God morgen alle gravide jenter

ORIGINAL: Nina22

Kor langt er du på vei på dette bildet, det var en nusselig liten mage[:)]
til og med jeg er litt stor i forhold til det[:D]

vært å handlet lunsj til gutta på jobb jeg, derfor jes svarer så seint.

men trykker på oppdater og OK hver gang, men tydligvis kommer det ikke med, kan ikke forstå en annen måte å gjør det på[&:]

Bildet ble tatt sis tirsdag så da er jeg iflg UL-termin nøyaktig 18 uker på vei. Har termin 28. juni. Det rare er at jeg har lagt på meg 5,5 kg siden første svangerskapskontroll den 4. nov.. Alle andre steder enn på magen det må ha lagt seg! Var veldig tynn før da, så jeg har bare godt av det[;)]. Hva med deg?

hei nina,så fint bilde.[:)]har ikke fått det helt med meg,men er det din gutt på bilde?søt baby iallefall.[:D]

det er jammen meg ikke lett med di bildene i begynnelsen,jeg måtte ha det inn med tskje.å få noen til å vise meg!

så jeg over later det til eksperten kathrine[:D]så jeg ikke roter det til![&:]

Er heller ingen ekspert, men er du sikker på at bildet er lite nok? Det kommer ingen feilmld om at filen er for stor eller noe slikt?
Det hadde jeg problem med skjønner du....[:)]

Fint å se at det er så mange her inne da!! [:D] Nå må jeg snart logge av, skal på lunsj med ei venninde!! Og jeg gleder meg sånn!![:D][:D]

Lunch er koselig ja!!

Skal snart vaske rundt huset jeg.. så dryger ut tiden litt her.. hehe...

Men vil så gjerne at min kjære skal få komme hjem til nyvasket hus når han har jobbet døgnet rundt i det siste...[:)]

Koselig med lunsj sammen emd venninner.. Lenge siden jeg har hatt når jeg tenker etter [8|]. Må kose deg masse Katrine 35+!! [:D]

Vaske huset til din kjære kommer hjem er jo veldig fint gjort da! Er veldig godt å komme hjem til noe som lukter så godt og å kjenne følelsen av at man ikke trenger gjøre så mye selv. [:D]

Hei igjen jenter[:)]

Er ikke helt inni dette her jeg, fant ikku ut av alle svarene deres eller denne siden før nå jeg.....hmmmm er litt frustrert, det er jo så mange linker å velge mellom, å er vant til(liker best) at hver ny beskjed sko bare hopt opp slik at jeg alltid fikk det med meg, jeg går jo inn i hvert emne, og må trykke nyeste innlegg, og på 2en og scrolle helt ned for å få med meg det siste...... gjør alle det sånn????

forresten nei det er ikke min gutt, det er bestevenninna mi sin lille sander han ble født 25.oktober, jeg venter min første datter og baby i juni, og gleder meg så masse;)

irene: ja jeg og er liten, veide 53 kg før graviditeten, veide meg nå hos legen når jeg var 19 uker og veier forsatt 53 kg...... gikk en del ned i begynnelsen var så dårlig, så har vertfall fått på meg de igjen, så nå kan det bare gå oppover, og jeg gleder meg til magen strutter [:)]

Gjett om det var digg med lunsj! [:D] etterpå var jeg å shoppa litt.... [:)] skal legge ut bilder snart!!

Se nå er jeg også her! [:D] har sendt gutta på skolen, nå skal jeg kle på meg og dra å trene kl.10! Det blir deilig. [:D]

he he... bare må, siden jeg er hjemme i dag... og ikke får trent på kveldstid når ikke pappan er hjemme da vettu...[:D]

God morgen jenter[:)]
Sitter på jobben å snik skriver litt inni mellom[:D]

Hva gjør du i dag da mayajenta?

ooopps... nå må jeg løpe å kle meg!!!! hvis ikke rekker jeg ikke treningen! Ser dere senere jenter!![:D]

Koz deg på trening[:)]
jeg skal nok jobbe te 4 idag og.... er veldig slakk i formen idag, snulta og flunsete[:'(]
men det går nok over

Trening gjør godt.. Lyst jeg å, men har satt av tid på mandag. I helga skal jeg satse på å slappe av og hente meg inn igjen. Har også fåttt en forkjølelse som ikke gjør godt for tiden.[:'(]

Back
Topp