God mandag! =)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ny uke, nye muligheter =) 

Nå sitter Teodor og jeg og koser oss med Gråtassmusikk til frokosten (han er litt inspirert etter kinoturen på lørdag - som var en stor suksess!). 
Straks går vi bort til barnehagen, så skal jeg ned til foreldrene mine hvor jeg har plassert en gammel skjenk som jeg skulle ha pusset opp for lenge siden. 
Jeg får starte nå, som det er rolig ellers på dagene, for energien har ikke vært til stede til å starte på et slikt prosjekt. Nå har jeg også en ivrig mor som har vært så snill å pusse den ned for meg, og teipe kanter, så jeg kan gå rett på grunningen!
Ellers er ei veldig god venninne av meg i byen en ukes tid, hun har termin bare et par dager før meg! Vi skal gå oss en liten tur senere i dag, og det blir deilig! =) 
Ha en fin dag!!
 
Så sprek du er! :) Det blir nok koselig med venninne med akkurat like gammel baby. :)

Så bra at Gråtass og filmklubben var en suksess. Vi har enda ikke kommet oss på kino, for Felix sitter bare ikke stille så lenge. Forrige helg var vi på dukketeater, den lille larven aldri mett. Der var det som vanlig på barneteater noen steder er barna skulle svare, stort sett ja eller nei. Felix derimot sluttet ikke å snakke. Han kunne fint svare på at larven ikke var blitt mett av det den hadde fått, men etterpå, da de andre barna ble stille igjen, så fortsatte han med forslag til hva hun kunne prøve å gi den å spise osv. "Prøv å gi larven nektarin heller!" :P Det er det samme hver gang vi prøver å gå på noe slikt, så jeg tør rett og slett ikke gå på kino.

I dag har jeg levert Felix i barnehagen, og lillesøster har lagt seg til å sove. Hun sluttet med middagslurer i sommer, men nå har hun tydeligvis begynt igjen, og sover litt hver dag. Lurer på om jeg må vekke henne snart, så hun får spist før vi skal hente Felix. Vi skal en tur på biblioteket, og så burde vi dra innom en skobutikk i dag. Hvis vi skal rekke det, og etterpå ha middagen ferdig til kl 16, så må vi sikkert hente ham kl 13. Ting tar tid med små barn. :)
 
Skriver for å se svar!
 
Her kom vi oss ikke i vei til barnehagen før 10.30 idag, og da går dagen fort :)

Heldigvis sov Eveline ganske lang lur idag, så jeg har fått støvsugd og vasket og hengt opp klær og ryddet litt...

Vi får besøk av barnas onkel, som er på besøk fra Usa, til middag etterpå. Greit å få unna litt før det :)
 
Sukkertopp: Det er det som er så fint med barnefilmklubben; det er omtrent bare forholdsvis små barn der, og deres foreldre, slik at det nesten forventes litt prating og styr =) 

trinemor: SÅ effektiv du er mens Eveline sover!

Det ble hvertfall unnagjort ett strøk med grunning i dag, med god hjelp av mamsen! Og så gikk jeg og venninna tur i nesten en time! Det var friskt og utrolig deilig =) 

I kveld er det Tupperware-party hos ei venninne, ellers helt rolig!
 
Jeg fant lego på tilbud i dag jeg! :) Gikk visst helt amok, og har nå kjøpt 21 esker smålego, og 6 esker duplo. Håper alle som har bursdag det neste året ønsker seg byggeklosser. :P
 
WOW, så lurt!
Jeg bestilte jo på lekmer til Teodor. Og for første gang ble det masse tull med pakken, de mente den forsvant i posten osv, selvom jeg aldri fikk mail om at den var blitt sendt. Flere bursdagsgaver var det der også, til to som hadde bursdag 29. og 30 AUGUST. 
Endelig fikk de sendt pakken på nytt, men da var det tre ting de var tomme for, blant annet legoen og en av bursdagsgavene :-/
Vi har fått en Billige-leker-butikk her i byen da, og det aller meste der er endel billigere enn Brio og andre butikker, så vi handler ofte småting der for å ha liggende til bursdagsgaver o.l. 
Spørs om jeg må dit for å kjøpe litt Lego...
 


Sukkertopp skrev:
Jeg fant lego på tilbud i dag jeg! :) Gikk visst helt amok, og har nå kjøpt 21 esker smålego, og 6 esker duplo. Håper alle som har bursdag det neste året ønsker seg byggeklosser. :P



Er det en kjedebutikk som har tilbud? Kanskje det er i nærheten av oss også....

Amelia ønsker seg lego til bursdagen :)
 


*trinemor* skrev:


Sukkertopp skrev:
Jeg fant lego på tilbud i dag jeg! :) Gikk visst helt amok, og har nå kjøpt 21 esker smålego, og 6 esker duplo. Håper alle som har bursdag det neste året ønsker seg byggeklosser. :P



Er det en kjedebutikk som har tilbud? Kanskje det er i nærheten av oss også....

Amelia ønsker seg lego til bursdagen :)


Rema 1000. :)

De har lenge hatt esker med lego eller duplo til 100kr. Jeg har faktisk tenkt på det til et par bursdager, men så har det alltid endt med at vi har vi kjøpt noe annet. Nå var de til halv pris, så da kjøpte jeg nesten hele lagret deres. Vi bruker å kjøpe bursdagsgaver for ca 100kr, og to slike esker med lego blir en fin vennegave tenker jeg. 
 
Back
Topp