Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
God morgen idag skal vi grille om været tillater det, det er sol nå iallefall senere skal samboeren på fest med senteret han jobber på, da blir det kosekveld alene hjemme for meg blir nok grand prix
Formen er så som så, kvalmen er ca borte men blir fort svimmel og bekkenet gjør sykt vondt bare jeg går en liten tur med hunden eller gjør noe hjemme :/
Hva skal du i helgen da og hvordan er formen din?
Ut og shoppe til morgendagens familieselskap før dagens bursdagsbarn skal spille cup. Så blir det hjem til baking og rydding av hus så vi er klare til lunsjbursdag i morgen.
God helg jenter!!!
I dag er jeg i skikkelig dårlig humør. Våknet og følte meg like tom for energi som da jeg la meg, og vi skal ha middagsgjester i kveld, noe som betyr en dag med rydding, støvtørking, handling og matlaging. Også jeg som bare vil ligge på sofaen og se på netflix Har nærmest null sosialt behov for tiden
Men men, det er sol, det er vårlig ute, og jeg skal prøve å få lagt inn en god, lang tur mer bikkja mellom slagene - det er i alle fall deilig
Idag reiste mannen med brødrene sine for en helg i london og jeg får overnattingsbesøk av mamma og søskene mine! Formen er topp og jeg føler meg veldig energisk og oppegående!! Ha en solrik lørdag damer!
Jeg får så mye energi av det nydelige været vi har nå er jeg på ballett med datteren min - så er det lek i sola, før hyggelig lunsj med venner og barn. Så blir det vel kolaps i sofaen etterpå tenker jeg
Ble vekket kl 6 i dag av ei lita ei som ville opp. Vi har bakt boller og skolebrød og nå venter vi på besøk fra mamma. Nydelig Vær ute i dag, så vi må nok ut og finne på noe. ;-) god lørdag.
Jeg har egentlig jobbe helg, men pga forkjølelse så måtte jeg bli hjemme i dag! Har nesten ikke stemme og veldig sår hals:/ kjedelig når det er så fint vær! så blir en rolig dag her
Her har samboer og stesønnen min dratt avgårde på innebandyturnering. Jeg og sønnen min er hjemme. Skal få sendt han ut for å leke litt, så skal jeg vaske, bake kake og pizza til alle kommer hjem igjen. Formen er opp og ned, får fort vondt nederst i magen og ryggen og lurer på om det kan være bekkenplager? Har aldri hatt det tidligere
Fortsatt på jobb på plattformen men så sinnsykt lykkelig og stråler! Jeg og lille koser oss i hverandres selskap, og ikveld er det "super lørdag" som innebærer stor biffmiddag med ALT, kakebord og godteri <3 late som jeg feirer bursdagen min som var i går.
Sambo er på topptur på ski med en kamerat, så i dag har jeg og jenta mi vært ute å gått tur i finværet Vært på 2 lekeplasser og i parken. Spist hjemmelaga grove polarbrød og kost oss. Veldig stas! Formen er veldig bra, men bekkenet krangler litt..
Jeg og jentene har vært ute i hele dag. Jentene har lekt og jeg har slappet av på terrassen. Hatt besøk av min bror og ei venninne. Er veldig kvalm og slapp i dag, men føler likevel jeg har fått noe ut av dagen Herlig med fint vær! Ha en fin kveld jenter
Formen er upåklagelig, bare trøtt men sånn er det når man er mamma til en liten nattevåker på 1,5 år Merker knapt jeg er gravid nå, "glemmer" det til og med litt oppi hverdagen. Utdrikkingslag for en av de beste vel overstått for gravidmammaen, ligger nå sidna lillehelten hos "mommo og effa" på gjesterommet. Nydelig lørdagskveld til de som er oppe