Dagen vår begynte med at Frida først tisset på stellebordet for deretter å besje på stellebordet. Nice! Ute regner og blåser det - som vanlig! Men, alt dette gjør ikke noe, for i dag sov Frida til kvart på ti og jeg våknet uthvilt halv ti. Nå har vi spist frokost sammen og etterpå koset vi oss mens Frida fikk flaske i fanget mitt. Etter at jeg slet sånn med ammingen gir det meg verdens beste følelse! Når hun ligger i fanget mitt og koser seg med flaska så kjenner jeg at jeg er verdens heldigste mamma! Det forteller jeg henne også.
Jeg vet ikke hva vi skal finne på i dag for vi kan jo ikke være ute, men jeg er glad mannen min er hjemme sammen med oss i dag, selv om han sover enda. Frida har vært forferdelig sur og gretten denne uka pga ei tann som kom i går og hun har ikke gjort annet enn å dilte etter meg hele uka. Hun er fortsatt litt gretten, men nå leker hun seg i det minste litt på egenhånd, og det betyr at jeg får være litt "alene" og det er deilig! Nå er det visst nok "alene"-tid, sier hun...
Hva skal dere gjøre i dag da?
Jeg vet ikke hva vi skal finne på i dag for vi kan jo ikke være ute, men jeg er glad mannen min er hjemme sammen med oss i dag, selv om han sover enda. Frida har vært forferdelig sur og gretten denne uka pga ei tann som kom i går og hun har ikke gjort annet enn å dilte etter meg hele uka. Hun er fortsatt litt gretten, men nå leker hun seg i det minste litt på egenhånd, og det betyr at jeg får være litt "alene" og det er deilig! Nå er det visst nok "alene"-tid, sier hun...
Hva skal dere gjøre i dag da?