God måren og God søndag!!;)

Lillehåp89

Andre møte med forumet

Håper alle får ein fantastisk fin å avslappende søndag, sjøl om her me bur så blåse det å regne, då får det bli innekos i dag..:) i dag når eg låg i senga låg eg me ei hånd oppå magen, å fekk kjenne fleire små spark mot hånd, ein herlig følelse å kjenne masse liv å bevegelse.
Å på tirsdag er det vår tur til UL, glede meg stort! endelig er det vår tur te å sjå den litle, å om alt står bra te.
 
Her blir det også innekos :) Kommer til å blåse bort om vi går ut :P

Så herlig med spark :D Her er det voldsomt med liv etter jeg har spist og etter jeg har drukket te eller saft :P

Lykke til på tirsdag :D Husk å oppdatere oss :) Skal dere vite kjønn?
 
her på karmøy e det innekos i dag:) blåse å regne heilt sjukt, så nå fyre me i ogn å kose ås med go frokost, bakte skillingsboller me gulekrem på fredag så dei ska nyatst me den eine kopp kaffien eg nyte t dagen:)
 
ha en fin søndag du å..dritt vær her å.så inne kos her idag å.koslig å ligge å kjenne på magen når kjenner mye bevegelser og spark =) lykke til på ul
 


esilenot skrev:
Her blir det også innekos :) Kommer til å blåse bort om vi går ut :P

Så herlig med spark :D Her er det voldsomt med liv etter jeg har spist og etter jeg har drukket te eller saft :P

Lykke til på tirsdag :D Husk å oppdatere oss :) Skal dere vite kjønn?

Skal huske å oppdatere, å me skal ikkje veta kjønn, e planen iallefall..:)

 
er nok bare og glede seg ja :D
Her har jeg vert i kirka idag og fått sett på min tante unge som har fått barnebibel,hun var så stolt :D

Ellers så har jeg en liten prinsesse som ikke er iform så det blir nok hjemmedag på meg imorgen..

 
Back
Topp