God morgen alle sammen!!!

stomperud

Glad i forumet
God morgen til dere alle sammen!!!!

Håper dere får en strålende dag jenter[;)]

God Morgen [:D][:D]

God morgen [:)]

Her skal lillemann straks i barnehagen, og jeg skal på skolen senere. Og enda senere, skal jeg til legen på første kontroll. Skal ta opp blødningene (har hatt enda fler [:'(]) og bekymringen min. Håper han vil prøøøøve å lytte etter hjertelyd.. Uansett har jeg time til gyn tirsdag om en uke, og han har apparat til å ta innvendig UL, så... før eller senere får jeg jo vite om det er liv der eller ei.. [8|]

Ellers har jeg vært så slapp og sliten i det siste, at jeg føler lillemann har blitt litt neglisjert [&o] (Han har pappaen sin, da..) Så i dag skal vi gjøre noe hyggelig sammen, bare jeg og han [:)]

GOD MORGEN!!
ja i dag er det full fart hele dagen så regner med den blir helt topp..[:D][:D]
ha en fin dag du å..
og alle sammen her inne[:D][:D]

Gooood morgen !! [:D][:D]

Her er lillepus levert til dyrlegen for sterilisering og chip og ormekur og og og, mens jeg skal på svangerskapskontroll kl 12.30 [:)]

God morgen... Eg trur eg skal gjera minst mulig i dag.. E ikkje i form, har ingen energi, verke i kroppen og e så svimmel, føle eg skal gå rett i bakken når eg reise meg.. Så sofaen e min venn i dag.. Litt kjedelig når størsta jento e heima og i dag, planleggingsdag i bgh.. Men ho e så snill og leke me lille søster så eg får litt fred.. Hata å ha da sånn.. Håpe da snart blir bedre.. Har jo berre blitt verre og verre med denna energien. og trøtt som fy vettu.. Håpe da kjeme seg litt utøve dagen..

Ha ein flott dag alle sammen..

Back
Topp