God Lørdags morgen!

Bruker662dan

Elsker forumet
For en strålende dag!!!

Om ikke lenge skal vi ut i hagen å montere sandkassa til Leah og fikse litt i hagen.
I går var vi å handla oss hagemøbler og gassgrill, blomsterjord og krukker, og andre hageredskaper.. og sandkassa selvfølgelig!!!
Så kommer en kompis av sambo med nydelig sand fra Rivieraen på Moisund!
Så nå kan jeg kose meg i sola, mens Leah koser seg i sandkassa!

Ha en finfin dag da jenter!!!

Høres ut som du har en fin dag i vente. Ingen planer for dagen enda jeg. Orker så lite om dagen med disse magesmertene helt neders i magen. Kanksje det blir vaskin av liit mer babyklær[:)] og sitte ute i solen når den kommer frem. Ha en fin dag alle sammen

God morgen ja[:)]
Høres ut som dere begge kommer til å få en fin dage ute i sola om ikke annet.
Skal selv på lit shopping etter å ha "brutalt" vekket typen(han liker å sove leeeeeenge alle dager gitt).
Så regner jeg med selv å bli sittende i sola, fikk så fin farge i går at jeg nesten bare må gjenta i dag gitt.

Ha en strålende dag jenter[:)]

Vi skal ivei å se på dusj/badekar og baderomsinnredning etc til badet. huff er så usikker på hva vi skal ha, det er alt for mye å velge imellom. Klarer ikke helt å bestemme oss for fliser heller. Gud så mange valg....!!

God morgen alle sammen!! [:)]

Jeg har foreløpig ingen planer for dagen.

Og jeg har så forferdelig vondt i bekkenet, at jeg antagelig ikke får lagt noen planer heller..... [8|] 

Jeg var så inn i hel..... TEIT i går, å gå ut å grave, luke og plante blomster. Og allerede lenge før jeg var ferdig hadde jeg helt SYKT vondt både i symfysen og i korsryggen.
Det har verket i hoftene i hele natt, og jeg tror kanskje jeg har sovet en knapp time tilsammen......

Nå må jeg bare skjerpe meg. Jeg har 14uker igjen til termin, og det kommer ikke til å være holdbart de siste 10 hvis jeg ikke begynner å ta det litt med ro nå..... [>:] [8|]

JEG HATER DET BEKKENSTYRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle gjerne fått 20 unger jeg, hvis det bekkenet hadde vært litt greit! [:@]

Nei, nok syting for i dag! [:)]

Nå skal jeg få på ungene litt klær, så vi kommer oss ut i hagen i hvertfall. Så tar vi dagen derfra [:)]

Ha en strålende, varm og deilig lørdag, jenter!!!! [:D]

Du må være forsiktig Blåbobler,må ikkje slite deg helt ut her. Skal ikkje si for masse sjøl for eg er ganske stiv etter å ha vasket ned hele rekkverket på terrassen og rydde hus i går[;)]men mannen min tok seg heldigvis av gulvene for det får eg ikkje lov til å gjøre av han[8D][:D]
Tidlig oppe i dag altså Nikki[;)]hehe du får sove mens du kan[:D]

I dag så har vi vært på lekeplasse og lekt med venninne til Daniel-hun går og roper på han hele tiden[;)] og no sover han søtt i vognen sin[:D] 

ORIGINAL: Cathrine76

Du må være forsiktig Blåbobler,må ikkje slite deg helt ut her.

Jeg TROR kanskje jeg har lærn nå. For sånn jeg har det i dag, vil jeg bare ikke ha det resten av svangerskapet!!! Fy f.... Det er rett og slett nesten uholdbart...... Jeg har mest lyst til å bare legge meg og sove i flere dager, for uansett hvordan jeg beveger meg gjør det vondt... [:o]

Også sier huet mitt samtifig at jeg bare kan skylde meg selv da [8|]

Vi har vært å handla nå. Jonas har trilla vogna og bært varer for meg, heldigvis. Og jeg er utslit etter å ha gått de få meterne.... Men jeg MÅ lee meg litt selv om det gjør vondt. For hvis jeg setter meg/legger meg mer enn 20minutter så stivner jeg, og da blir det nesten enda værre...... [&:]

Du får komme inn her hvis du får arbeids lyst igjen så skal vi minne deg på at du skal sette deg ned igjen[;)][:D]

Du får komme inn her hvis du får arbeids lyst igjen så skal vi minne deg på at du skal sette deg ned igjen[;)][:D]

Løper til oslo og hopper på første fly til Bergen! [:D] 

Nei, søren... Jeg skulle jo roe ned jeg jo........ [8|] 

ORIGINAL: BlåBobler

Løper til oslo og hopper på første fly til Bergen! [:D] 

Nei, søren... Jeg skulle jo roe ned jeg jo........ [8|] 

hehehe[:D][:D][:D]

Back
Topp