God mandag! ;)

Godt med snille menn :):p her står vi opp annenhver dag, siden han har pappaperm og jeg er sykemeldt.. men han sto opp hver dag i begynnelsen av graviditeten, siden jeg ble kvalm når jeg sto opp tidlig og gjorde for mye om morgen ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Virker som du har en veldig snill man du også<3
Mannen min liker best og stå opp tidlig, hvertfall nå som han er sykemeldt:) Og jeg synes det er veldig godt og kunne ligge litt i senga på morran og dra meg litt;) men ellers er det meg som har tatt alt nattevåk med alle ungene, så føler jeg fortjener det, eller kan tillate meg og ligge litt lenger nå om dagen:) Og Emmeth sover hele natta som regel fra han legger seg rundt 18.30 og sover til 07.00 eller lenger hver morgen:) Usj, ja, husker så altfor godt den kvalmen:( Hadde hyperemesis med alle 3 til uke 18 med jentene og var sengeliggende helt til da og til uke 13-14 med Emmeth! BLÆH! Hvordan er formen din nå?:)

Herlig! Må være gøy å ha egen hage når man har barn :D her reiser jeg ofte med jentene ned til mamma,når det er fint vær :p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Det er veldig godt og ha egen hage og bare kunne sende ut jentene for og leke;) Og selvsagt mannen da;) Han er omtrent mer ivrig enn jentene på trampolina og tar backflip og jeg veit ikke hva, noe jeg ikke liker noe særlig, for kan fort gå gærli og har ikke lyst på at han skal ha på gips for 3 gang:p hehe.. Godt du kan gjøre det sånn og dra til mammaen din så de får boltra seg i hagen der:D

Usj, har vært plaga av skikkelig sure oppstøt i hele natt, husker med gru hvordan halsbrann fra helvete gjorde livet surt for meg i svangerskapet:( Og har aldri halsbrann utenom svangerskap :eek: Var sånn jeg fant ut jeg var gravid med Emmeth, fordi jeg hadde halsbrann, og da var jeg kun 3+1 :oops: Blir litt uvel og bekymra, men er sterilisert, så...

Jeg er kvalm ja,men så lenge det ikke er noen oppkast går det greit:)

Usj, dessverre hører det ofte med til første trimester:(
Håper det ikke blir verre:) Det kan hjelpe med salte kjeks eller litt tørt knekkebrød:)

Usj, dessverre hører det ofte med til første trimester:(
Håper det ikke blir verre:) Det kan hjelpe med salte kjeks eller litt tørt knekkebrød:)

Ja, får gå til innkjøp av litt kjekse så jeg har om det blir verre:-) Det jeg er mest spent på er bekkenløsninga, om den kommer i dette svangerskapet også.
Skal søke om planlagt keisersnitt denne gangen, det blir spennende å se om vi får.

Ja, får gå til innkjøp av litt kjekse så jeg har om det blir verre:) Det jeg er mest spent på er bekkenløsninga, om den kommer i dette svangerskapet også.
Skal søke om planlagt keisersnitt denne gangen, det blir spennende å se om vi får.

Håper du får innvilget planlagt KS:) Var en flott opplevelse for min del:) Mhm, det skjønner jeg veldig godt:( Dessverre har jeg dårlig erfaring mht bekkenløsninga, var like ille for ikke og si verre 3 gangen:(Utrolig smertefullt, men sliter ennå med vonde hofter pga for små hofteskåler, som jeg nok har arva fra min bestefar som hadde det samme. Så om jeg har gått mye eller gjort mye en dag kommer jeg meg omtrent ikek opp trappa og det knekker fælt i dem! hehe, sambo kaller meg for gæmla;)

Håper du får innvilget planlagt KS:) Var en flott opplevelse for min del:) Mhm, det skjønner jeg veldig godt:( Dessverre har jeg dårlig erfaring mht bekkenløsninga, var like ille for ikke og si verre 3 gangen:(Utrolig smertefullt, men sliter ennå med vonde hofter pga for små hofteskåler, som jeg nok har arva fra min bestefar som hadde det samme. Så om jeg har gått mye eller gjort mye en dag kommer jeg meg omtrent ikek opp trappa og det knekker fælt i dem! hehe, sambo kaller meg for gæmla;)

Huff, så fælt at du ikke er kvitt det, har du forsøkt manuellterapi?
Var det veldig vanskelig å få planlagt ks for deg?

Her er 50% av verandaen rensa, så får vi ta resten i morra eller noe.
Lillemor legges av pappaen nå, mens jeg klargjør den sene middagen vår..

Huff, så fælt at du ikke er kvitt det, har du forsøkt manuellterapi?
Var det veldig vanskelig å få planlagt ks for deg?

Det er pga jeg har for små hofteskåler, så må nok opereres for om det skal bli bedre:( Har ikke prøvd manuell terapi:) Kanskje det uansett kan hjelpe:) Nei, synes ikke det var vanskelig, var inne til en samtale med gynekologen/hu som opererte også en samtale med JM og fikk innvilget etter det:) Var bare i fellesferien, så var litt stress mht det var ferie og fikk brevet og innvilgelsen seint, i uke 36 først og dato for KS var satt opp 2 uker senere:D Så blei litt sånn paff:D

Det er pga jeg har for små hofteskåler, så må nok opereres for om det skal bli bedre:( Har ikke prøvd manuell terapi:) Kanskje det uansett kan hjelpe:) Nei, synes ikke det var vanskelig, var inne til en samtale med gynekologen/hu som opererte også en samtale med JM og fikk innvilget etter det:) Var bare i fellesferien, så var litt stress mht det var ferie og fikk brevet og innvilgelsen seint, i uke 36 først og dato for KS var satt opp 2 uker senere:D Så blei litt sånn paff:D

Jeg fikk litt tilbakeslag tidlig i våres, det hjalp veldig til meg i hvertfall:-)

Så de prøvde ikke å overtale deg til å føde vanlig?

Jeg fikk litt tilbakeslag tidlig i våres, det hjalp veldig til meg i hvertfall:)

Så de prøvde ikke å overtale deg til å føde vanlig?

Jo, det gjorde de jo selvsagt, for de vil helst at man føder vaginalt så lenge man faktisk kan det,men siden jeg hadde hatt den opplevelsen jeg hadde hatt med Neline fikk jeg innvilget, det var ingen problem, jeg bare sto på mitt og det var greit:) var jo selvsagt ikke noe koselig og sitta og grine og greier, men ville ikke vært foruten mitt planlagte KS, for var en så vakker og fiiin opplevelse, og fikk tilogmed med narkose pga angsten min, så de var veldig forståelsesfulle:) Ikke mange som får det pga det ikek er så bra for babyen og de da må få h*n ut fort!

Jo, det gjorde de jo selvsagt, for de vil helst at man føder vaginalt så lenge man faktisk kan det,men siden jeg hadde hatt den opplevelsen jeg hadde hatt med Neline fikk jeg innvilget, det var ingen problem, jeg bare sto på mitt og det var greit:) var jo selvsagt ikke noe koselig og sitta og grine og greier, men ville ikke vært foruten mitt planlagte KS, for var en så vakker og fiiin opplevelse, og fikk tilogmed med narkose pga angsten min, så de var veldig forståelsesfulle:) Ikke mange som får det pga det ikek er så bra for babyen og de da må få h*n ut fort!

Jeg er mitt mer usikker på om jeg får det, du hadde en mye mer dramatisk fødsel enn meg. Ikke er jeg så flink til å vise følelser heller foran fremmede heller. Men håper det ordner seg uansett.
Så bra at det hele gikk fint, og at de tok deg på alvor:-)

Jeg er mitt mer usikker på om jeg får det, du hadde en mye mer dramatisk fødsel enn meg. Ikke er jeg så flink til å vise følelser heller foran fremmede heller. Men håper det ordner seg uansett.
Så bra at det hele gikk fint, og at de tok deg på alvor:)

Du må bare stå på ditt og si at du ønsker det framfor vaginal fødsel, nå veit ikke jeg hvorfor du ønsker ks, men viktig du får fram hva du føler rundt det og gå gjennom en vaginal fødsel igjen og at du har det dårlig med det! Sikker på du greier det, lill venn:)<3 Usj, er litt bekymra idag:( Hadde skikkelig problemer med halsbrann i hele natt og det har jeg kun slitt med når jeg har vært gravid, aldri ellers :eek: Var sånn jeg fant ut jeg var gravid da jeg gikk med Emmeth. Hadde brått skikkelig halsbrann og ante ugler i mosen. Tok test i uke 3+1 og fikk positiv! Eeeeek.

Du må bare stå på ditt og si at du ønsker det framfor vaginal fødsel, nå veit ikke jeg hvorfor du ønsker ks, men viktig du får fram hva du føler rundt det og gå gjennom en vaginal fødsel igjen og at du har det dårlig med det! Sikker på du greier det, lill venn:)<3 Usj, er litt bekymra idag:( Hadde skikkelig problemer med halsbrann i hele natt og det har jeg kun slitt med når jeg har vært gravid, aldri ellers :eek: Var sånn jeg fant ut jeg var gravid da jeg gikk med Emmeth. Hadde brått skikkelig halsbrann og ante ugler i mosen. Tok test i uke 3+1 og fikk positiv! Eeeeek.

Oi, sier du det, kanskje du skal ta en test bare for å roe ned nervene.

Jeg gikk igjennom hastekeisersnitt med nasse, etter rier i 33 timer uten noe resultat, pulsen hennes ble veldig svak på slutten.
Følte meg veldig overlatt til meg selv, og ble veldig redd og sint over at de ikke sa noe til meg at jenta ikke hadde hatt det bra lenge. Hun bæsjet også i vannet sitt.
Jeg er redd det hele skal skje igjen, var fullstendig utslitt forrige gang etter hele fødselen.

Back
Topp