God lørdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Da starter 7 timer med forelesninger på meg :o
Skikkelig tung i hodet i dag, og mye å tenke på, så dette kan bli spennende!

Må nok innom her i pausene og koble av litt :D

Håper alle får det fint!
Jeg gleder meg mest til å komme hjem til gutta, dra på handletur og å kanskje ta med T på kino i morgen om jeg får barnevakt (mannen reiser bort igjen noen dager fra i morgen)

Håper alle får det fint!
Jeg gleder meg mest til å komme hjem til gutta, dra på handletur og å kanskje ta med T på kino i morgen om jeg får barnevakt (mannen reiser bort igjen noen dager fra i morgen)

God morgen :)
Håper forelesningene går raskt unna, og at hodet blir lettere :)
Høres koselig ut å gå på kino med T da! Håper du får barnevakt :) Litt kjedelig at mannen må reise bort..kanskje mest kjedelig for han...sambo reiste mye før, men han skifta jobb for noen år siden, og nå er det bare en og annen gang i året han må på møte eller noe slikt.

Her blir det nok lite tid til bv i dag, som vanlig de siste dagene. Vi skal ha bursdagsgest, og folk kommer spredt utover hele dagen siden noen må jobbe og noen kommer langveis ifra. Har gjort det enkelt med risboller, muffins, gele, pølse med brød, og så kommer tanta til simone og farmora til simone med hver sin kake.

Skal prøve å få lagt inn litt bilder fra feiringa iløpet av kvelden eller de nærmeste dagene. Må rydde macen min for å legge inn bilder, OG tlf er full...liker ikke å dille med slikt, men må ta meg i nakken ;-p

Ha en super dag folkens!!!! :) :)

Høres koselig ut å gå på kino med T da! Håper du får barnevakt :) Litt kjedelig at mannen må reise bort..kanskje mest kjedelig for han...sambo reiste mye før, men han skifta jobb for noen år siden, og nå er det bare en og annen gang i året han må på møte eller noe slikt.

Her blir det nok lite tid til bv i dag, som vanlig de siste dagene. Vi skal ha bursdagsgest, og folk kommer spredt utover hele dagen siden noen må jobbe og noen kommer langveis ifra. Har gjort det enkelt med risboller, muffins, gele, pølse med brød, og så kommer tanta til simone og farmora til simone med hver sin kake.

Skal prøve å få lagt inn litt bilder fra feiringa iløpet av kvelden eller de nærmeste dagene. Må rydde macen min for å legge inn bilder, OG tlf er full...liker ikke å dille med slikt, men må ta meg i nakken ;-p

Ja det blir litt reising på han innimellom, men slik er det bare for oss =)
Han har veldig fine arbeidstider og fleksibilitet når han ikke har turer og slikt da, så det hjelper masse. Og jeg har jo så mye familie her =)
Kos dere masse med feiring!

Da starter 7 timer med forelesninger på meg :eek:

Håper alle får det fint!

Wow, 7 timer ja;) Da er det bare og forberede hjernen med kaffe så den er klar for masse ny info:D;) :coffee2 :thumleft
Ååh, håper du får barnevakt så du og storebror kan dra på kino- og handletur sammen:D Stas med alenetis og mamma for seg sjøl :blob3 :happy119 :smiley-angelic003 Ha en fiin dag du også, søta<3

Håper alle får det fint!

Masse lykke til med forelesning!;)
Skjønner godt du gleder deg:) ha en fin lørdag;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ønsker dere en fin feiring:D kos dere masse!;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Idag er jeg i full gang med og ordne rommet til jentene, de har nå fått felles rom, så jeg og mannen igjen kan få vårt eget soverom. De siste mndene har vi sovet inne på Mathea sitt rom sammen med henne! Går jo greit, men best og ha sitt eget rom.

Emmeth har nå fått Neline sitt gamle rom, og jentene har nå fått vårt tidligere soverom(der hvor Emmeth har sovet, dte er det største rommet) Vi bytta om på rommene igår og natten gikk strålende :smiley-bounce013Emmeth våkna kun for en flaske melk 23.00 og sovna da igjen. Jentene sovna med en gang på sitt nye rom:) Så nå er det gang i full pynting og henge opp bilder:) De har også fått en tv og blu-ray spiller på rommet sitt, den vi hadde på rommet ifra før. Like greit de kan se film på rommet sitt istedetfor og sitte i stua;) Etter jentenes rom er ferdig, skal jeg ordne Emmeth sitt:) Ha en flotters lørdag, alle sammen :smiley-angelic003

Måtte dere få en knall bursdagsfeiring med masse kaker, gaver og folk som dere er glad i:) :wav

Ja idag blir det den første bursdagsfeiringen :D og idag kommer mamma, stefar, min bror og 2 søstre for å feire! Slår sammen min minste søster og Liana sin birsdag idag, siden hun hadd3 bursdag 11 sep;) jeg skal pynte ferdig kaken idag, også satser vi på en fin dag:D

Ønsker alle en kjempe fin lørdag;)

★Sender fra pipe-gjøken★

God dag!!
Her også stelles det i stand til fest, og det er barneselskap som står for tur. Det blir flerfarga gele, sjokoladekake, pølser og brus, samt rester av de andre kakene og kyllingsalat til de voksne. Blir kjekt at alle søskenbarna hennes får treffes. De lekte så godt sammen på navnefesten, så vi satser på at alle sovner lett i kveld.;)

Ha en fin dag alle sammen, og lykke til med feiringa av bursdagsbarnet Liana!! Oooog for Simone, som også feires i dag.:)

God lørdag!
Vi har hatt nok ei skikkelig turbonatt :confused: Noskapinen hjalp supergodt på hosten, selv i en minimal dose, så hosta har hun ikke gjort! Men sutra og kava fra kl 22-03, da tok jeg henne mellom oss i dobbelsenga og DA sovna hun endelig! Så tilogmed helt rolig, så gikk veldig fint å samsove litt igjen! :)
Vi koser oss på hytta da! Har satt urna til hunden i jorda og lagt yndlingsleken hans som gravstein oppå! :cool:
1379155475667.jpg

Hermine har snorka i vogna i 1,5 time og vi drikker kaffe ute i høstsola :rolleyes: når hun våkner skal vi ta henne på ryggen og gå en tur i marka! Har glemt bæresela hjemme, men heldigvis har vi en meis her på hytta. Så får vi jo testa sånn bæring også! :p

Ønsker alle bursdagsbarna ei hyggelig feiring og Fru H lykke til med resten av studiedagen! :)
*Surfer mobilt*

Håper dere har en fin lørdag :-) Her har dagen gått med til litt rydding og masse leking. Nå ligge snuppa å sover, men håper hun våkner snart så vi kan dra på butikken - tidsfordriv på en regnfull dag - siden Thea elsker å være ute/på butikker. Etter det blir det laging av plukkfisk og eplepai senere. Nam! Må ha lørdags godis! Håper dere alle får en fin bursdagsfeiring og fru H får en fin dag på forelesning. :-D

God dag!!
Her også stelles det i stand til fest, og det er barneselskap som står for tur. Det blir flerfarga gele, sjokoladekake, pølser og brus, samt rester av de andre kakene og kyllingsalat til de voksne. Blir kjekt at alle søskenbarna hennes får treffes. De lekte så godt sammen på navnefesten, så vi satser på at alle sovner lett i kveld.;)

Ha en fin dag alle sammen, og lykke til med feiringa av bursdagsbarnet Liana!! Oooog for Simone, som også feires i dag.:)

Ha en fin bursdagsfeiring dere også:D;) høres morsomt ut med barneselskap! Hvor mange kommer?

★Sender fra pipe-gjøken★

God lørdag!
Vi har hatt nok ei skikkelig turbonatt :confused: Noskapinen hjalp supergodt på hosten, selv i en minimal dose, så hosta har hun ikke gjort! Men sutra og kava fra kl 22-03, da tok jeg henne mellom oss i dobbelsenga og DA sovna hun endelig! Så tilogmed helt rolig, så gikk veldig fint å samsove litt igjen! :)
Vi koser oss på hytta da! Har satt urna til hunden i jorda og lagt yndlingsleken hans som gravstein oppå! :cool:
Vis vedlegget 30782

Hermine har snorka i vogna i 1,5 time og vi drikker kaffe ute i høstsola :rolleyes: når hun våkner skal vi ta henne på ryggen og gå en tur i marka! Har glemt bæresela hjemme, men heldigvis har vi en meis her på hytta. Så får vi jo testa sånn bæring også! :p

Ønsker alle bursdagsbarna ei hyggelig feiring og Fru H lykke til med resten av studiedagen! :)
*Surfer mobilt*

Er vel både trist og fint samtidig, å endelig få gravet ned urna! Så fint gjort av dere å bruke favorittleken hans;)

Ellers ønsker jeg dere en fin dag på hytta og ute i marka ;) kos dere masse!

★Sender fra pipe-gjøken★

God lørdag!
Vis vedlegget 30782

*Surfer mobilt*
Så fin måte å gjøre det på med leken!!

Takk nå er jeg passe tett i huet da høgskolen ikke vil la hele ventilasjonsanlegget gå for at vi skal få god luft i ett auditorium :-o
Venter på gutta og håper vi alle orker en handletur!
Fikk akutt lyst på vin i kveld, men polet er vel stengt...!

Er vel både trist og fint samtidig, å endelig få gravet ned urna! Så fint gjort av dere å bruke favorittleken hans;)

Ellers ønsker jeg dere en fin dag på hytta og ute i marka ;) kos dere masse!

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, var vemodig såklart men greit å få det hele avslutta! ;)
Vi koser oss ute, Hermine har spist middag ute og får tydelig stor apetitt av å være så mye ute for hun spiste et helt glass fullkornslasagne fra 12 måneder OG ei halv pølse etterpå :eek::D:p hun spiser vanligvis 1/2 glass ELLER ei halv pølse :p nå øver hun seg iherdig på å si stein, blir bare "stehhh" da :p

*Surfer mobilt*

Vi har vært på handletur, har kjøpt masse planter, lyng til å ha ute i kassene og noen potteplanter inne:-)
Helt utkjørt, men det var deilig å få komme seg ut av huset, resten av kvelden blir bare rolig.

Nå skal nasse snart ha middag:-)

Vi har vært på handletur, har kjøpt masse planter, lyng til å ha ute i kassene og noen potteplanter inne:-)
Helt utkjørt, men det var deilig å få komme seg ut av huset, resten av kvelden blir bare rolig.

Nå skal nasse snart ha middag:-)
Koselig med nye planter! Jeg kjøpte plast sist, så dør de ikke så innmari fort :p

*Surfer mobilt*

Så fin måte å gjøre det på med leken!!

Takk nå er jeg passe tett i huet da høgskolen ikke vil la hele ventilasjonsanlegget gå for at vi skal få god luft i ett auditorium :-o
Venter på gutta og håper vi alle orker en handletur!
Fikk akutt lyst på vin i kveld, men polet er vel stengt...!
Er faktisk bare ei garnkule med en bit tau gjennom, men han elsket den og den er full av tannmerker :rolleyes:

Usj, kjipt når man må sitte sånn på timesvis uten frisk luft og oksygentilførsel! :eek: Da blir hodet hvertfall slitent ja! Var det spennende temaer da? :)

Hehe, du får komme hit å drikke vin! Vi har kjøpt tilsammen 12 flasker på Taxfreen den siste måneden så har ei lita samling Italienere her nå :p I kveld blir det reker og Masianco hvitvin! :rolleyes:

Idag er jeg i full gang med og ordne rommet til jentene, de har nå fått felles rom, så jeg og mannen igjen kan få vårt eget soverom. De siste mndene har vi sovet inne på Mathea sitt rom sammen med henne! Går jo greit, men best og ha sitt eget rom.

Emmeth har nå fått Neline sitt gamle rom, og jentene har nå fått vårt tidligere soverom(der hvor Emmeth har sovet, dte er det største rommet) Vi bytta om på rommene igår og natten gikk strålende :smiley-bounce013Emmeth våkna kun for en flaske melk 23.00 og sovna da igjen. Jentene sovna med en gang på sitt nye rom:) Så nå er det gang i full pynting og henge opp bilder:) De har også fått en tv og blu-ray spiller på rommet sitt, den vi hadde på rommet ifra før. Like greit de kan se film på rommet sitt istedetfor og sitte i stua;) Etter jentenes rom er ferdig, skal jeg ordne Emmeth sitt:) Ha en flotters lørdag, alle sammen :smiley-angelic003
Så morsomt med rombytte! :D du får vise oss bilder når du er ferdig ;)

Back
Topp