Idag skal vi handle litt bare og ellers være ute i hagen i finVærettok litt bilder av gjengen i stad
Vis vedlegget 20696
Vis vedlegget 20697
Vis vedlegget 20698
Vis vedlegget 20699
Vis vedlegget 20700
Herlige bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag skal vi handle litt bare og ellers være ute i hagen i finVærettok litt bilder av gjengen i stad
Vis vedlegget 20696
Vis vedlegget 20697
Vis vedlegget 20698
Vis vedlegget 20699
Vis vedlegget 20700
Godt med snille mennher står vi opp annenhver dag, siden han har pappaperm og jeg er sykemeldt.. men han sto opp hver dag i begynnelsen av graviditeten, siden jeg ble kvalm når jeg sto opp tidlig og gjorde for mye om morgen
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Herlig! Må være gøy å ha egen hage når man har barnher reiser jeg ofte med jentene ned til mamma,når det er fint vær
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Takk<3
Hvordan går det med deg, søta? Kvalm?
Jeg er kvalm ja,men så lenge det ikke er noen oppkast går det greit![]()
Usj, dessverre hører det ofte med til første trimester![]()
Håper det ikke blir verreDet kan hjelpe med salte kjeks eller litt tørt knekkebrød
![]()
Ja, får gå til innkjøp av litt kjekse så jeg har om det blir verreDet jeg er mest spent på er bekkenløsninga, om den kommer i dette svangerskapet også.
Skal søke om planlagt keisersnitt denne gangen, det blir spennende å se om vi får.
Håper du får innvilget planlagt KSVar en flott opplevelse for min del
Mhm, det skjønner jeg veldig godt
Dessverre har jeg dårlig erfaring mht bekkenløsninga, var like ille for ikke og si verre 3 gangen
Utrolig smertefullt, men sliter ennå med vonde hofter pga for små hofteskåler, som jeg nok har arva fra min bestefar som hadde det samme. Så om jeg har gått mye eller gjort mye en dag kommer jeg meg omtrent ikek opp trappa og det knekker fælt i dem! hehe, sambo kaller meg for gæmla
![]()
Huff, så fælt at du ikke er kvitt det, har du forsøkt manuellterapi?
Var det veldig vanskelig å få planlagt ks for deg?
Jah.. Slik ser det altså ut utafor her;
Vis vedlegget 20724
Det er pga jeg har for små hofteskåler, så må nok opereres for om det skal bli bedreHar ikke prøvd manuell terapi
Kanskje det uansett kan hjelpe
Nei, synes ikke det var vanskelig, var inne til en samtale med gynekologen/hu som opererte også en samtale med JM og fikk innvilget etter det
Var bare i fellesferien, så var litt stress mht det var ferie og fikk brevet og innvilgelsen seint, i uke 36 først og dato for KS var satt opp 2 uker senere
Så blei litt sånn paff
![]()
Jeg fikk litt tilbakeslag tidlig i våres, det hjalp veldig til meg i hvertfall
Så de prøvde ikke å overtale deg til å føde vanlig?
Jo, det gjorde de jo selvsagt, for de vil helst at man føder vaginalt så lenge man faktisk kan det,men siden jeg hadde hatt den opplevelsen jeg hadde hatt med Neline fikk jeg innvilget, det var ingen problem, jeg bare sto på mitt og det var greitvar jo selvsagt ikke noe koselig og sitta og grine og greier, men ville ikke vært foruten mitt planlagte KS, for var en så vakker og fiiin opplevelse, og fikk tilogmed med narkose pga angsten min, så de var veldig forståelsesfulle
Ikke mange som får det pga det ikek er så bra for babyen og de da må få h*n ut fort!
Jeg er mitt mer usikker på om jeg får det, du hadde en mye mer dramatisk fødsel enn meg. Ikke er jeg så flink til å vise følelser heller foran fremmede heller. Men håper det ordner seg uansett.
Så bra at det hele gikk fint, og at de tok deg på alvor![]()
Du må bare stå på ditt og si at du ønsker det framfor vaginal fødsel, nå veit ikke jeg hvorfor du ønsker ks, men viktig du får fram hva du føler rundt det og gå gjennom en vaginal fødsel igjen og at du har det dårlig med det! Sikker på du greier det, lill venn<3 Usj, er litt bekymra idag
Hadde skikkelig problemer med halsbrann i hele natt og det har jeg kun slitt med når jeg har vært gravid, aldri ellers
Var sånn jeg fant ut jeg var gravid da jeg gikk med Emmeth. Hadde brått skikkelig halsbrann og ante ugler i mosen. Tok test i uke 3+1 og fikk positiv! Eeeeek.