god lørdagsmorgen!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Solen skinner inn til oss og temperaturen er 0. Jeg skal lage ferdig kaken og så gjøre litt rent her. Vi skal på kamp kl 14 og rope "heia pappa" - men det er favoritt nå om dagen[8D].

Tenker at vi kommer oss ut av huset par timer før kamp og bare spaserer litt i sentrum først. Kanskje Alis blir heldig og får en pølse[:-][8D]

I kveld skal jeg være sosial med 9 av "klubbens" kvinner, selvfølgelig bare de morsomste som stiller[8D].

Hvordan ser deres lørdag ut?

Håper den blir fin[:D]

God morgen!!
Hørtes ut som en god plan med pølse før kampen!!![:D][:D]

Vet ærlig talt ikke hva vi skal finne på i dag, men vi skal spise hos søstra mi i ettermiddag...
Vi får se. Masse snø og oppholdsvær her i dag...

Hører Mari hyler inne på rommet nå, så da er det full rulle på oss!! [8D]

Jeg og gutta skal på overnatting hos et vennepar med barn. Så det blir pølser ute og leking på barna - vin til de voksne på kvelden. Deilig!

I dag er det nydelig vær her[:)]
Vi skal straks en liten tur til sverige også må vi vel ut en tur senere i dag.
Blir en rolig dag på oss[:)]

Nora gikk uten bleie i nesten hele går, tissa og bæsja på do og null uhell[:D] Håper det fortseter og at jg ikke *jinxer* det nå[8D]

Pølse og kamp høres ut som en herlig lørdag når solen skinner.[:)]

Høres ut somd et er fint vær både her og der i landet idag[:)]

Mannen stod opp med barna idag. Jeg våknet opp av tramping oppe der det hørtes mistenkelig ut som noen hadde utesko på seg, så av nysgjerrighet sto jeg opp, og jammen har ikke mannen tatt begge barna ut en tur på morrakvisten. Det er strålende sol ute. Må si jeg er imponert, for han har ikke gjort det før med begge, men nå begynner jo minsten å bli stor, og det er nesten ikke amming igjen. Sikkert litt deilig for han å slippe å planlegge ift amming. [:)][:)]

Så jeg sitter med kaffen her alene hjemme....for første gang tror jeg.
[;)]

Buble: Så kult med overnatting da!! Sover barna sammen da eller? Høres så gøy ut, men vet ikke når vi kan begynne med at barna sover sammen uten at kvelden ikke blir før 22 og morran blir kl 5[8D]

God morgen alle sammen! [:D]

I dag skal jeg og Ine på kino å se "Jørgen + Anne= sant"[:D] og så skal vi til pappa i ettermiddag, da blir det pizza![;)]

vanskelig å skrive med E i armkroken[8D]

ORIGINAL: Magda Green

Mannen stod opp med barna idag. Jeg våknet opp av tramping oppe der det hørtes mistenkelig ut som noen hadde utesko på seg, så av nysgjerrighet sto jeg opp, og jammen har ikke mannen tatt begge barna ut en tur på morrakvisten. Det er strålende sol ute. Må si jeg er imponert, for han har ikke gjort det før med begge, men nå begynner jo minsten å bli stor, og det er nesten ikke amming igjen. Sikkert litt deilig for han å slippe å planlegge ift amming. [:)][:)]

[;)]

Buble: Så kult med overnatting da!! Sover barna sammen da eller? Høres så gøy ut, men vet ikke når vi kan begynne med at barna sover sammen uten at kvelden ikke blir før 22 og morran blir kl 5[8D]

Tenker du på mine barn - at de sover sammen?
De deler rom til vanlig så det er problemfritt.
Nå er Oliver inne i en stå opp tidlig periode (kl. 0500), så da tar jeg han inn i senga mi på morgenen og tvinger han til å ligge der til 0630 - da kan vi stå opp.
Jeg legger alltid Oliver først, sånn i 1830-1900 tiden også legger Theodor seg i 1930-2000 tiden. DEt er ikke fordi de ikke kan legge seg samtidig, men fordi Oliver som regel er segneferdig ved 1900 tiden.
Så er det litt kos for T å være litt lenger oppe[:)]

Så mange koselige lørdagsplaner!!

Her er det heller ikke så værst. (bortsettfra at jeg har vært mye oppe med en tett Heine i natt)

Har bakt pizzasnurrer og lagd salat. [:)] får lunsj besøk av eldste søstra mi og mannen.

De er så flink å invitere oss så kjekt å kunne invitere til bake når anledningen byr seg..

Ellers har vi ikke så mye planer. Jeg skal nok strikke i kveld tenker jeg. Er inne i en skikkelig bølge.

Ta gjerne en titt i bloggen om du blir litt nysgjerrig.[:D][:D]

God morgen!

Nydelig vær her også idag, enn så lenge det varer [;)][:'(]
Nå skal vi snart bort å vaske i den nye leiligheten, den skal være vasket alle steder bortsett fra gulvene, men det ser ikke ut andre steder heller, så der skal det skures [8D][;)]

Ikveld er det koos og film så klart, elsker lørdager [:D]

Ha en strålende dag jenter [:)]

ORIGINAL: Buble

ORIGINAL: Magda Green

[;)]

Tenker du på mine barn - at de sover sammen?
De deler rom til vanlig så det er problemfritt.
Nå er Oliver inne i en stå opp tidlig periode (kl. 0500), så da tar jeg han inn i senga mi på morgenen og tvinger han til å ligge der til 0630 - da kan vi stå opp.
Jeg legger alltid Oliver først, sånn i 1830-1900 tiden også legger Theodor seg i 1930-2000 tiden. DEt er ikke fordi de ikke kan legge seg samtidig, men fordi Oliver som regel er segneferdig ved 1900 tiden.
Så er det litt kos for T å være litt lenger oppe[:)]

Jeg tenkte på om de sov sammen med de barna dere besøker. [:)][:)] Det er jo stas å sove over hos andre (men husker ikke når jeg begynte selv), og lurer på om det blir litt for mye "spenning" og moro, og for lite søvn, eller om det går bra, OM de skal sove på samme rom da [;)]

hei hei...

her er vi hjemme alene, med besøk av mine to små søstre... hun ena spilte fotballkamp, mens vi tok å kjørte buss og trikk[:-] også så vi slutten av kampen (blir litt kaldt og lenge for T å se på hele). Han var så søt, ropte "heia tante" ,hehe...

nå har jeg akkurat satt ostesufle i ovnen, så håper T spise noe (han har ikke spist så mye i dag heller[&o]).

Ettersom han våkna 6, så håper jeg på at han slokner tidlig i kveld, i går slokna han rundt 10 ([:-]). Han var faktisk en tur ut av senga si også, men bare rett utenfor. Ikke noe dupp i dag heller, såå håååper han slukner fort rundt 19-19.30...

ha en finfin kveld jenter... snakkes"!

Back
Topp