God morgen alle sammen

M

Moderator Tone

Guest
God morgen alle sammen
God morgen far og mor
God morgen lillesøster, god morgen storebror
God morgen trær og blomster
God morgen fugler små
God morgen kjære lyse sol, på himlen klar og blå
HEI HÅ!


Har dere noen planer til uken da folkens?

Ønsker dere en suuuuper dag :D
 
God morgen!
Skal møte barselgruppa for første gang og på 6-ukerskontroll denne uka :)
 
God ettermiddag! :)
Her går det i ett denne uka. Har begynt å jobbe litt - 20 %, og babyen henger på så godt hun kan. Ellers så er det avslutning i barnehagen for mellomste i dag, avslutning på fotball for eldste i morgen, sommerfest på jobb på fredag, time til fysio med babyen i morgen og planlegging av overraskelsesfest for mannen som blir 40 år. Så egentlig burde jeg jo ikke sitte her å surfe på nettet, hehe. Men, bare hyggelige ting og juni og desember er jo alltid travelt. :)
 
God ettermiddag! :)
Her går det i ett denne uka. Har begynt å jobbe litt - 20 %, og babyen henger på så godt hun kan. Ellers så er det avslutning i barnehagen for mellomste i dag, avslutning på fotball for eldste i morgen, sommerfest på jobb på fredag, time til fysio med babyen i morgen og planlegging av overraskelsesfest for mannen som blir 40 år. Så egentlig burde jeg jo ikke sitte her å surfe på nettet, hehe. Men, bare hyggelige ting og juni og desember er jo alltid travelt. :)

Her var det fult opp :D
 
Skal til legen med storesøster idag, feber på 6 dagen. Så avgårde og ta blodprøver av lille babyen.
Ut å handle tursko, og gå igjennom hva jeg trenger av babytøy str 62, og hva jeg har. Så har jeg sangoppdrag på søndag
 
Skal til legen med storesøster idag, feber på 6 dagen. Så avgårde og ta blodprøver av lille babyen.
Ut å handle tursko, og gå igjennom hva jeg trenger av babytøy str 62, og hva jeg har. Så har jeg sangoppdrag på søndag

Uff håper storesøster blir frisk!

Håper du får til å slappe litt av i uken da :)
 
Synger den for lille hver morgen :) har altfor mange planer denne uka, men tar en ting av gangen, og avlyser de avtaler jeg kan de dagene jeg og/eller lillemor er for sliten :)
 
Møte barselgruppe. Også er mannen min syk.. kjenner det er litt slitsomt at han er syk!
 
Synger også den sangen hver morgen :)
I dag skal vi på tur med barselgruppa. Fredag får vi besøk av gode venninner:) gleder meg :) :) :) ellers rolig uke,etter veldig travel forrige uke. Tror jeg setter rydde på lista over gjøremål. Her er det bomba :(
 
Synger også den sangen hver morgen :)
I dag skal vi på tur med barselgruppa. Fredag får vi besøk av gode venninner:) gleder meg :) :) :) ellers rolig uke,etter veldig travel forrige uke. Tror jeg setter rydde på lista over gjøremål. Her er det bomba :(

Det er veldig godt å ha en rolig uke å :D
 
Back
Topp