Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spist gill her. Blir strikking om litt. By the way bodil. Strikke problem. Står at jeg skal skifte fra 4, 5 til pinne 4. Noe jeg opp daga at jeg ikke har. Går det bra å fortsette m den jeg bruker?Gleder meg til minsten legger seg, da skal godteposen frem og strikketøyet få litt oppmerksomhet igjen.
Spist gill her. Blir strikking om litt. By the way bodil. Strikke problem. Står at jeg skal skifte fra 4, 5 til pinne 4. Noe jeg opp daga at jeg ikke har. Går det bra å fortsette m den jeg bruker?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
La du ut link???. Ja skulle hadd sånn at jeg har alle størrelser. Og kan du eventuelt legge linken til fb sia??Jaaa går sikkert greit det
du skulle skaffet deg sånn pinnesett som jeg har, da er det ikke noe som heter harikke lenger
KnitPro Interchangable (staving?)
Hadde vært supert.Har ikke linket, men det kan jeg gjøre![]()
Hadde vært supert.
Er nødt og få skikkelig. Pluss noe skikkelig å ha de kategorisk etter nr.Linket på innlegget ditt på håndarbeidssiden, men kan jo linke HER ogsåHar deler av dette settet og hele metallsettet (fant ikke link i farten). Bygger stadig på det med fler vaiere, skjøter og pinner
Er nødt og få skikkelig. Pluss noe skikkelig å ha de kategorisk etter nr.