God lørdag! :)

Mialille

Forumet er livet
Koser meg på kveldene altså, da er jeg i best form. :)
Og nå lager jeg ostekake, strikker og hører på julemusikk. :) 
Oooog drikker litt cola. :P 

Hva gjør dere i kveld da? :) 

Hei :) Det høyres koselig ut... 

Er best om kveldene jeg å, men i dag har jeg faktisk ikke vert kvalm i det hele tatt :) Jeg sitter  å ser på kanal fem.... Er en film.... Bare for å få tiden til å gå..... Klem

I dag har jeg vært i elendig form, småkvalm og svimmel og gryende influensa... Så her har det vært sofasitting og film, men litt godt det også

Har nettopp sendt mannen avgård epå jobb her, så er kun film glaning i sofan med alle di 4beinte i fanget...

Vi koser oss alle på hver sin måte med andre ord. :)
Jeg har beordret sambo til å laste ned julefilmer til oss, så det holder han på med. :) 
Snille mannen. :D

AudiMamma skrev:
Har nettopp sendt mannen avgård epå jobb her, så er kun film glaning i sofan med alle di 4beinte i fanget...

Hihi... du gleder deg til jul skjønner jeg Jeg også, men tradisjonen tro så venter jeg med julefilmer til lille julaften

snusmumrik skrev:

AudiMamma skrev:

Hihi... du gleder deg til jul skjønner jeg Jeg også, men tradisjonen tro så venter jeg med julefilmer til lille julaften

Eh... meningen var å sitere deg som skrev at du fikk mannen til å laste ned julefilmer... ble visst litt feil her emoticon

Snusmumrik:
Skjønte det. :P
Ja, gleder meg veldig. Men har også hatt julestemning en stund, og nå kan jeg jo faktisk gjøre noe ut av det. Det er jo advent i morgen. :) 

1frafør+1påvei=2gullunger skrev:
Snusmumrik:
Ja, gleder meg veldig. Men har også hatt julestemning en stund, og nå kan jeg jo faktisk gjøre noe ut av det. Det er jo advent i morgen. :) 

Helt klart kos deg du :) Her er det baking og julemusikk i morgen

snusmumrik skrev:

Snusmumrik:

Det høres skikkelig koseligt ut.
I morgen skal vi på julegate åpning nedi sentrum her, det skal bli så koseligt...:)

snusmumrik skrev:

Snusmumrik:

Hadde også planer om det vi, men så skal vi i barnedåp. :)
Men skal pynte litt mer i morgen da, og da skal også lillemor få hjelpe til. :)
Har funnet barnesanger i julemodus nå i kveld, så da skal vi synge og danse. :) 

Blir nok kjekt for lilla deres det..:)
Vi holder på å flytte så blir ikke noe pynting og slikt før vi er på plass i vårt midlertidige nye hjem..

her har det bare vært slakking til tuuuuusen....hehe...har ikke orket noenting nesten. fikset litt i nye kjøkkenet og satt på en oppvaskmaskin :)

innstallert og begynt på et adventure spill...så har litt å bryne meg på en stund framover :)

Back
Topp