GOD MORGEN 19 DESEMBER

totteline

Gift med forumet
Hallo alle damer [:D].

Dagene flyr unna nå. Her skal jeg til dyrlegen med kattene i dag for å gi dem den årlige vaksinen. Og så skal vi på juletrefest med jobben til Olav fra 17.30 - 19.30.
og blir det mere tid så skal jeg ta en tur på jobben nå på formiddagen og.

husk jenter: ikke stress, julen kommer alikevel[:D]

klem

God morgen!

Her har vi stått opp tidligere enn vi har gjort på ett par mnd [8D] Natta har egentlig ikke vært vellykket i det hele tatt.. Våkna i to tiden av at Simon styrte fælt, og var så tett i nesa... Gikk å henta en pipett med saltvann og en med rhinox... Men når jeg la han ned i senga igjen begynte han selvfølgelig å vræle... Klarte ikke å roe han i det hele tatt.. Tenkte at jaja, da får jeg bare gi han mat da... Med engang meg gikk på kjøkkenet ble det stillt [:D] 

I dag skal vi ha julerengjøring i formiddag, og i ettermiddag skal vi ned til mamma og bake [:D]

Her regner og blåser det som vanlig [&:]

sander våkna akkurat! [:)] 

skal gi han mat og ordne oss, så kommer mamma.

seline har fått øyekatar, så må til legen. så skal jeg til tannlegen.. isj. .

ikke noe mer planer enn det, bortsett fra husarbeid så klart[&:][;)]

[:)]heihei:)

Ja her er allerede dagen i full gang. Har fått tatt meg en lang dusj før snuppa våknet, vasket en vaskemaskin med klær(begynt på den andre), vært på helsestasjonen å tatt sprøyte, vært på butikken og begynt å rydde gangen som ikke så ut. Så fornøyd med dagens innsats hit til[:)]

God formiddag!

I går ble det litt for mye for meg.. var rett og slett dø-sliten! Men fikk masse god hjelp av Eirik...
Jeg blir sliten når Bo-Kristian har økedag... da vil han helst ligge på puppen hele dagen... PUH

I dag har jeg 1 mål og det er å få tatt ut bilder til julegavene til besteforeldrene... ellers skal vi ha litt besøk i kvled. Vi skal se den ultimate julefilmen ... nightmare before christmas...
og kanskje love actully...

ønsker alle en flott dag

Hei,hei jente!!!!!!

Ikke kommet inn fleire bud her[:(] Men må vell ha is i magen... Dettan budet e før liten tel at eg kan tillate meg sjøl å godta det!!
Ellers ska vi ikkje gjøre nåkka, vil ikkje ta Hannah ut i denna stormen så vi blir nåkk bærre settanes inne...
Skulle egentli møte ei venninne av meg å utveksle julegava.. men orke ikkje.. blir jo blåse bort!!!

i dag har mannen min begynt ferie, så vi skal en liten tur til byen. i kveld skal jeg og kællen på julekonsert. søskenbarnet til mannen min er sanger. gullet skal være hos tanta mi.

Idag e æ litt sliten etter natta æ.
Skulla egentli ha vaska å ordna litt hjemme, men utsett de te æ får litt mer energi. Kenneth jobbe kveill så æ e hjem allein. får besøk av halvsøstera te Kenneth å samboern [:)]

Back
Topp