God lørdagskveld

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Ja, man kan vel kalle det kveld nå?

Hva er planene for kvelden da damer?

Nå har vi spist middag, jeg ligger i senga med Tiril og slapper av.
Etterpå skal jeg endelig smake på mudpien min :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå har mat fått kvelds og skal snart legges. Gyda skal få se litt barnetv. Så blir det litt strikking og kos m gubben.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen skal se hockeykamp (...!?!?!), så da blir vel jeg å trykke på dataen :)

Gleder meg til minsten legger seg, da skal godteposen frem og strikketøyet få litt oppmerksomhet igjen.

Gleder meg til minsten legger seg, da skal godteposen frem og strikketøyet få litt oppmerksomhet igjen.
Spist gill her. Blir strikking om litt. By the way bodil. Strikke problem. Står at jeg skal skifte fra 4, 5 til pinne 4. Noe jeg opp daga at jeg ikke har. Går det bra å fortsette m den jeg bruker?

Da har snuppa lært seg å røyse seg! Det er jo veldig stas, men måtte hun lære seg det i senga, når hun egentlig skal sove??? :p nå vil hun jo bare stå, så kvelden blir vel tilbragt inne på soverommet...

Slapper av.

Pizza, snop og kvalitetstid med kaiillen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Spist gill her. Blir strikking om litt. By the way bodil. Strikke problem. Står at jeg skal skifte fra 4, 5 til pinne 4. Noe jeg opp daga at jeg ikke har. Går det bra å fortsette m den jeg bruker?

Jaaa går sikkert greit det :)

du skulle skaffet deg sånn pinnesett som jeg har, da er det ikke noe som heter harikke lenger ;)

KnitPro Interchangable (staving?)

Jaaa går sikkert greit det :)

du skulle skaffet deg sånn pinnesett som jeg har, da er det ikke noe som heter harikke lenger ;)

KnitPro Interchangable (staving?)
La du ut link???. Ja skulle hadd sånn at jeg har alle størrelser. Og kan du eventuelt legge linken til fb sia??

Har ikke linket, men det kan jeg gjøre ;)

Hadde vært supert.

Linket på innlegget ditt på håndarbeidssiden, men kan jo linke HER også ;) Har deler av dette settet og hele metallsettet (fant ikke link i farten). Bygger stadig på det med fler vaiere, skjøter og pinner

Linket på innlegget ditt på håndarbeidssiden, men kan jo linke HER også ;) Har deler av dette settet og hele metallsettet (fant ikke link i farten). Bygger stadig på det med fler vaiere, skjøter og pinner
Er nødt og få skikkelig. Pluss noe skikkelig å ha de kategorisk etter nr.

Er nødt og få skikkelig. Pluss noe skikkelig å ha de kategorisk etter nr.

disse er knallgod kvalitet på, og garanti er det også på dem ;)

Her er det straks natta. Vært en tur innom venninne som ble 30 i dag, men kunne ikke bli så lenge, redd for å bli for trøtt til å kjøre hjem...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Snart natt her og, hadde tenkt å sitte en stund, men kjenner øyelokkene er tunge :p

Back
Topp