God mat anyone?

Issa93

Andre møte med forumet
Har slitt endel med depresjon etter tulla mi ble født, men er nå på bedringens vei å føler meg mye bedre. Så har min kjære mann støtta meg utrolig igjennom denne tunge tiden, så jeg tenkte å lage noe god mat til han kommer hjem senere fra jobb reise. Så noen som har noen ide til hva jeg kan lage? vi er ikke kresene så bare fyr løs så hadde jeg vært kjempe takknæmlig:):)

Sånn ps, så ammer jeg så må være mat som tulla ikke får vondt i magen av:)

God saftig biff med fløtegratinerte poteter, stekt løk, stekt fersk sjampingjong og stekt paprika er deilig. Og en god saus til. :)

Ellers er favoritt maten min fortiden bakt potet (stå gjerne i 2 timer, og da uten aliminiumsfolie). Fyller den med revet ost, rømme, tacosaus, tacokrydret kjøttdeig og løk. Har også baguetter med meierismør og en god frisk salat med litt dressing. :) NAM NAM! :D Nå ble jeg sulten. :) Det tar lang tid, men søren verd det :)

Ekte, store hjemmelagede hamburgere av storfekjøtt :)...med hamburgerbrød og alt tilbehør! Et mannebein setter pris på det, tenker jeg...hehe!!

Jegogde2guttamine skrev:
Ekte, store hjemmelagede hamburgere av storfekjøtt :)...med hamburgerbrød og alt tilbehør! Et mannebein setter pris på det, tenker jeg...hehe!!

Det har jeg akkurat svelget. Helt fantastisk

Back
Topp