God mandag!

S-mamma

Gift med forumet
Har dere d fint på mandags morgen?

Jeg har levert Signe i bhgen, jeg har fri idag, så signe skal få seg en kort dag siden vi har vært på ferie og borte fra bhgen ei uke. men gikk overaskende bra å levere henne der [:)][:)]
Jeg skal ordne hjemme idag, så henter jeg signe i 14 tida for å lunsje med to venninner i byen [:)]
Deilig med en litt alenedag, var deilig med ferie, men kan ikke si d va full avslapping som før da vi ikke hadde signe hehe [8D] men mye bading, mat og kos kos kos [:)][:)][:)]

Ha en fin mandag jenter [:)]

Morn morn!
I dag har jeg vært på vanngym for gravide. deilig å få bevegd seg litt fritt ;p
Resten av degen har bare gått med til avslapping. tar litt på bekkenet den vanngymen så prøver å ikke belaste d mere enn nødvendig. Ellers så skal vi på foreldremøte i barnehagen i ettermiddag.

Fint at dere har hatt en fin tur da Nirie.. Håper dere hadde litt tid til å pleie kjærligheten i tillegg da ;o)

God dag[:D][:D]
I dag leverte eg ungene 9.30 i bhg og gradestokken viste 5,5grader.. brrr
Da skulle jonas sinn avdeling gå på tur og Sara sinn skulle vere ute og leke[:)]
Stakk på butikken og handlet og har vaskt ut huset,hærligt med litt tid for deg selv og der du får gjort litt husarbeid uten små føtter rundt deg[8D][8D]
Skal pusse noen speil nå og så skal eg henge ut maskin nr 2 på snora. Henter ungene etter frukta idag,rundt 14.30-15.

Hei hei!
Jeg har hatt jobbehelg i helgen og har nå 6 dager fri [:)]
Har forøvrig tilbragt helgen i Bergen med strålende sol, så på lørdag gikk jeg og to kolegaer opp til Fløyen. Var veldig fint å sitte der oppe å nyte solen, Bergen er virkelig en nydelig by[:)]

I dag har jeg bare slappet av, leverte barna i bhg rundt ni og skal snart hente de nå.

Har forresten nytt nick, eller nytt og nytt, ny profil iallefall. Fikk ikke logget på den gamle så da laget jeg ny og fikk den andre slettet. Så da vet dere det[:)]

Her va d - 0,6 når vi sto opp i morrest.. Så måtta tilogmed skrap litt rim på rutan.. med litja sin lekespade...[:D][:D][:D][:D]

hehehe ja, hvorfor ikke! [:D]

pleid kjærligheten, njaaa.. litt kanskje.. ikke så enkelt d her altså!

deilig med vanngym da [:)] er nok ikke noe særlig med vondt bekken [:'(][&:]

ORIGINAL: Puz82

Her va d - 0,6 når vi sto opp i morrest.. Så måtta tilogmed skrap litt rim på rutan.. med litja sin lekespade...[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp