god mandag alle sammen :-)

skranglå

Forelsket i forumet
;) hvordan går det med dere????

eg sitte her nyte synet ut vinduet..her e d skikkelig vinter..kaldt og et nydeligt hvit snødekke ligger over bygdå....perfekt start på desember meine nå eg.... xsmile9

ellers e tankane mine på den litle spiren som vokser inni meg...ufattelig men sant.... men det som e rart at for noen uker siå¨tenkte eg på ka kan eg eta for å ikje legge på meg..å nå tenke eg ka kan eg ete som gravid.. hmmm..rart kor fort ting forandre seg:-) selvom eg bare e nogen uker på vei merke eg at alt e forandret:-)

men eg må innrømma eg e bekymret o..vil d gå bra denne gangen o...hvordan vil litlå mi reagere når hun skal bli storesøster hun er 3 år nå.....hmm...mange tanker....flere som site me mange tanker....??

måte bare få de ut her idag... o_O ;)

Tenker det samme i forhold til snuppa. Kommer ho til å forstå i begynnelsen eller først når den lille er ute? Ho blir 3år i oktober og skjønner mye, men akkurat baby i magen vet jeg nå ikke :-P sier ikke noe før magen begynner å vise seg :-)

Tenker mye på om dette blir et like problemfritt svangerskap som sist, men merker allerede forskjeller. Denne gangen sliter jeg med kvalme hele dagen noe jeg ikke gjorde sist i det hele tatt. Og strekninger i livmoren er vondere nå enn sist :-P
(Ble langt dette)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Eldstejenta var to da hun ble storesøster. Ho skjønte jo ikke så mye før lillebror kom, og likte ikke at jeg måtte ligge på sykehuset. Men da vi kom hjem gikk det kjempe fint:) litt sjalu da jeg ammet men ellers gikk det helt supert. Ho var så snill med han og er det enda:) En lykke å se de sammen<3

Hei hei jenter. Jeg synes tiden bare flyr avgårde jeg. Plutselig har det gått enda en uke? Er vel sikkert fordi det er førjulstid, sånn sett er jo timingen bra. :) Rart å tenke på at mens jeg sysler med dagligdagse ting som jobbing, juleforberedelser og aktivisering av 2-åringen min så pågår det et lite mirakel i magen min. Helt uten at jeg merker det. Helt utrolig egentlig!

Syns også tiden flyr nå, i forhold til forrige gang.
Hjelper jo på at det er juleforberedelser også :)

Forrige gang sa jeg ikke ifra så mye til de jeg jobbet med før det hadde gått en god stund, men denne gangen har jeg fortalt at jeg er gravid, så det kan bli tatt litt hensyn til og kanskje jeg ikke trenger å sykemelde meg så tidlig jeg måtte sist.

Om 3 uker er det julaften :) :) Junior sin 3. jul :) Gleder meg!!

e enige me dokke adle..føle o d går litt fortere nå...og e mer kvalmen og kjenne murringene nede med livmora...men e litt godt å kjenne slike ting o så eg vet d e noge som er i gang:-)

håpe d vil gå bra her hos oss o når den lille kome...satse på at hu blir ei stolt storesøster..

Back
Topp