god morgen alle sammen

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
egentlig er det natt, men ingen er her så den står nok klar til førstemann oppe i morra tidlig[:D]

hvem er det tro????????

blir spennende å se[8D]
håper dere får en fin dag da alle juni tupper[;)]

og jeg skal til jordmor for første gang i dag... blir spennende[:)]

Det er fortsatt ikke morgen men jeg kan også være en av de første som ønsker dere alle en riktig god morgen[:D]
Jeg er på nattevakt og det er enda noen timer til jeg får gå å legge meg, men til gjengjeld får jeg sove til laaaangt på dag, og det er deilig det[:)]

jippi[:D]
så akkurat at jeg er 30 uker i dag

Juhuu alle sammen [:)]
Da var jeg jaggu første mann oppe da..hehe!
Her er det nå blå himmel...Håper snart på litt sol.
Skal til legen snart, også skal jeg møte ei veninne senere å drikke litt kaffe.
Så da vet dere det [8D][;)]

Ha en flott dag alle sammen.

ORIGINAL: gravid_22

jippi[:D]
så akkurat at jeg er 30 uker i dag

Gratulerer med 30 uker [:)]

God morgen! [:D]
Nå er William klar til å gå avgårde på skolen, og jeg har rigga meg il i sofa'n med bv og frokost-tv.
Senere skal jeg ut og hadle litt.

Ha en riktig super dag alle sammen! [;)]

Mornings alle sammen!!!

Nå er Leah i barnehagen, jeg er ferdig stelt for å gå på jobb. Nå håper jeg bare jeg blir hentet...
Får vel kanskje begynne å sykle når jeg får den nye sykkelen min??

Her er det strålende sol og blå himmel og der frister IKKE å skla sitte inne på kontoret hele dagen...

Dere får ha en strålende dag jenter!!!!

God morgen alle sammen![:D] Da er Andreas i barnehagen og jeg kan straks ta meg en lang, deilig dusj alene[:)]

God morgen til dere alle.

Nå er tuppene mine på skolen, og jeg sitter nok en morgen med bv [:)]
Dagen i dag blir det ikke stort med aktivitet, skal bare ta det med ro

God morgen alle sammen!!!! [:D]

Liz: Hvorfor har du ikke vært hos jordmor før nå? Jeg har vært på 4 JM besøk alt jeg..... Og jeg er jo enda 1mnd kortere på vei enn deg..... [&:] 

Gravid_22: GRATULERER med 30 uker!!!!!!

Beijbi: Kos deg masse på cafe' !!!!!!!! Og drikk en deilig caffe latte' for meg også!!!!! Med MASSE Irish cream sirup oppi! [:D]

Bruble: SYKLE NÅ?????????????? Med den magan???? Du er gæær'n du!!!! [&:] [8D] [:D]

Stredet: Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre som deg, men desverre blir det så forbanna tungt å sitte med den hel...... svært 19' pc'skjermen på fanget i sofa'n !!!!!!!!!!!!!! [:@] [:@] [:@] 

Jeg har Hedda hjemme fra barnehagen i dag, og vi har tenkt å ta oss en liten tur ut. Enten til by'n eller til Sverige [:)] Fikk plutselig så lyst til å shoppe litt gutteklær [:D] [:D] Men jeg få se hva bekkenet orker. For jeg har hatt en helt jævlig natt!!! Lyst til å skjære av meg skambenet med ei sløv, rusten sag. Det hadde vært mindre vondt!!!!!!! Jeg fikk skikkelige problemer etter UL'n i går, for jeg måtte ligge på siden hele undersøkelsen, og 1 hel time på den harde benken var IKKE akkurat det jeg skulle gjort....... [&:] Men lillemann skulle ikke vri seg, så da måtte JEG vri meg....... Og hva gjør jeg vel ikke for den lille søte prinsen min??

Nå har jeg mest sansynlig fått solgt alle jenteklærne OG jente-stelleveska + den nydelige vugga vi skulle henge i taket. Men som gubben nå nekter meg å henge opp fordi vi skal selge huset og han ikke vil at vi skal ha noe hull i taket! Som om det blir et KRATER av den ene kroken... [8|] Teite gubben.... [>:]

Så nå må jeg se meg om etter ei vanlig vugge.... Vil ha den typen hvor selve vugga er "firkanta" (rektangel) også står den på et stativ, sånn at den kan låses hvis man ikke vil at den skal vugge..... SKjønner? [&:] 

Har sett de i Sverige og Danmark til 1000-lappen, men her har jeg funnet den billigste til 1590kr.... Også kommer madrass og sånn i tillegg da..... Kanskje kjøpe brukt kanskje ja..... Finn-dronninga skal nok surfe litt i dag også [:D]

Kos dere masse i dag jenter!!!!! Det er jo så flott vær!!!!!!!!!!!!!

Lurer fælt på hva det er jeg får i meg i løpet av natta, som gir meg denne fryktelige skrivekløen..... [&:] Også ser jeg det aldri før jeg er ferdig å poste innlegget.......... [:D] Nesten flaut! Sku tro jeg ikke hadde annet å gjøre..... Ehh... Kanskje akkurat det jeg IKKE har..... [8|] [:D]

Alltid gøy å lese innleggene dine bobla, eller kanskje vi skal døpe deg om til babla[:D]................

Ellers hilser jeg alle junijenter en flott dag medalle de flotte magene!!! Snart er de borte og til gjengjeld sitter vi med deilige bebiser i armene. Lykke til alle sammen og håper alt går bra med oss alle.

KLEM

ORIGINAL: trudes

Alltid gøy å lese innleggene dine bobla, eller kanskje vi skal døpe deg om til babla[:D]................

Ja, eller "Skravla" eller noe [:D] 

God morgen jenter!

I går var jeg på jobb i 12 timer, blir nok minst like lenge i dag [&:] Men seriøst - tar meg fri på fredag altså!
Så da er det BV som gjelder! Hihi...

Kos dere jenter, titter nok innom en gang eller to i løpet av dagen! Klarer ikke å holde meg unna se [:D]

ORIGINAL: timtam

God morgen jenter!

I går var jeg på jobb i 12 timer, blir nok minst like lenge i dag [&:] Men seriøst - tar meg fri på fredag altså!
Så da er det BV som gjelder! Hihi...

Kos dere jenter, titter nok innom en gang eller to i løpet av dagen! Klarer ikke å holde meg unna se [:D]

Hva jobber du med timtam? [:)] Du må ikke slite deg helt ut da?? 2 x 12 timer hørtes stressende ut... Pjuh.... [&:]  

IT-konsulent.

Går bra akkurat nå, er egentlig 80% sykemeldt, men har jo nettopp hatt ferie, så har litt overskudd! Men holder ikke på sånn til vanlig altså! Hehe.. Da hadde jeg dødd tror jeg!

God morgen dere alle her!
jeg har vært oppe litt, men går bare å suller rundt!
er ødelagt etter går dagen.. min yngste hadde bursdag, og vi hadde full turnering her i heimen...
først i stallen og fikk møkket for vår hest, så Ridning på elste, fottball på nr to og ridning på nr 3 bursdagsbarnet...
i tillegg hentet jeg henne i barnehagen i går der hun hadde slått løs en tann... huff lite gøy for ei jente som gledet seg til å komme hjem og få spise sjokolade og is.. kake og all som hører med til bursdag..
Jeg var i allefall utslitt i går når barna var lagt... og sovnet til lost...??
men her er jeg i dag da.. noe reedusert ennå, men oppegående..
så er jeg 31 uke i dag! kun 64 dager igjen!
Grattis til deg blå bobler.. du får gutten din! så gøy!
håper du får slått deg til ro med kjønnet nå da..
Håper bare nå at de ikke har sett noe feil på min baby, og at det stemmer her...
men har du noe tøy tilovers så bare  send det til meg du!
får altids ruk for noe jeg!
HA EN FIN DAG ALLE JENTER!
klem

ORIGINAL: BlåBobler

Bruble:
SYKLE NÅ?????????????? Med den magan???? Du er gæær'n du!!!! [&:] [8D] [:D]

Får nå se om det blir noe sykling på meg..... I dag ble det Taxi[:D] og om det blir sykling så blir det kun en tur i ny og ne... ække bare bare å komme seg på jobb uten lappen serru!
Svigermor foreslo at jeg skulle gå... men det hadde tatt med 1-1,5 time og veldig vondt bekken etterpå, så tror ikke det.. Selv om været er strålende!!!

URK [&:]

Jeg måtte opp på do inatt jeg [:@]
DET var første gang for meg..... og etterpå fikk jeg selvfølgelig IKKE sove igjen!!!!

Stakkars snille samboern min... Han våkna av at jeg lå å vrei på meg, og sukka og stønna!!! Så han begynte og pjuske meg på ryggen og sånn for å få meg til å sovne!!! Men ikke engang DET hjalp [>:]
Hmmm.... Han var GANSKE trøtt selv når han stakk på jobb i natt ihvertfall....

Men snaaaart kommer det baby inn i huset mitt... Jeg skal passe BABY!!!
Er tantegutten min. Ungen til svogern min... Han ble født 1november 06, og er litt over 5 mnd!! Gleeeeder meg... gleeeeder meg til å skifte bleie og mate!!!
Wohoooo...

Sikkert derfor jeg ikke fikk sove [:)]
Men da skal stellebordet testes ihvertfall!!!
HIHI

God morgen alle juni jenter.

Ikke mye spennende i dag heller. Jobb som vanlig!!!! Gleder med til midten av mai, for da er det svangerskapspermisjon.

Håper dere alle får en kjempe fin dag[:)]

Back
Topp