god kveld

lene80

Forelsket i forumet
god kveld alle sammen!!!!

hva gjør dere i kveld da??

klem fra meg

God kveld [:D] Jeg er hjemme alene og har akkurat raska med meg det jeg fant av snop og ett stort glass brus opp i sofaen. Har ett øye på pc'en og ett øye på Beat for Beat [:D] Hva gjør du da?

sitter og venter på at mr bean skal begynne på tv norge.syns han er artig jeg.har nettop fått med meg solnedgangen.tidlig mørkt gitt.

Jeg syns det er litt fint også,jeg -at det blir tidlig mørkt for da kan jeg tenne masse lys og så kan vi kose oss inne [:D][:D] Men ikke i kveld,da....siden jeg er hjemme alene....

Go kveld til dere alle[:)]
Jeg gjør ingenting spesielt, sitter her på babyverden da jeg prøver å få med meg samboeren å finne på no dra på besøk til noen , men neida han vil sitte på datan å spille hehe...

lene 80: ser du er fra ottestad, jeg kommer opprinnelig fra Hamar men faren min bor i Ottestad nå[:)]

oj er du det ja.flytta hit til ottestad fra hamar i januar jeg.hvor gammel er du da?kanskje jeg vet hvem du er da[:)]

jeg er 24 enn du da?

det er jo noen år siden jeg bodde på hamar da, siden jeg flytta tidlig hjemmefra.. men det kan jo hende[:)]

okei,jeg er 25 jeg.lengesiden du flytta da?

flytta når jeg var 16, hvilken skole gikk du på da på barne og ungdomsskole, tror forresten at hvertfall et par av de jeg gikk på skole sammen med da bor i ottestad nå...

jeg gikk på storhamar barneskole og ajer ung.skole.og på storhamar v.g.s.enn du da?

jeg gikk på prestrud barneskole, ajer ungdomsskole og flytta når jeg begynte på videregående...

jeg gikk vel et år under deg på ungdomsskolen da tenker jeg, husker vel noen fjes fra de men ikke mange[:)]

Hei alle sammen! nå sitter jeg her i sofaen med pcn på fanget, og Elias hengende i puppen[:D] Har tent masse stearinlys..er mørkt her oppe i nord nå.... Gubben skal strax servere meg finnebiff, så nå skal vi kose oss[:)]

Klem til dere[:D]

hvem hadde du som klasseforstander på ungdomsskolen?

her ser det ut som ein byggeplass hehe, men blir kjempe fint i leil. når det er ferdig [:)] så me har kjøpt ost, kjeks og vin, og laget ein ryddig krok ved sofa og tv`en[:D]

ha ein super kveld alle sammen! [:D]

Jeg hadde Tore skandsen, også husker jeg at jeg hadde arne grimstad i noen fag ...

å det hørtes koselig ut.

babyverden på fanget,babyen på puppen,middag å sterinlys,bedre kan det vel ikke bli...[:D]

her blir det en rolig kveld, vi har nettop spist fredags middagen.....men nå ble det så mye snakk om sterinlys at jeg må gå å tenne noen selv...[:D]

jeg hadde einar magne.husker ikke etternavnet.arne grimstad var jo tragisk da[:D]nn
tok oss i røyking mange ganger han

ORIGINAL: Stardust

å det hørtes koselig ut.

babyverden på fanget,babyen på puppen,middag å sterinlys,bedre kan det vel ikke bli...[:D]

her blir det en rolig kveld, vi har nettop spist fredags middagen.....men nå ble det så mye snakk om sterinlys at jeg må gå å tenne noen selv...[:D]

Det tror jeg at jeg også skal- selv om jeg er hjemme alene!!

ja arne g var RAR , einar magne syns å huske navnet ja... hadde arne g i musikk det var tragiske greier det he he også hadde vi en åse i heimkunnskap, kjenner du eller kjente noen av de som gikk under deg på skolen da?+
tenkte på om vi kjente noen av de samme?

er du gravid eller har du barn?

Back
Topp