God matlyst gitt!! ;)

_Lotus_

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Min ambisjon om å leve sunt i dette svangerskapet og Max gå opp 12 kg har fått en dårlig start... Matlysten er på topp! Og går det for lang tid mellom hver måltid så kommer kvalmen... Nå har jeg spist 2 knekkebrød og kjennes ikke ut som noen ting, har lyst på 2 til ;) problemet er å ikke gå å småspise godteri og kjeks og is... Flere med samme "problem"?

Sent from my iPhone using BV Forum

I could eat a cow! Jeez... men det er rart, for noen dager blir jeg veldig fort mett, andre dager merker jeg ikke at jeg har spist omtrent.

Eg å har fått litt matbehov. Men med tanke på mine ekstra kilo må eg finne noe annet å tygge på. Eple eller gulrot. Ikke like godt men i nøden spiser fanden fluer :)

Jeg har ikke problemer med dette enn så lenge. Vet at jeg kommer til å bli det etterhvert. Må bare prøve å holde meg. Har nettopp gått ned 15kg og er der jeg vil Være nå.. Håper ikke å gå opp så mye dette svangerskapet. Skal begynne å gå litt ekstra og kanskje trene litt. Det som lar seg gjøre☺☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har heldigvis ikke lyst på mer mat, men jeg må småspise for å holde kvalmen unna, så det blir nok mer mat totalt sett en vanlig... Håper jeg ikke går opp så mye i svangerskapet, jeg har nemlig en del å gå på ;)

Back
Topp