God lørdag!!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
God morgen alle sammen!
Da er jeg og ungene kom i henholdsvis sofa, stol fremfor barne tv og på gulvet.. [:D] Frokosten er unnagjort, og det var en stykk VELDIG fornøyd Sindre som fikk en sånn liten melkesjokolade i kalenderen i dag.. Våkna av at han sto å sutra: "jeg vil åpne pakke" attmed senga i dag.. Hehe.. Så da var det bare å komme i gang..!

I dag skal vi feste pepperkakehus, så får vi se når på dagen vi får gjort det, og om vi rekker å pynte det og i dag.. Har egentlig lovt å gjøre det i dag da.. Men vi får se.. Kanskje lage serinakaker og eller kakemenn i dag..!
Så hadde jeg kanskje planlagt å male på de små pizzasausglassene.. Men får se om ikke det blir litt mye i dag.. Sindre blir fort lei liksom.. Hehe..

God morgen!!
Her har natta vert grei! Aslak har spist og sovet! men skulle så gjerne ønske at Solveig sov bittelitt lenger i dag.. men men! Mannen er på kurs i HV og blir borte hele dagen! Så da blir det jeg som står opp!

Nå har vi spist frokost, jeg har ryddet kjøkkenet. Solveig ser på mikkes klubbhus (favoritten) mens Aslak leker på gulvet.

Senere i dag venter vi storinnrykk: Mamma, søsteren min med mann, barn og hund og broren min med datter. Vi skal ta julekortbilde som mamma skal bruke. Kan bli spennende hehe[:D]

God morgen..

Mina våknet litt før 0700 så lå vi og kosa litt i senga mi. Sang litt[;)] Det er koselig. Så stod vi opp og Mina ville ha mat med en gang. Veldig appetitt det var på henne for tiden da[;)]. Hun spiste 3 brødskiver til kvelds igår + bra med middag hehe.. Spiste 2 brødskiver + halv banan[:D] Hun ser på Brannmann Sam. Det er veldig popp for tiden[:)]

Mina har blitt så forkjøla igjen, men er heldigvis i form ellers[:)]

Her er det mørkt og trist ute[:'(] Det er så kjedelig med såndt vær spesielt i helga. Men vi skal en tur til byen, for jeg mangler et par julegaver til 2 i klassen min.

Ellers skal vi lage litt nisser eller male¨på kopper. Har igjen 2 kopper som må males. Det synes Mina var kjempe gøy.

Almyrida: Mina blir også fort lei hehe.. Men det er koselig så lenge det varer [;)]

Jeg ga mer enn jeg hadde å gi i går, så i dag skal jeg slacke slik mannen gjorde i går. Det skal sies at han er mye bedre på det og særlig samvittighetsbiten. Jeg går bare rundt og forsvarer meg. Men jeg har akkurat stått opp og spist frokost og snart skal jeg ta meg en liten tur vekk. Maja har blitt forkjølet, så vi må ha nesedråper og nesesuger for hun har ikke sovet så mye i natt. Jeg skal se om jeg finner meg litt klær også hvis det ikke er plagsomt fullt i butikkene.

Her har alle sovet godt, bare ett nattmåltid. Og så sto vi opp 8:30 og kosa oss med frokost og kalender. Handling og trening er unnagjort, ungene var ute en tur så nå får størstemann lov til å spille Nintendo. Stille og fredelig i huset. Tror jammen jeg skal lage deig til pepperkakehus som vi kan lage i morra. Ellers skal jeg bare rydde litt, driver og ommøbelerer noen bokhyller

I kveld blir det god mat og film [:D]

Back
Topp