god morgen alle sammen

bobler:  har bare ikke fått bestilt time før, viste ikke helt hvor jeg skulle ringe..
men så ringte jeg for å melde meg på et svangerskpskurs, og da spurte hun i tlf om jeg gikk til jordmor.
for hvis ikke kunne hun sette meg opp på en time.

så nå er prøva på glasset og jeg er klar[;)]

ORIGINAL: liz_84

bobler:  har bare ikke fått bestilt time før, viste ikke helt hvor jeg skulle ringe..
men så ringte jeg for å melde meg på et svangerskpskurs, og da spurte hun i tlf om jeg gikk til jordmor.
for hvis ikke kunne hun sette meg opp på en time.

så nå er prøva på glasset og jeg er klar[;)]

Eplejuicen som dattera mi trodde det var [:D] 

hehe, gøy å lese hva dere skal idag jente!:) GOOOOD MORGEN til dere alle sammen! jeg har hatt en grusom natt, aldri vært oppe så mange ganger, og VONDT i symfysen. signerer bobler på det at det hadde vært bedre å skjære den ut med en sløv sag...[&:]
men nå er jeg oppe og skal prøve å få shoppa litt kremer og sånn til meg selv idag, møte en venninne på kaffebar og så ut til en annen venninne og skravle ut i de sene nattetimer. finfin dag! lurte på om jeg skulle gidde å stikke i bassenget også gitt.....[:)]

God morgen alle[:)]
Eller kanskje heller god formidag.
Gratulerer til alle som har kommet så langt i svangerskapet.
Var selv til lege kontroll i går noe som gikk veldig bra, tappa litt blod og hadde en hyggelig opplevelse da lille mann alltid er veldig aktiv når vi er på lege visit. Var på dagen 33 uker i går, så nå begynner jeg å bli spent gitt.
I dag skal jeg rydde litt og slappe av og så på barsels Yoga(veldig deilig og avspennede gitt)

Ønsker dere alle en fantastisk dag(så håper jeg sola setter inn ordentlig snart)[:)]

ORIGINAL: Mochicka

URK [&:]

Jeg måtte opp på do inatt jeg [:@]
DET var første gang for meg..... og etterpå fikk jeg selvfølgelig IKKE sove igjen!!!!

Stakkars snille samboern min... Han våkna av at jeg lå å vrei på meg, og sukka og stønna!!! Så han begynte og pjuske meg på ryggen og sånn for å få meg til å sovne!!! Men ikke engang DET hjalp [>:]
Hmmm.... Han var GANSKE trøtt selv når han stakk på jobb i natt ihvertfall....

Men snaaaart kommer det baby inn i huset mitt... Jeg skal passe BABY!!!
Er tantegutten min. Ungen til svogern min... Han ble født 1november 06, og er litt over 5 mnd!! Gleeeeder meg... gleeeeder meg til å skifte bleie og mate!!!
Wohoooo...

Sikkert derfor jeg ikke fikk sove [:)]
Men da skal stellebordet testes ihvertfall!!!
HIHI

Første gang du måtte opp på natta for å gå på do? Heldiggris!!!!

Heisnn jenter[:D] full fart på mange i dag. Her skulle vist Daniel opp 07.30 i dag *gjesp* alt for tidlig for meg[;)] Så no skal vi snart legge oss ned for en liten lur[:D] Har vært ute på terrassen og skurt ned rekkverket som gikk rundt der-såg helt fælt ut med grønske og greier. Så blåste vi såpebobler etterpå og Daniel springer rundt og fanger dei[:D] Her er det alt fra sol,regn,vind og så stille[&:]

ORIGINAL: timtam

ORIGINAL: Mochicka

URK [&:]

Jeg måtte opp på do inatt jeg [:@]
DET var første gang for meg..... og etterpå fikk jeg selvfølgelig IKKE sove igjen!!!!

Stakkars snille samboern min... Han våkna av at jeg lå å vrei på meg, og sukka og stønna!!! Så han begynte og pjuske meg på ryggen og sånn for å få meg til å sovne!!! Men ikke engang DET hjalp [>:]
Hmmm.... Han var GANSKE trøtt selv når han stakk på jobb i natt ihvertfall....

Men snaaaart kommer det baby inn i huset mitt... Jeg skal passe BABY!!!
Er tantegutten min. Ungen til svogern min... Han ble født 1november 06, og er litt over 5 mnd!! Gleeeeder meg... gleeeeder meg til å skifte bleie og mate!!!
Wohoooo...

Sikkert derfor jeg ikke fikk sove [:)]
Men da skal stellebordet testes ihvertfall!!!
HIHI

Første gang du måtte opp på natta for å gå på do? Heldiggris!!!!

Må på do eg og kvar natt-har gjort det en stund gitt[&:]

Er oppe minst5 ganger hver natt - har vært sånn siden jeg ble gravid tror jeg!

Men så drikker jeg syyykt mye vann også da!

Er selv oppe 4 - 5 ganger om natta uavhenning av hvor mye jeg har drukket i løpet av dagen. Lillemann er så utrolig glad i å klemme på blæra til mor[:)]
Har vært sånn siden jeg ble gravid, så søvn er oppskrytt mener nå jeg.

mornings jenter[:)] har nettopp våkna jeg.. var oppe en tur i halv 8 tida, slapp ut bikkja, og gikk selv på do.  så var vi færdig omtrent samtidig[:D] hehe, rett opp i senga å lalle igjen. [;)]
meen, må vel få gjort noe her. henge opp klær, sette på ny maskin. rydde ut masse dritt fra soverommet her nede, slik at vi kan flytte ned hit mens det andre blir malt. eehm, jo, åsså skal jeg (hvis ryggen tillater det) få siste strøk maling på veggen på barnerommet, og malt listene.  så kan jeg og gubben dra å kjøpe nytt FINT gulvbelegg..  det som er der nå, er sånn rødt, med noen svartspraglete prikker på.. slike som det er i alle gamle hus.. men tror ikke jeg har sett det på et soverom før.  mener å ha sett det på bad ect..[8|]
men men ..  dere får ha en flott dag videre jenter. 

været her, overskya,men med litt solgløtt innimellom [:)]

Back
Topp