God mandag!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Er det morgen??? Er iallfall mørkt ute her :eek: :p og vått!
Sitter med kaffen, snuppa sover enda, og skal snart gå til bussen. Skal være hele dagen ute på en skole i møter, det blir spennende men er en bit reisevei så må bare få fart på meg nå :p

Masse lykke til til Anita! Nå venter vi alle spent på lilleprinsen!!! :D

Ha en fin dag dere! :)

God morgen!
Vi har hatt den argeste våkennatta på lenge.. Vesla sov som en stein helt til vi fikk somla oss i seng sjøl, kl.00, men da var det altså morgen. Hun holdt det gående til 03.30, og da hadde vi prøvd alt! Ga oss ende over til slutt og blanda mme, og da blei det endelig stilt.:p
Nå lager Jenny frokost til sin kjære mor, og jeg gleder meg vil til å smake på "dededede" med sikkel på.;)
1381730191175.jpg

Sitter med kaffen, snuppa sover enda, og skal snart gå til bussen. Skal være hele dagen ute på en skole i møter, det blir spennende men er en bit reisevei så må bare få fart på meg nå :p

Ha en fin dag ute i praksis!:)

God morgen!
Vi har hatt den argeste våkennatta på lenge.. Vesla sov som en stein helt til vi fikk somla oss i seng sjøl, kl.00, men da var det altså morgen. Hun holdt det gående til 03.30, og da hadde vi prøvd alt! Ga oss ende over til slutt og blanda mme, og da blei det endelig stilt.:p
Nå lager Jenny frokost til sin kjære mor, og jeg gleder meg vil til å smake på "dededede" med sikkel på.;)
Vis vedlegget 35031
Uff så kjipt :( de vet hva de vil ha... Får du hvilt noe i løpet av dagen?
Mina var våken 4 ganger i løpet av kvelden,jeg la meg kl 23... Og tenkte at nå begynner moroa igjen....men,ingen våknet etter jeg la meg, før kl 6.50.... Tok 1 time før hun sovnet igår og,tydelig vondt.
Får J tenner? :(

Her blir det boller og muffins idag. Får besøk av søstrene mine og tantebarna idag.. Hyggelig ;)

Sent from my iPad <3

Mina var våken 4 ganger i løpet av kvelden,jeg la meg kl 23... Og tenkte at nå begynner moroa igjen....men,ingen våknet etter jeg la meg, før kl 6.50.... Tok 1 time før hun sovnet igår og,tydelig vondt.

Her blir det boller og muffins idag. Får besøk av søstrene mine og tantebarna idag.. Hyggelig ;)

Sent from my iPad <3
Ja, det er to tenner oppe som er på tur ned, men det virka ikke som at det var tannplager som holdt henne våken i natt. Slitsomt når det står på, men vi har ikke hatt mange slike netter, så vi har vel "bare godt av det". :p
Får ikke hvilt noe i dag nei, men jeg tror det går greit likevel. Fikk sove til 07.05 da mannen vekte meg og lurte på om jeg ville ta meg en dusj før han dro på jobb.♡ Jeg og Jenny skal treffe ei venninne av meg og sønnen hennes på 2.5mnd seinere i dag, så det blir full rulle og kjempestas.

Koselig med søsterbesøk for din del. Ekstra godt med bolle- og muffinskos på en høstdag. :)

Last edited:

Kos deg i dag! :) her er det kaldt men fint vær i dag :)

Morn folkens!
Guuuud, for en drittnatt!!!!
Emmeth våknet 21.30. Gråt og ville ikke roe seg. Ingenting hjalp, så endte med han var våken til halv 2 i natt og våknet igjen 06.30:oops: Da var ikke mor klar for og starte dagen for og si det sånn:confused: Nå er han lagt for dagens første lur og mannen er med N til legen og størsten er på skolen:)
Jeg er TRØTT så bøtter innpå med kaffe:coffeeSKÅL:smiley-bounce015
Ønsker Anita masse lykke til:) Blir spennende og hilse på lillegutten:)<3

Sent from my iPad <3
Hipp hurra for Wael i dag :D Kos dere med besøk og godsaker :)

Kjipt at så mange sliter med nettene :(
Her gikk det bedre enn å lenge i natt. Lillebror våknet i 23-tiden og det tok nesten en time å roe han, men etter det sov han til 02.15 før han fikk pupp!! Altså 7 timer fra han ble lagt til første pupping, det er nesten rekord det :o
I gjengjeld tok han morgen litt før kl 6 :p
Vi har allerede vært en tur på butikken etter å ha sneket oss med på Ts frokostspising i barnehagen og snapet til meg en kopp kaffe :D
Nå sover Lille, og jeg vasker klær og skal bake meg noen eplemuffins!! :D

Hei på dere :-)

Så spennende med Anita!!! :-)

Synd det er dårlige netter ute og går rundt omkring. Håper det ordner seg snart for det må være slitsomt!

Her er formen til Simone blitt helt fin igjen og ingen flere vannkopper. Bare de som holder på å skrumpe inn. Humøret er også på topp igjen, så i dag blir en fin dag :-)

Vi skal (tørr neten ikke å si det, for har hatt planer om det så lenge, og ikke fått gjort det ennå) på senteret og se eter den evinnelge gravidbuksa som jeg har prøvd på så lenge i dag. Kanskje jeg drar når sambo er kommet hjem.

I går var jeg på jobb og etterpå var vi og spiste bacalo hos søstra til sambo og familien. Koste oss veldig, og Simone fikk masse klær og leker som niesen vår på 13 år hadde da hun var lita :-) Simone og Emilie (niesen) bada sammen i badekaret deres og storkoste seg! Vi voksne fikk slappe av og kjenne på hvordan det er ;-)

Håper dere alle får en flott dag i dag! Her er sol og blå himmel, men veldig kaldt. Tenkte å se etter vintersko til snuppa snart. Holder det med strømpis og tynne ullsokker oppi eller bør man ha plass til strikkasokker også? Hun er ikke i bhg så vi er ikke ute i timesvis, men jeg er usikker altså..

Her det tåkete og kaldt, leverte nasse i barnehagen og la meg til å sove igjen, orket ikke stå opp før klokka 12.
Det må være sånn de må ha det de stakkars med kronisk utmattelsessyndrom, jeg er helt på felgen av trøtthet.
Nå venter jeg på mannen som skal hente meg, vi skal på den ordinære ultralyden i dag, så spent:-)

Hurra for lillegutten til superfødekvinnen Anita!!! :D heldige du som hadde en så kjapp fødsel ;)

Synd det er dårlige netter ute og går rundt omkring. Håper det ordner seg snart for det må være slitsomt!

Her er formen til Simone blitt helt fin igjen og ingen flere vannkopper. Bare de som holder på å skrumpe inn. Humøret er også på topp igjen, så i dag blir en fin dag :-)

Vi skal (tørr neten ikke å si det, for har hatt planer om det så lenge, og ikke fått gjort det ennå) på senteret og se eter den evinnelge gravidbuksa som jeg har prøvd på så lenge i dag. Kanskje jeg drar når sambo er kommet hjem.

I går var jeg på jobb og etterpå var vi og spiste bacalo hos søstra til sambo og familien. Koste oss veldig, og Simone fikk masse klær og leker som niesen vår på 13 år hadde da hun var lita :-) Simone og Emilie (niesen) bada sammen i badekaret deres og storkoste seg! Vi voksne fikk slappe av og kjenne på hvordan det er ;-)

Håper dere alle får en flott dag i dag! Her er sol og blå himmel, men veldig kaldt. Tenkte å se etter vintersko til snuppa snart. Holder det med strømpis og tynne ullsokker oppi eller bør man ha plass til strikkasokker også? Hun er ikke i bhg så vi er ikke ute i timesvis, men jeg er usikker altså..
Jeg har tenkt at det holder med tykke ullsokker eller strømpis og tynnere ullsokker. Har aldri brukt strikkasokker i sko, med mindre de er veldig tynne :)
Så koselig med kusine på 13!
Min niese er 11 og er så flink med ungene. Er så herlig å se at hun lar seg selv være barnslig og leke med dem :)

God morgen!
Vis vedlegget 35031
Huff, så ille med sånne netter da :( er så typisk at dem setter i gang etter at man har lagt seg også da, nesten så de lukter stillhet i huset :p ;) får håpe neste natt blir bedre for dere da!
Så dyktig Jenny er til å koke frokost til mamman da :D Godjenta! :)

Hmm...det kommer vel helt an på hvilke sko man skal ha, og hvor mye man skal være ute kanskje? Her oppe er det et must å ha plass til strikkasokker inni skoene, men er sikkert bare pga kulturen :p Og vi har tidenes lengste vinter da ;)

Huff, så ille med sånne netter da :( er så typisk at dem setter i gang etter at man har lagt seg også da, nesten så de lukter stillhet i huset :p ;) får håpe neste natt blir bedre for dere da!
Så dyktig Jenny er til å koke frokost til mamman da :D Godjenta! :)
Ja, man skulle tro det.. Greit med ei kort oppvåkning før vi sovner sjøl, men det var unødvendig mange timer denne gangen syns jeg. Hun har bare sovet 45min i løpet av dagen i dag, så jeg er spent på hvordan denne natta blir.:confused: Får bare krysse fingra og holde pusten.;)
Ja, hun er flink skjønner du! Ikke rart vektnedgangen stagnerer slik som hun feiter meg opp.:p Greit å ha noen å skylde på..

Ja, man skulle tro det.. Greit med ei kort oppvåkning før vi sovner sjøl, men det var unødvendig mange timer denne gangen syns jeg. Hun har bare sovet 45min i løpet av dagen i dag, så jeg er spent på hvordan denne natta blir.:confused: Får bare krysse fingra og holde pusten.;)
Ja, hun er flink skjønner du! Ikke rart vektnedgangen stagnerer slik som hun feiter meg opp.:p Greit å ha noen å skylde på..
Hihi, har hørt det er ekstremt mye kalorier i disse siklekakene ja! :p
Hmh, Hermine også sov bare 40min i bhg idag :confused: Skjønner ikke hva som går av disse ungene om dagen/natten?!? Er det tenner på tur hos dere? Kan liksom ikke finne på en annen fornuftig årsak til dårlig søvn her i gården iallfall :p ;)

Hihi, har hørt det er ekstremt mye kalorier i disse siklekakene ja! :p
Hmh, Hermine også sov bare 40min i bhg idag :confused: Skjønner ikke hva som går av disse ungene om dagen/natten?!? Er det tenner på tur hos dere? Kan liksom ikke finne på en annen fornuftig årsak til dårlig søvn her i gården iallfall :p ;)
Ja, det ser ut til at fortennene oppe er på tur ned.. Virker ikke som at hun er veldig plaga, men hun er mer urolig enn vanlig innimellom. Våkner oftere og vil ikke sove i utgangspunktet. :confused: Hun sover bedre hos dagmamma, så det er godt at hun skal dit i morra da.:)

Stille her idag.. :)
Vi har feiret en lett bursdag idag... Fornøyd med gavene,og en blid gutt :)

De sloknet fort kl 19 idag,og jeg har fått brettet klær og lagt i skapene,vasket alle gulv,benker,bord,oppvaskmaskinen er akkurat ferdig,vært ute med søpla og vasket badet.
Nå lukter det herlig her.. ;)
I morgen blir det rotete og brødsmuler overalt igjen,så nyter det enn så lenge ;)
Gubben lander 23.30 i kveld,så pappa skal hente han og kjørenhan hit....
Det blir hyggelig <3

Hva driver dere med ikvels da jenter? :)

Sent from my iPad <3

God Kveld jente :)

Fie e tell pappaen sin no, ho ha vøre der sian torsdag, så eg får ho på torsdag :) savn ho masse alerede :(

Fie e no begynnt å gå :D e kjæmpe flenk, litt ustødig, men kjæmpe flenk :) også så stooolt :D

Back
Topp