God morgen alle sammen!

panterinnen

Gift med forumet
Ville bare ønske alle sammen en strålende dag og spørre dere hva dere skal denne tirsdagen?

Jeg skal ingenting i dag. Bare slappe av hele dagen tror jeg..
har planer om å rydde i klesskapet til både meg og typen da.. tror det trengs, men ellers ingenting [:)]

god morgen, ja...skal nok ingenting jeg heller...bortsett fra å rydde litt, og kanskje vaske et par gulv [:D]
eller kanskje jeg burde sette i gang med gave kjøpinga?? [:D]

Jeg skal jobbe til fire. Siden hjem og fortsette oppussing av kjellerstua.

god morgen!!!
I dag skal eg på 6 vekes kontroll med amalie.. gler meg!
Ellers så skal eg gjer minsy muligt.
Ha ein fin dag!!!

God morgen, eller kanskje god dag nå?!?

Nå er det jobb i et par timer, så avgårde til fysioterapeuten for behandling. Så skal jeg være flink og rydde opp i boden når jeg kommer hjem før mennene i mitt liv dukker opp.

Ha en fin dag allesammen.

Hei alle sammen

Jeg skal jobbe til ca halv fire, og så skal jeg hjem så samboer får bilen.
Da har jeg tenkt å bake noen julekaker - laget deigen i går. Og så skal jeg vaske litt klær, og finne fram adventsstakene, så jeg vet at de virker.

Hallaiz!
Jeg skal til jordmor om en halvtime. That's about it. Ingen planer for resten av dagen!

Hei, god morgen[:)]

I dag skal jeg bare slappe av, skal pakke inn noen julepresanger.
Også håper jeg lille bilen snart kommer fra verksted, så vi snart kan få solgt den!!!!

Ha en fin dag alle sammen[:D]

blir visst ikke mye vasking av gulv her, nei... sjefa ringte å spurte om jeg kunne komme på jobb i kveld, så da skal jeg på jobb kl 15-22.30... men dte gjør ikke noe, trives så godt i jobben, at jeg gleder meg, jeg [:D] ha en fin dag alle sammen!!

Hei!
I dag hadde jeg ikke mye lyst til å stå opp, men jeg hadde ikke noe valg!!
Har vært med sønnen min på 8 til tannlegen, heldigvis gikk alt for så vidt greit, fikk ny innkallelse om et halvt år. Nå må jeg virkelig klare å kutte ut søtsakene og ikke minst colaen. Tror jeg må beg å ta krom!!
Ellers skal jeg til fysioen kl 11 og etter det skal jeg til foreldresamtale sammen med datteren min på 11.
Senere i dag skal jeg prøve å fått gått meg en tur og resten av kvelden skal jeg slappe av..
Ha en flott dag alle sammen
Elisabeth

I dag skal jeg jobbe fra kl 15- 22.30, så jeg sitter egentlig bare å slapper av før jeg skal på jobb... Trives veldig godt på jobb, men det er kjedelig med seinvakter. Har heldigvis bare en i uka da...

Ønsker dere alle en strålende dag!!![:D]

God morgen[:D]
i dag skal jeg fortsette på prosjektet mitt.. lyder så fint som" operasjon redd leiligheten"[8D]
fikk plutselig en mengde energi i går, har ryddet kleskapene, sortert ut klær, merket alle klærne til jenta mi...ovs med klær..
samt at jeg driver på å kaster gamle papirer og dritt og lort jeg ikke har bruk for lengre.
den energien er ikke borte i dag, så jeg skal stryke masse klær, bake brød og rundstykker.. samt fortsette meed å kaste dritt og lort.. så skal jeg og snuppa mi bake kanelsnurrer når hun kommer hjem fra barnehagen[:D]
håper alle får en riktig flott dag!![:)]

god dag blir det vel nå...hihi[:D]
godt å sove lenge...
skal slappe av til jeg skal på jobb kl.15.
så skal vi vel sitte å kose oss å se på tv ikveld...

Back
Topp