God lørdag!

Glajenta

Flørter med forumet
Hei alle!

Hva har dere på agendaen for idag da?
Her har mannen (som fortsatt er kept in the dark) invitert søsteren sin på gyros i kveld! Deet blir mye krydder og mange lukter på én gang det.. I tillegg er det jo lammekjøtt, men så lenge det er stekt godt nok - skal ikke det ha noe å si? Gleder meg litt til besøk da, det er en stund siden sist - og lillemannen gleder seg stort til å ha besøk av tante i alle fall ;)

Ønsker dere alle en super lørdag! :)
 
Høres koselig ut! Her har mannen bursdag så jeg og gutten vår på 2,5 har skrevet og tegnet bursdagskort og kjøpt inn til en god frokost :) blir rolig feiring med god mat og litt gaver, men beste presenten som han sa selv var å få sove lenge :)
 
Jeg er på vei på spa med en venninde :)
 
Det går nok bra så lenge den er stekt godt ja :) jeg skjønner ikke hvordan du klarer å skjule graviditeten din for din mann. Hadde jeg aldri klart ;) selvom jeg har lest hvorfor du gjør det ;)

Ha en strålende lørdag :) jobbing her .
 
Jeg har bare slappet av i formiddag, men nå skal vi straks avgårde til badeland. :) Ha en fin lørdag alle sammen! :) Håper du er frisk nok til å reise hjem Tankedrøm!
 
Venter på båt nå Caritas :) Har fått med meg Apifran og Phenergan!
 
Vi er på hytta og akkurat kommet hjem fra badeland:)
 
Vi har røsket opp litt i hagen og vært på søppelfyllingen med et lass. Ellers bare sløvet og jeg har akkurat fått en halvtime på sofaen mens min kjære har laget middag. En toåring som kjeder seg og en fireåring som har sett litt mye på ipaden idag, så vi burde komme oss ut en tur etter middag
 
Har idag ryddet i hagen og stelt med høns og gjort klart til vinteren, deilig å få det gjort. Nå er duftlys, stearinlys tent og straks en hjemmelaget pizza i ovnen.. :) God kveld!
 
Venter på båt nå Caritas :) Har fått med meg Apifran og Phenergan!
Blir du skrekkelig trøtt av Phenergan? Eller går det bra? Jeg prøvde det sist, men sov et døgn etter en tablett. :( Kastet ikke opp, men var ikke våken nok til å spise heller. :p
 
Så flinke dere er som har ordnet opp i hagen. Det burde jeg ha gjort i helgen også, men jeg har som vanlig utsatt det.
 
Blir du skrekkelig trøtt av Phenergan? Eller går det bra? Jeg prøvde det sist, men sov et døgn etter en tablett. :( Kastet ikke opp, men var ikke våken nok til å spise heller. :p

Har ikke turt å ta den ennå for å være ærlig :p
 
Back
Topp