God lørdagsmorgen! :)

Forskern

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Julimammaer 2016
Hva har dere for planer i dag? Jeg og storebror skal være aleine til i morgen, og får besøk av ei fra bsrselgruppa om en time, playdate, yeee

Jeg ligger fortsatt i senga og funderer litt. Får ikke sove mer. Mannen har stått opp med storebror, så jeg burde sove ut, men har for mange tanker...

TENK at vi skal bli tobarnsforeldre! Da blir det ikke noe mer "tar du han mens jeg sover litt?" på en stund... Da må begge ta i et tak hele tiden!

Har hørt at "en er en, to er ti, og tre er tre". Hehe, blir nok en heftig tid :-p

To bilseter baki bilen. To reisesenger? Enda en bag å pakke når vi skal hjem... Vi må ha takboks til bilen!

Herregud, det er enda godt man har 9 måneder til å forberede seg mentalt på dette her...

Og så er det godt å ha storebror som ta opp masse oppmerksomhet nå, så går tiden fram til jul fort? ;)

Haha, alt det var med i vurderinga før jeg ble gravid. Alle turene med to barn, hver gang vi klarer å få barnevakt - nå må de gå med på å ha to! Jeg må kjøpe ny bil som har plass til 2 bilstoler. Vi må finne ut hvordan vi skal løse soveromsproblemer her i huset. Mye som gikk gjennom hodet mitt :nailbiting: Jeg måtte til slutt innse at det passer aldri uansett, ellers hadde det aaldri blitt noe av :p

Skjønner hva du mener. Her er vi på vei med nr 3 og tankene flyr rundt. Vi må ha ny bil (får ikke plass til 3 barneseter ) vi leier ut i kjeller og øverste etg. Og har god inntekt på dette, men nå må vi ta en til etg i bruk til oss selv for å få nok plass. De 2 små (snart 6 og 3 år ) jeg har fra før er blitt så selvstendig nå at de kan stå opp om morgenen i helgene å sette på baretv selv, men vi ligger å slumrer i sengen. Vi er ferdig med våkennetter. ...++++ men det blir fantastisk med en til :)

God morgen! Tankene mine dreier seg mye rundt det samme; tenk at jeg skal bli trebarnsmamma! Det var jo absolutt ikke planlagt, så det har tatt litt tid for det å synke inn. Det praktiske aspektet har allerede begynt å bekymre meg: tre barneseter i bilen, tre barn under fem år, romløsning og hvordan fordele oppmerksomheten vår, spesielt når babyen kommer. Jeg vet jo at alt dette ordner seg, men det er litt å ta innover seg. Uansett, det kommer jo til å bli fantastisk :-)

I dag er mannen borte på innebandykamp, så guttene og jeg koser oss hjemme. Regner med vi tar en tur til foreldrene mine seinere. God lørdag, dere flotte damer :-)

God morgen :) jeg har vært og handlet inn til å bake kake, kjøpt brød og bolle hos bakeren og sitter nå med en kopp te og en bolle og koser meg.

Ser mange andre også kverner med tanket i hodet, men gjerne litt annet enn meg. Jeg tenker på at jeg ønsker at bøllefrøet klarer å klamre seg fast denne gangen. Mistet sist i august. Jeg er veldig klar for å ha barn, og da jeg jobber i barnehage på småbarnsavdeling, var det veldig sårt å miste sist (med alle herlige små rundt meg, pluss at alle har blitt/skal bli storesøsken..). Og jeg kan ikke tenke meg at det skulle bli noe bedre hvis det skulle skje denne gangen...

Men i dag skal jeg bake kake og legge bekymringene til side! Skal på besøk til svigers i morgen - og kommer til å slite med å ikke si noe. Min mann vil ikke si det til dem enda, men jeg har sagt det til mine foreldre :p jeg er verdens dårligste til å holde på gode nyheter :p

God morgen. Idag skal jeg ikke gjøre noen ting. Det skal bli så sykt godt å bare slappe av etter en hektisk jobb uke. Blir veldig utmattet på ukedagene etter jobb. Sovnet igår før 21. Haha så håper jeg holder ut ikveld. Så nå skal jeg fortsette på genseren jeg har begynt å strikke på, drikke te og kose meg. Og ikke minst lese om hva som skjer inni meg, er så spent på alt, og planlegge barnerommet. Mannen skal ut i butikken og handle til kvelden taco middag (igjen).ha en fin lørdag alle sammen!

Vi skal opp i gapahuken ikke så langt unna oss og tenne bål, grille pølser, tenne fakler og kose oss :) dette i stedet for at barn skal gå på dørene og tigge godteri fra andre ;)

Våknet kl 0600, stod opp å lagde scones til frokost.
Etter frokost dro vi på lekeplassen før frøkna skulle sove litt.

Etter hun hadde sovet dro vi skogen på en lang tur, kjempe deilig!

Mannen skal lage treretters middag til i kveld.

Resten av kvelden blir det sofa, tv og strikk.

Tenker foreløpig ikke så mye på det med to barn eller at jeg er gravid.
Mistet nylig, og skulle egentlig vært over halvveis i svangerskapet.

Tror de tankene kommer mer etter UL og jeg vet alt er bra.

Back
Topp