God mandagsmorgen!!

fruluna

Forumet er livet

Alle sovet godt i natt?? Åhh har tenkt så mye på Viva76 jeg, og vesle jenta hennes....

I stad dro mannen min av gårde på jobb og blir borte hele uka...  Så Linnea og jeg drar til svigermor i dag og blir der noen dager... Skikkelig ferie for meg å være der..hehe..

Nå fyrer jeg i peisen, og skal orden meg frokost!!

Ha en nydelig dag i dag!!!

Ha ei vanvittig fin uke da!
og god morgen til alle dere andre...
mange klemmer i fra meg!

mårnigs mårnings..  skal også fyre i peisen å lage frokost nå [:)] 
dyra ligger strødd her. var ut å fikk tissa litt, inn å få frokost, og deretter gikk hunden i gangen, å katta ligger i lenestolen[:D][:D]  herlig når det er slike rolige forhold da [;)][;)]

Tenkt mye på Viva76 jeg og. Hatt en natt med lite søvn, men nå skal jeg starte dagen med en god frokost, og så vaske litt i huset. Kanskje gå en tur vis d er fint vær.
Ha en fin dag alle sammen!!

Hei og God morgen.

Morn alle sammen. Håper dere alle får en fin dag. Jeg er helt utafor etter hva som skjedde med vivan76. Alle minnene kommer tilbake da mine jeg er tante til tvillinger som ble født i uke 26........ Hadde vel trodd at det verste var over men i går brøt jeg helt sammen....
Tenker masse på hva Vivan76, babyen og hele familien nå gjennomgår. Krysser fingre og tær for dem.
Håper alle vi andre slipper at våre bebiser kommer for tidlig og må oppleve alt det rundt det..........
Har så lyst til å hjelpe de eller få vist at vi bryr oss på et eller annet vis, noen som har en ide??????

Blomster eller noe??

God morgen ja!
Jeg har sovet litt i natt,så deilig!
Nå er det BV og skal prøve å rydde litt,men er så slapp!

Skal på trening i dag og opp på en babybutikk med svangerskaps kurset mitt og ha om bilsikring=)

Ja ka tru du om blomster f.eks?? Eller dere andre??

You must log in or register to reply here.
Back
Topp