God lørdag 11.01.

Ja E sov hele natten, han våknet litt i 24-tiden, men sovnet etter å ha drukket 40 ml vann! Mulig han hadde sovnet litt igjen på morgenkvisten men han var gjennomvåt og måtte få ny bleie og tørre klær!
Nå er det jobb, mulig det blir kinotur på meg og et par beboere :)
Så godt at han sover hele natta.:) Kjedelig å måtte opp pga gjennomtissing, men han tar det vel igjen til natta da kanskje. ;)

Kos deg på jobb/kinotur!!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

GOD ETTERMIDDAG!
Vi hadd ei god natt: Jenny sov fra 19.30-05, styra i senga vår til kl.06, fikk mme og sov til kl.09.:) Da stod vi opp alle tre og åt frokost sammen.
Etter en dusj dro jeg og Jen på shopping i fryseren til mamma/pappa. De hadde kjøpt inn masse forskjellig fiskemat fra en varebil som hadde kjørt rundt i bygda, så nå har vi røyka- og naturellaks, fiskekaker, fiskeball, saltfiskball, torsk, røyka torsk, scampi, indrefilet av hjort, samt grytekjøtt, steik og kjøttdeig. Grei deal!;)
Fikk med en pose øl og to whiskyflasker også (rester etter jula), for de hadde så fryktelig mye.:p
Vi var ute og testa akebrettet mens vi var der også, men der var veldig kald vind og -10, så det ble ikke en lang runde.

Ja E sov hele natten, han våknet litt i 24-tiden, men sovnet etter å ha drukket 40 ml vann! Mulig han hadde sovnet litt igjen på morgenkvisten men han var gjennomvåt og måtte få ny bleie og tørre klær!
Nå er det jobb, mulig det blir kinotur på meg og et par beboere :)

Så deilig :D

Kino er gøy! Åssen film skal dere se?:)

Flinke mannen din! :)
Og så morro med litt snø. Det var vel etterlengta kanskje?:)

Ja han glimter til iblant :P:)
Ja snø har vi ikke sett mye av denne vinteren! Emira elsker snø.. Liana vil bare gå, så hun bryr seg lite :p Typisk når det er det eneste året jeg virkelig har hatt bruk for snø, med tanke på henting i bhg :P haha..

GOD ETTERMIDDAG!
Vi hadd ei god natt: Jenny sov fra 19.30-05, styra i senga vår til kl.06, fikk mme og sov til kl.09.:) Da stod vi opp alle tre og åt frokost sammen.
Etter en dusj dro jeg og Jen på shopping i fryseren til mamma/pappa. De hadde kjøpt inn masse forskjellig fiskemat fra en varebil som hadde kjørt rundt i bygda, så nå har vi røyka- og naturellaks, fiskekaker, fiskeball, saltfiskball, torsk, røyka torsk, scampi, indrefilet av hjort, samt grytekjøtt, steik og kjøttdeig. Grei deal!;)
Fikk med en pose øl og to whiskyflasker også (rester etter jula), for de hadde så fryktelig mye.:p
Vi var ute og testa akebrettet mens vi var der også, men der var veldig kald vind og -10, så det ble ikke en lang runde.

Deilig natt og morgen dere har hatt :D oj så bra å kunne fylle skikkelig opp med mat!;) du får lage DET festmåltidet og be oss her inne på middag :P hahahah..

Deilig natt og morgen dere har hatt :D oj så bra å kunne fylle skikkelig opp med mat!;) du får lage DET festmåltidet og be oss her inne på middag :P hahahah..
Jah, så langt har helga vår vært knall.:) Greit å gjøre noe produktivt, så kan vi kose oss sammen alle tre i morra.
Jeg lager LETT mat til en så prima gjeng som dere er! Bare å bestille billetter eller sette seg i bilen det.;) Kanskje du skal være med oppover neste gang jeg er på samling?;) (som er 31.mars-3.april btw. Jeg tar sikte på å komme på besøk!)

Dagens 1åringer! :P
1389459249432.jpg

Emira har klart å slå på noe barnemusikk på YouTube:eek::p
1389459307977.jpg

Også har vi den fineste Leoh'en:)
1389459361453.jpg

Oi, så tidlig. Sååå gira på Timmy at hun ikke greide å sive lenger? (Ah..tenker tilbake på egen barndom og kykkeli kokkos.) :p
Kos dere masse sammen! Jeg syns også morningene er koselige. Spesielt med fellesfrokost inkludert.:)

Haha, ja vi er jo begge fra kykkelig kokkos generasjonen :rolleyes: Husker jeg satt å så på prøvebildet og venta på at klokka skulle bli 08 :p

Her var det jammen stille idag:P

Jeg sitter å venter på at Twilight skal begynne på tv..så den første igår (har ikke sett filmene tidligere:eek::P), så sitter her å stapper i meg firkløver sjokolade og Burn:D;)

Liana fikk smoothie istad mens Emira spiste lørdagsgodt, kun kom til meg på kjøkkenet og sa "nene" mens hun ha med flaska jeg hadde tatt det oppi, jeg er ganske sikker på at det betyr "mere"..hehe.. sååå jeg skulle gi hun noen skumpinner, men neida! Det er IKKE bra nok lenger:P hun dyttet vekk posen og pekte på skapet og sa "namnam":P (hun har fått smake annet godt iløpet av julen).. så hun fikk bitte litt nugatti på en skje og var såååå fornøyd:):P
1389469288972.jpg

Her var det jammen stille idag:P

Jeg sitter å venter på at Twilight skal begynne på tv..så den første igår (har ikke sett filmene tidligere:eek::P), så sitter her å stapper i meg firkløver sjokolade og Burn:D;)

Liana fikk smoothie istad mens Emira spiste lørdagsgodt, kun kom til meg på kjøkkenet og sa "nene" mens hun ha med flaska jeg hadde tatt det oppi, jeg er ganske sikker på at det betyr "mere"..hehe.. sååå jeg skulle gi hun noen skumpinner, men neida! Det er IKKE bra nok lenger:P hun dyttet vekk posen og pekte på skapet og sa "namnam":P (hun har fått smake annet godt iløpet av julen).. så hun fikk bitte litt nugatti på en skje og var såååå fornøyd:):P
Vis vedlegget 46665
Hahaha, klart de skjønner at det finnes bedre ting enn skumpinner :p

Vi var hos mamma i ettermiddag, det sto skumnisser på bordet i ei skål. Hermine fikk smake det i jula og var kjapl oppi skåla og stjal seg en "niss"...slikka på den og ga den til pappan "pappa smake litt?" Så delte hun ivrig ut skumnisser til alle sammen :p ...når skåla var tom var hun og fant sin egen, klissete nisse på fatet sitt og la den tilbake i skåla på bordet "såh, mere la" sa hun SÅ fornøyd ;)

Jeg sto opp 10 idag, men Liana våkna rundt halv 6 eller 6!
Har vondt i halsen idag:( blæææ!..

Mannen har vært ute med jentene + at han har handla:) og Liana sover en liten lur nå.. Leoh og Emira koser seg med hverandres selskap <3
Vis vedlegget 46600

Vet ikke hva planene er videre.. men håper på en liten tur ut med barna etterpå..men får se;) har kommet litt snø i natt:D

Ha en fin lørdag!:)

Skikkelig søskenkos♡

•☆tastedingsen☆•

Hahaha, klart de skjønner at det finnes bedre ting enn skumpinner :p

Vi var hos mamma i ettermiddag, det sto skumnisser på bordet i ei skål. Hermine fikk smake det i jula og var kjapl oppi skåla og stjal seg en "niss"...slikka på den og ga den til pappan "pappa smake litt?" Så delte hun ivrig ut skumnisser til alle sammen :p ...når skåla var tom var hun og fant sin egen, klissete nisse på fatet sitt og la den tilbake i skåla på bordet "såh, mere la" sa hun SÅ fornøyd ;)

Haha ja er hvertfall ikke noen vits i å kjøpe det her lenger..for hun vil ikke ha det..haha

Så skjønn hun er!! Haha.. viktig å dele med seg :P det er stor stas her å ;)

Back
Topp