God mandag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
I dag regner det og jeg er egentlig fornøyd med det, tatt i betraktning at det har snødd/ sluddet mye de siste ukene!
Jeg skulle egentlig gå til byen, men nå tror jeg jammen meg det blir buss gitt!
Er i full gang med strikking til babyen om dagen, må stadig bestille nytt garn da jeg er håpløs på å vurdere garnmengde!
På torsdag er det ultralyd - føler vi har ventet en evighet selvom tiden egentlig har gått veldig fort!
Utrolig spennende og se om alt står bra til, og vi er selvsagt nysgjerrige på kjønnet!
Jeg er hellig overbevist om at vi ikke får brukt teppet jeg strikker i rosa, så det får bare bli liggende til det har tenkt å dukke opp noen jenter snart!
Et vennepar av oss var på ultralyd forrige uke, de har termin omtrent helt likt med oss, og de venter en gutt! Det blir så spennende og se om magefølelsen min stemmer =)
Ellers var Teodor ganske sliten i dag, enda han har sovet ganske lenge.. Tipper jeg får hente han litt tidlig slik at vi får en rolig ettermiddag hjemme. Han gledet seg hvertfall masse til å være med og lage lakse-WOK :D
 
Da var helgen over igjen, den har egentlig gått med til bursdagsfeiringer i familien. Både lørdag og søndag dro vi avgårde med "flyttelasset vårt", som jeg ofte sier når vi har med oss masse babyutstyr bort for noen timer:)

Fru H: Så artig med ultralyd. Får håpe de ser kjønnet :)

Idag var begge jentene våkne kl 07, og Amelia fikk velge om hun ville spise frokost her eller i bhg og valgte bhg. Litt deilig det, for da sovner Eveline på veien og sover videre i vogna så jeg får spist en lang frokost alene.....

Nå holder jeg på med klesvask og støvsuging, og må få vasket her også. I morra ettermiddag kommer noen fra barselgruppa med Amelia og det blir morsomt å se dem igjen :)



 
Blir spennende med UL :) Håper du oppdaterer oss :)

Her har jeg og Viljar tatt helg! Han har fått vannkopper (Linus hadde det i påska). Utrulig kjipt, for denne uka har vi medisinhåndteringskurs på skolen, og det var noe jeg absolutt ville ha.. men men.. ikke noe å gjøre med det.. men ble rimelig trist når barnehagen ringte, og måtte felle noen tårer på skolen :P (ja jeg er ekstremt følsom :P)
Pappaen har brukt sine sykt barn dager allerede. 
 
Uff, så kjedelig at de vannkoppene kom akkurat nå da :(

Ja, klart jeg oppdaterer etter ultralyd =) 

Jeg hentet Teodor  i 14-tiden etter å ha handlet litt i byen. Han er utrolig masete om dagen, noen ganger blir jeg helt gal :-p
Men vi har hvertfall bygget duplo-bondegård, ryddet den opp igjen, tatt frem malesaker, blitt ferdig med det, ryddet, vasket hender, spist eple og samtidig som alt dette begynt på en iskake og fått mandelbunnen i ovnen!
Phu!

Og igjen kjenner jeg trøbbel med bekkenet uten å egentlig ha gjort så mye fysisk. Så jeg måtte si fra i barnehagen at jeg dropper dugnaden i dag. Er uansett alene med Teodor, så jeg vet ikke hvor mye jeg får bidratt med egentlig. 
 
Jah.
Kl 17.30 sovnet Teodor på sofaen mens han så Brannmann Sam på DVD!
Han var passe sliten, ja
Har fått han i seng nå (IKKE særlig behagelig å bære han opp i 2. etasje..) og fått på bleie og pysj!
Håper ikke han våkner altfor tidlig i morgen!!
 


Fru H skrev:
Jah.
Kl 17.30 sovnet Teodor på sofaen mens han så Brannmann Sam på DVD!
Han var passe sliten, ja
Har fått han i seng nå (IKKE særlig behagelig å bære han opp i 2. etasje..) og fått på bleie og pysj!
Håper ikke han våkner altfor tidlig i morgen!!


Uff, ikke noe godt for kroppen når man er gravid nei. Husker det når Kjell jobbet overtid og Amelia sovnet i bilen når vi var ute og kjørte. Da var jeg jo nødt til å bære henne, og kjente det godt på bekkenet.

Får håpe han sover like lenge allikevel da, virker jo som han var ekstremt trøtt ihvertfall :)
 
Back
Topp