God lørdagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Sovnet av fra senkveld i går, så jeg er igrunn ganske våken i dag! *gjjjeeeeeesper i det jeg skriver dette[8D]*

Kl 05.50 skyldte jeg på dårlig sæd til mannen. Mente at det var hans sæd sin skyld at vi har fått en morgenfugl i hus...... [8D]Han var IKKE enig[8D][:D]

I dag vet jeg ikke hva vi jentene skal finne på................... Tar dagen som den kommer! [:D]

Hva med dere da jenter!??[:)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

[:D][:D]

Mannen ligger forsatt å sover, regner me han står opp hvert øyeblikk. Han skal på jobb kl 09, dekksesongen er igang så da jobber han også lørdager.

Derfor må guttene på besøk til oldeforeldrene idag mens mor også jobber.
I dag kommer det visst folk fra hovedkontoret som skal se på butikken å hvordan vi jobber, vi vet ikke hvordan de ser ut så dette blir spennende. Håper vi får bra på det [:)]

Hva kvelden vil bringe vet jeg ikke ennå, kanskje vi tar et kveldsbesøk til mine foreldre eller de kommer hit.
Skal legge ut en gammel bondestue for dem på nette som er over 100 år gammelt.

off dette ble mye uinteressant.

Håper dere får en fin dag alle sammen [:)]

Lykke til på jobb! [;)] Og vi vil se den gamle bondestuen! [;)]

Så fint!!!! [:D][:D][:D]

Virkelig fine ting du hadde der Skjønningene!

Godmorgen! Snart skal jeg på treningssenteret med snuppa - hun skal få lov å leke mens jeg svetter[8D]. Så skal jeg hjem og rydde for harde livet - får sannynligvis besøk i ettermiddag[:)]. Ett besøk jeg egentlig ikke orker, men, men[&:][8D].

Ha en strålende en![:D]

Heiii! [:D]

Skal på margarinfabrikken med Prinsessen08 og hennes Emma sånn rundt 10 isch tenker jeg... så skal jo emma i teorien sove, men lurer på om jeg skal trille et sted mens begge jentene sover.. for får dem ikke til å sove på likt hjemme .. og en må sove i søskenvogna da jeg ikke tok med meg hjem barnehagevogna... hmm.. *gruble litt* Men ellers ingen planer [:)]

goood dag!

her sto vi opp kvart på ni, og jeg sovna vel halv ti...så jeg er utkvilt big time!

i dag tenke jeg å dra til byen for å handle vintersko til mini, men det er vist toill dag, å da er d jo klin umulig å være i byen...æsj[&o]! Får se hva vi orker altså.

ellers har jeg lyst til å se fotballkamp, me regne høljer nd... så blir jeg nok alene hjemme i kveld m mini,så vi skal kose oss og jeg skal ta livet heeeeeelt med ro igjen! Se om jeg får gjort noe skolearbeid tenker jeg!

ha en knallfin dag folkens!

I dag skal jeg ha en dritbra treningsøkt siden jeg ikke har trent på 1 uke. Nå har forloveren min begynt å trene, hun er også min aller beste venn. Så jeg må nesten være minst like bra som henne :-P

go dag! her har vi hatt en rolig morgen etter en god natt.[:)]

Hatt formiddagsbesøk av en venninne som bor i sogndal.

Må en tur på senteret og innom apoteket i løpet av dagen. Skal ellers lage lasanje til middag... litt ekstra styr nå når jeg må lage alt fra bunnen av for å unngå løk menmen.. hva gjør en ikke for disse små?

God dagen[:D]

idag har jeg vasket huset og laget kake. samboeren har bursdag i dag.
så får kaffebesøk om ett par timer..
ellers skal vi bare kose oss og bortskjemme samboeren[:)]

ha en knallish dag alle sammen[:D][8D]

Heisann!!

Jeg er fortsatt forkjølet da, men orker i alle fall å gjøre noe [:)] Så nå har vi vært på bytur, jentene, mannen og jeg. Mannen kjøpte seg ny Bergans boblejakke. Kjempefin! Nora fikk Viking vinterstøvler på tilbud, også fikk de hver sin termos. Men hva fikk jeg??? Hmm.....ingenting.... Ikke ofte vi er i byen uten at jeg handler meg noe, haha [:D] Så var vi på kafe da, noe både vi og jentene elsker. Nå sover Nora en lur mens jeg har satt deig til kanelsnurrer. Mannen og Tuva er ute og tar inn trampolina før vinteren.....metrologene truer jo med snø til uka så.....

Back
Topp