I dag er dagen for å ordne masse praktisk. Må på trygdekontoret og få kopi av vedtaksbrev, pluss få frikort, ringe IKEA og få ordnet noe på en bestilling, ringe etter snekker til kjøkkenet, ringe banken og sette opp time til å ordne huslånet......

Det ble en sen start på dagen vår. Amaya er jo vekkerklokken min, men i dag våknet jeg av meg selv. Lå og drøyde litt før jeg tittet på klokken, og da var den jammen 10.40! Jeg måtte inn å vekke Amaya... hun som alltid vekker meg kl 07!

Regner som bare det!

deilig å sove lenge da [:)]
Kose deg med det praktiske i dag hehe [:D]

tja... hva jeg skal i dag?? hmmm... er hjemme fra jobb siden kristofer er syk, fikk sprøyte i går og har veldig vondt i lårene sine, + survete, litt feber og diaree... så blir kjekt å vaske mye drit i dag... hehe....

ellers skal jeg vel sove.... har blitt så megatrøtt nå, kunne sovet 24t i døgnet!!!

Akkurat hjemme igjen fra barnehagen, Julian sin første dag i dag:) Det gikk kjempe bra, og han storkoste seg:) Nå er han trøtt stakar.... kommer til å sove lenge og godt nå!

Connie: Dakars Kris. Håper han blir frisk til å begynne i barnehagen snart!

Dakar deg.... eller ikke dakar... hehe... du er jo heldig!!! Men ikke no gøy å være trøtt:(

Back
Topp