God morgen alle sammen!!!! [:D]
Liz: Hvorfor har du ikke vært hos jordmor før nå? Jeg har vært på 4 JM besøk alt jeg..... Og jeg er jo enda 1mnd kortere på vei enn deg..... [&:]
Gravid_22: GRATULERER med 30 uker!!!!!!
Beijbi: Kos deg masse på cafe' !!!!!!!! Og drikk en deilig caffe latte' for meg også!!!!! Med MASSE Irish cream sirup oppi! [:D]
Bruble: SYKLE NÅ?????????????? Med den magan???? Du er gæær'n du!!!! [&:] [8D] [:D]
Stredet: Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre som deg, men desverre blir det så forbanna tungt å sitte med den hel...... svært 19' pc'skjermen på fanget i sofa'n !!!!!!!!!!!!!! [:@] [:@] [:@]
Jeg har Hedda hjemme fra barnehagen i dag, og vi har tenkt å ta oss en liten tur ut. Enten til by'n eller til Sverige [:)] Fikk plutselig så lyst til å shoppe litt gutteklær [:D] [:D] Men jeg få se hva bekkenet orker. For jeg har hatt en helt jævlig natt!!! Lyst til å skjære av meg skambenet med ei sløv, rusten sag. Det hadde vært mindre vondt!!!!!!! Jeg fikk skikkelige problemer etter UL'n i går, for jeg måtte ligge på siden hele undersøkelsen, og 1 hel time på den harde benken var IKKE akkurat det jeg skulle gjort....... [&:] Men lillemann skulle ikke vri seg, så da måtte JEG vri meg....... Og hva gjør jeg vel ikke for den lille søte prinsen min??
Nå har jeg mest sansynlig fått solgt alle jenteklærne OG jente-stelleveska + den nydelige vugga vi skulle henge i taket. Men som gubben nå nekter meg å henge opp fordi vi skal selge huset og han ikke vil at vi skal ha noe hull i taket! Som om det blir et KRATER av den ene kroken... [8|] Teite gubben.... [>:]
Så nå må jeg se meg om etter ei vanlig vugge.... Vil ha den typen hvor selve vugga er "firkanta" (rektangel) også står den på et stativ, sånn at den kan låses hvis man ikke vil at den skal vugge..... SKjønner? [&:]
Har sett de i Sverige og Danmark til 1000-lappen, men her har jeg funnet den billigste til 1590kr.... Også kommer madrass og sånn i tillegg da..... Kanskje kjøpe brukt kanskje ja..... Finn-dronninga skal nok surfe litt i dag også [:D]
Kos dere masse i dag jenter!!!!! Det er jo så flott vær!!!!!!!!!!!!!