God lørdag 11.01.

Det må ha vært enda bedre! Jeg ble spurt at søstrene mine om å se den med dem i 3D..men hadde lissom lovet Emira å ta hun med :)

Sååå Emira surrer rundt her å lager snø, for hun er lissom Elsa (eller Elissa som hun sier:P) haha
Jeg elsker Disney! Mye bra :)

Jeg elsker Disney! Mye bra :)

Ja veldig mye bra.. og jeg liker at dem lager de nye prinsessene litt mer "normale" i oppførselen.. som å være litt klumsete osv.. :) også blir jo filmene laget mer morsommere enn før da :D så voksne kan like fint sitte å le av filmene :P

Oi er det ikke noe badeland i Tromsø?
Nei, her er vanlige svømmebasseng men ikke noe med sklier eller babyvennlige basseng :( Det er under planlegging nå,men går nok enda mange år før det er en realitet.
Vi gikk på babysvømming i et basseng som er ment til rehabilitering etter/ved sykdom, men det er så dypt at å gå dit nå er litt dumt siden Hermine gjerne vil sitte og leke i vannet og gå litt rundt :oops:

Så deilig og tykk lue :D ser passe fornøyd ut den jenta der ;)
Ja den lua er bare helt super i så kaldt vær som det er nå! Har gleda meg sånn til kulda så hun kunne bruke den, for hun smelter med den på om det er plussgrader :p

Så søt hun er :) godt innpakket. Vær osb på at for mye klær gjør det vanskeligere for selene i setet å fungere som de skal :-o
Jada, er klar over det, men vi strammer ekstra mye og har beltesamlere så den løse "strammesnora" er omtrent like lang med vinterklær på som når hun har mindre klær på ;)
...dessuten har vi jo en bit å gå til bilen, og det var som sagt -12/13 og sikkert like kaldt inni bilen så vi måtte ha endel klær på :p

Back
Topp