God mandag! ;)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Nå sitter jeg her på gulvet "sammen" med snuppa, fikk ikke lov å sitte i sofan :P men så fort jeg gikk ned på gulvet, så stakk hun fra meg :(:P:) hehehe.. Nå sitter hun å kikker fælt på døra til rommet der pappan trener.. hehe lurer på hva hun tenker når hun hører dette bråket og musikk :P

Hun våknet som vanlig kl 7 og pappan sto opp :) jeg sov til halv 9 tror jeg, eller hvertfall lå i senga :P
Siste uka til Emira i bhg før ferie og stor avdeling ;):) Sååå stolt når hun gikk til bhg med sin nye Tingeling sekk :P skulle egentlig spare den til etter ferien, men :P:)
Vi får se hva dagen bringer idag.. er fint vær nå, men meldt regn utover dagen:(

Hvordan er det med dere da? noen planer for dagen?:)

Heisann:-)

Blir stas for Emira og begynne på stor avdelinga kan jeg tenke meg:-)

Vi fikk sove helt til halv ni i dag, kjempedeilig:-) Nå hører vi på emil i lønneberget, det faller i smak hos veslemor hehe:-)
Ellers kommer pappa en tur innom i dag, vi skal kanskje ut å spise en sen lunsj.
God vær i dag, digg:-)

Heisann:)

Blir stas for Emira og begynne på stor avdelinga kan jeg tenke meg:)

Vi fikk sove helt til halv ni i dag, kjempedeilig:) Nå hører vi på emil i lønneberget, det faller i smak hos veslemor hehe:)
Ellers kommer pappa en tur innom i dag, vi skal kanskje ut å spise en sen lunsj.
God vær i dag, digg:)

hehe ja tror hun gru/gleder seg.. hun er et ekstremt vane-menneske og er ikke så glad i forandringer :P men hun går jo over med bestevennen sin da (som også er tremeningen hennen):) hun skulle egentlig begynt der for 1 år siden :P men de valgte å ha hun og en annen jente ett år til på avdelingen, siden dem ikke ble 3 før på slutten av året :)

Deeeeilig å sove lenge :D bare en ekstra time kan gjøre underverker!
så gøy at emil faller i smak :D hehe.. kos deg masse med lunsj da :) så koselig!

hehe ja tror hun gru/gleder seg.. hun er et ekstremt vane-menneske og er ikke så glad i forandringer :p men hun går jo over med bestevennen sin da (som også er tremeningen hennen):) hun skulle egentlig begynt der for 1 år siden :p men de valgte å ha hun og en annen jente ett år til på avdelingen, siden dem ikke ble 3 før på slutten av året :)

Deeeeilig å sove lenge :D bare en ekstra time kan gjøre underverker!
så gøy at emil faller i smak :D hehe.. kos deg masse med lunsj da :) så koselig!

Så fint de får gå over sammen, og at de fikk være på småbarn til de er ett år, synes det er så mange som er for små når de er født sent på året.

Ja, kan bli fort vant til dette i ferien hehe:-) Blir en koselig dag dette tror jeg:-)

Nasse i dag:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så fint de får gå over sammen, og at de fikk være på småbarn til de er ett år, synes det er så mange som er for små når de er født sent på året.

Ja, kan bli fort vant til dette i ferien hehe:) Blir en koselig dag dette tror jeg:)

ja med tanke på at det bare er 2 avdelinger der, og den store er fra det året de fyller 3 til dem begynner på skolen, så syns jeg det var greit at hun ble ett år ekstra på den for små barn ;):)

hehe det er jo sånt ferie er til for :P skal nytes 100%;):):):)

såååå søt hun er! og bare elsker de klærne da! :) får ikke tak i sånt her jeg bor :p så vidt man finner noen ting for barn som ikke er nyfødt :p

Takk:-) Jeg kjøpte drakten på halvpris inne på nettet:-) http://tiljamid.no/, det var også gratis frakt når jeg kjøpte den:-)

Hei på dere! :)

Søte Nasse! Den sitter utrolig fint på den drakta der..:)
Tenker Emira er stolt ja. Hadde jeg også vært med ny Tingeling-sekk.:D Og så koselig å bli henta ned på gulvet av Liana da. :)

Her sov vesla til kl.08 og stod opp sammen med pappaen sin. Jeg sov videre til 09.30, da jeg ble vekt av ei spyflue som tok helt av inne på soverommet. Sola hqr forsvunnet bak skyer, og vinden har økt, men det er jo typisk at det blir sånn når jeg står opp. Mannen mente jeg bare skulle gå og legge meg igjen. :p
Elsklingene har dratt til byen p storhandling, så da har jeg litt å foreta meg mens de er borte.. Støvsuging - check! Vaske gulv og rense resten av terassen gjenstår.. :)

Så stas med ny pg kul tingeling sekk:D skjønner godt hu var kry og stolt;) herlig og ligge litt lenge i senga og dra seg:D jeg lå selv til halv 9 og sambo sto opp med ungene halv 8:)

Hei på dere! :)

Søte Nasse! Den sitter utrolig fint på den drakta der..:)
Tenker Emira er stolt ja. Hadde jeg også vært med ny Tingeling-sekk.:D Og så koselig å bli henta ned på gulvet av Liana da. :)

Her sov vesla til kl.08 og stod opp sammen med pappaen sin. Jeg sov videre til 09.30, da jeg ble vekt av ei spyflue som tok helt av inne på soverommet. Sola hqr forsvunnet bak skyer, og vinden har økt, men det er jo typisk at det blir sånn når jeg står opp. Mannen mente jeg bare skulle gå og legge meg igjen. :p
Elsklingene har dratt til byen p storhandling, så da har jeg litt å foreta meg mens de er borte.. Støvsuging - check! Vaske gulv og rense resten av terassen gjenstår.. :)

Hehe ja hun skulle til og med ha sekken på ryggen når dem gikk til bhg :P det ville hun aldri før :) kansje du å skal ønske deg en sånn fin sekk av mannen din? Så kan du dra stolt til jobb :P haha..

Er det DU som gjør været dårligere?! Merkes helt hit:eek::p haha..
Godt å ha huset for seg selv når man skal gjøre litt hjemme :) er da jeg er mest effektiv hvertfall ;):P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Idag skal vi handle litt bare og ellers være ute i hagen i finVæret:D:D:D tok litt bilder av gjengen i stad:);)
1372677096632.jpg
1372677137024.jpg
1372677161813.jpg
1372677179477.jpg
1372677196992.jpg

Så stas med ny pg kul tingeling sekk:D skjønner godt hu var kry og stolt;) herlig og ligge litt lenge i senga og dra seg:D jeg lå selv til halv 9 og sambo sto opp med ungene halv 8:)

Kjempe stas vettu ;) valgte heller å kjøpe ny til Emira enn Liana..hehe så får Liana bruke den gamle til Emira, når hun begynner i bhg :D

Bortsemt gjeng her idag eller? Siden vi har sovet lenge alle mann :P :D

Jaaah, vi er nok det:D jeg får som regel ligge og dra meg på morran nå når sambo også er hjemme, så jeg er heldig som har en så snill mann:rolleyes:♥ Ja, er likeså greit det da:) tenker hu var bra stolt av den nye sekken sin:D

Jaaah, vi er nok det:D jeg får som regel ligge og dra meg på morran nå når sambo også er hjemme, så jeg er heldig som har en så snill mann:rolleyes:♥ Ja, er likeså greit det da:) tenker hu var bra stolt av den nye sekken sin:D

Godt med snille menn :):P her står vi opp annenhver dag, siden han har pappaperm og jeg er sykemeldt.. men han sto opp hver dag i begynnelsen av graviditeten, siden jeg ble kvalm når jeg sto opp tidlig og gjorde for mye om morgen ;)

Hehe ja hun skulle til og med ha sekken på ryggen når dem gikk til bhg :P det ville hun aldri før :) kansje du å skal ønske deg en sånn fin sekk av mannen din? Så kan du dra stolt til jobb :P haha..

Er det DU som gjør været dårligere?! Merkes helt hit:eek::p haha..
Godt å ha huset for seg selv når man skal gjøre litt hjemme :) er da jeg er mest effektiv hvertfall ;):P

Ønske meg? Kjøper like godt en sjøl.. Enten sekk eller trillekoffert.;)

Ja, jeg blir iallfall anklaga for å ødelegge været! Får holde senga i morra bare for sikkerhets skyld. ;)

Ønske meg? Kjøper like godt en sjøl.. Enten sekk eller trillekoffert.;)

Ja, jeg blir iallfall anklaga for å ødelegge været! Får holde senga i morra bare for sikkerhets skyld. ;)

hehe hadde vært stas for deg tenker jeg :P haha

da får vi se om det hjelper noe da :P:)

Back
Topp