God lørdag 11.01.

Fine bilder. :)
Blei det badeland på dere? Vi lurer på å dra en tur i morra, men det er som du sier, masse folk der på helg. Her pleier det å være fullstappa i damegarderoben på helg iallfall.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei :) Ja vi for tell badeland ein tur :) I lamme Gumor tell Fie :)
Va kjæmpekosele, va litt mase folk etter min smak, men eg regna med det :P

Ellers så va Fie litt redd tell å begynn med i badeland, ho villa værtfall ikje under dursjn :P og når vi kom i varmebasenget, så hold ho seg fadt rundt halsen min :P Men gjekk fort over :) ho sprella med føtn og plaska med hendern senna, folk rundt oss for lenger uinna pga a ho hyle-guri som såg ut som ha sokker kick :P

Ho va og i baby bassenget ein tur :) men eg går rett bak ho heile tia, eg syns det e skummelt å la ho gå aleina enda…ho e kje SÅ stabil på fotan når ho bi ivri :P Datt ein gång, men det gjekk godt :)

Vi va vell 1 time ca i badeland, også for vi førr å dursj, eg mått bad ho når vi kom heim åg, sian ho syns dursjn i badeland va skummel…også syns eg sånner dursja e litt ekkel :P

Etterpå så for vi på "pappa pia" en resturant og spist pizza :) Fie va ikje så gla i pizza, så ho spist bære kantn på pizzan :P så det vart et lite ekstra måltid på ho når vi kom heim :) Ho søvna som ein stein i senga, etter en spenninsafylt dag før ei lita frøken :)
Ho mor sett i sofaen no og drekk julebrus å spis godteri :)

Her er det sushi og snop i kveld :) ...men etter bare 5 dager uten søtsaker er jeg visst avvent, ble kvalm av en ussel trøffel og tre salte sild :eek: :D så gikk over på frukt istedet :p ;)

Hva gjør dere?

Vi ser på filmserien om Van Vheteren, av Håkan Nesser på Netflix. Har hørt alle lydbøkene over et par år nå, så nå ser vi filmene :) God svensk krim!

Hei :) Ja vi for tell badeland ein tur :) I lamme Gumor tell Fie :)
Va kjæmpekosele, va litt mase folk etter min smak, men eg regna med det :P

Ellers så va Fie litt redd tell å begynn med i badeland, ho villa værtfall ikje under dursjn :P og når vi kom i varmebasenget, så hold ho seg fadt rundt halsen min :P Men gjekk fort over :) ho sprella med føtn og plaska med hendern senna, folk rundt oss for lenger uinna pga a ho hyle-guri som såg ut som ha sokker kick :P

Ho va og i baby bassenget ein tur :) men eg går rett bak ho heile tia, eg syns det e skummelt å la ho gå aleina enda…ho e kje SÅ stabil på fotan når ho bi ivri :P Datt ein gång, men det gjekk godt :)

Vi va vell 1 time ca i badeland, også for vi førr å dursj, eg mått bad ho når vi kom heim åg, sian ho syns dursjn i badeland va skummel…også syns eg sånner dursja e litt ekkel :P

Etterpå så for vi på "pappa pia" en resturant og spist pizza :) Fie va ikje så gla i pizza, så ho spist bære kantn på pizzan :P så det vart et lite ekstra måltid på ho når vi kom heim :) Ho søvna som ein stein i senga, etter en spenninsafylt dag før ei lita frøken :)
Ho mor sett i sofaen no og drekk julebrus å spis godteri :)
Hvilket badeland bruker dere?
Hørtes ut som stor suksess for ei lita jente.
Vi må helt til Harstad for å bade, og det er 3 timer med hurtigbåt så er ikke akkurat noen dagstur! :p

Alle født i 1987 er hjernevaska på det telefonnummeret der :eek:
Hehe..Ja, det sitter godt!;) Hadde så lyst å være med på "søppelsorteringskonkurransen", men kom aldri gjennom på linja. Oh, well.. Har du prøvd å ringt nummeret i etterkant? :)

Hehe..Ja, det sitter godt!;) Hadde så lyst å være med på "søppelsorteringskonkurransen", men kom aldri gjennom på linja. Oh, well.. Har du prøvd å ringt nummeret i etterkant? :)

Ååå, ja, jeg var alltid klar som et egg (mannen kom heller aldri gjennom på tlf) men jeg fikk ikke lov å bruke tlf når ingen voksne var til stedet :eek: :p
Nei, har du ringt dit???

...edit: "nummeret du har ringt er ikke i bruk" :(

Ååå, ja, jeg var alltid klar som et egg (mannen kom heller aldri gjennom på tlf) men jeg fikk ikke lov å bruke tlf når ingen voksne var til stedet :eek: :p
Nei, har du ringt dit???

...edit: "nummeret du har ringt er ikke i bruk" :(
Hahaa..Nei, har ikke prøvd å ringe, men nå vet jeg hva man møter på i andre enden.:D
Angående kylleli klemmetid, så tror jeg mange foreldre ble ufrivillig vekt av den. Forundrer meg ikke om det var irriterte foreldre som fikk lagt ned programmet. :p

Hahaa..Nei, har ikke prøvd å ringe, men nå vet jeg hva man møter på i andre enden.:D
Angående kylleli klemmetid, så tror jeg mange foreldre ble ufrivillig vekt av den. Forundrer meg ikke om det var irriterte foreldre som fikk lagt ned programmet. :p

Jeg klemte meg selv :oops: :p

Hahaha, så bra, han vet hun ikke er helt til å stole på :p

Haha han har nok skjønt det ja! Han blir jo skremt av hun hver dag:P han er en skvetten liten fyr;):P han blir glad om hun kommer bort til han.. men om hun først har klart å skremme han, så griner han hver gang hun kommer bort (etter en liten stund da):P hahah..

Vi må helt til Harstad for å bade, og det er 3 timer med hurtigbåt så er ikke akkurat noen dagstur! :p

Vi fær te Mo i Rana, dr har di et badeanlegg som heita moheia bad. :-) tar ca 20 min å kjør :-)

Neij, dt hørtes ut som en lang tur før å bad litt ja :-P

<3 Fie Elise <3

Endelig hjemme fra skole og jobb. Traff guttene så vidt på senteret da jeg måtte kjøpe meg tøfler før jobb.
Det ble Frozen-kino på meg i dag og film på tv-en etterpå!
I morgen skal jeg på skitur med en hel gjeng :)

Oi er det ikke noe badeland i Tromsø?

Endelig hjemme fra skole og jobb. Traff guttene så vidt på senteret da jeg måtte kjøpe meg tøfler før jobb.
Det ble Frozen-kino på meg i dag og film på tv-en etterpå!
I morgen skal jeg på skitur med en hel gjeng :)

Digger frozen :D hahah syns du den var bra? :)

Ja veldig bra :) vi så 3D ! :-D

Det må ha vært enda bedre! Jeg ble spurt at søstrene mine om å se den med dem i 3D..men hadde lissom lovet Emira å ta hun med :)

Sååå Emira surrer rundt her å lager snø, for hun er lissom Elsa (eller Elissa som hun sier:P) haha

Back
Topp