Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Babytutta*
god dag damer[:)]
her stod vi opp til surt vær, snø i flere retninger og en forkjøla unge.. så vi baka brød og fastelavensboller(på forskudd[:D])...så nå skal vi stappe frysen full. svigers kommer om litt å spiser boller[:)]
ellers har jeg rydda rommet til snuppa, støvsuga litt og fått meg en lang, varm dusj[:)] skulle så virkkelig ha fortsatt i 2 etg. sambo har lova å vaske gulv, så får tro det skjer i dag[:D]
været har komt seg, er stille å rolig ute nå, kan skimte sola langt vekke..men tror vi holder oss inne, siden snuppa hosta så mye i natt og er snørrete. satser på en KOSE-søndag i morgen...kunne virkelig tenkt oss å dratt på fjellet..men skal i bursdag på ettermiddagen, så da blir det sikkert bare stress vil jeg tro.
fruh: selger pulk på intersport.no... vi har nettopp kjøpt, så mange på finn.. dyre til å være såpass gamle så noen av dem var, men vi betalte ca.4000 med frakt.. bare et tips[:)] har sovepose som er tilpassa pulk å skinn... har ikke prøvd den enda, men GLEDER oss[:)]
ORIGINAL: almara
En fin lørdag for de fleste, ser det ut til!:) Her var det også en ganske varm dag, men det blåste ganske kaldt.. vi gikk en tur til butikken og handlet med Alma og Luna (Luna i sjalet, Alma gikk selv/satt litt i vogna). Vi har også laget boller i dag som står i ovnen.. Gleder meg til å smake. Alma elsker å bake, så det er en fin ting å gjøre sammen med henne.
Luna sover og sover, er utrolig rolig av seg. Blir nesten urolig (jeg) over at hun er så rolig... Men hun spiser jo bra, tisser og bæsjer, så da er sikkert alt i den skjønneste orden:)Deilig med helg[:)]
ORIGINAL: Fru H
Takk for tips! =)
Gubben får rabatt på intersport, så kanskje vi skal dra i butikken her og kjøpe oss en!
Vi har tilgang på å låne av søsteren min, lånte av dem i dag. Men kunne tenkt oss en egen, og å kjøpe ny - så blir det enklere å evt selge senere/ den varer lenger.
Vi hadde en fantastisk fin tur i dag, tross veldig kald vind.
T sov nesten en time på starten av turen, likte veldig godt å sitte i pulk enda han aldri har gjort det før.
Det var veldig kaldt å ta pause, så det ble bare litt kakaodrikking og spising før vi gikk tilbake mot skistadioen hvor vi startet.
Da ville han gå litt på ski selv, og gikk noen få meter før han sa " tedo ferdig ski, hjelpe ta av ski, tedo løpe!"
Så det gikk visst ikke fort nok og han fikk løpe litt rundt omkring istedet =)
Vi var ute fra i nesten 4 timer og det kjennes! Deilig!
ORIGINAL: Sukkertopp
ORIGINAL: almara
En fin lørdag for de fleste, ser det ut til!:) Her var det også en ganske varm dag, men det blåste ganske kaldt.. vi gikk en tur til butikken og handlet med Alma og Luna (Luna i sjalet, Alma gikk selv/satt litt i vogna). Vi har også laget boller i dag som står i ovnen.. Gleder meg til å smake. Alma elsker å bake, så det er en fin ting å gjøre sammen med henne.
Luna sover og sover, er utrolig rolig av seg. Blir nesten urolig (jeg) over at hun er så rolig... Men hun spiser jo bra, tisser og bæsjer, så da er sikkert alt i den skjønneste orden:)Deilig med helg[:)]
Haha, du høres akkurat ut som meg. Selv etter 3 mnd er jeg fremdeles litt urolig for at hun sover så ekstremt mye... Helsesøster ga meg oppgittblikket sitt på torsdag da jeg klaget, hun har stemplet meg som den mamman som alltid er unødvendig bekymret for et eller annet.[8D] Anna vokser fint, tisser og bæsjer enormt, er tidlig ute på alle områder, men skal de virkelig sove såååå mye? Trodde jeg skulle få samme unge om igjen jeg, og så fikk jeg et helt nytt lite menneske å ta vare på.[8D][:)]
Det er forresten lite lurt å klage til andre småbarnsmødre om at babyen sover mye.[8D] Det kan visst være litt provoserende at jeg er hjemme med to bleiebarn, og klager på at hun er rolig.[:-] Jeg har en venninne som er barnelege, og hun gidder ikke høre på meg en gang. Bare babler noe om god tonus, sentrert og bollekinn, og ønsker seg en slik baby selv.[8D]