god kveld!

millemax

Glad i forumet
ser det er kjempe mange her idag...kjeder meg såååå utrolig, så tenkte jeg skulle spørre om det ikke er noen som har noe og si el dele med oss andre, noe korselig eller trist eller en vits for den saks skyld!!!
hehe, må ikke tro jeg er teit nå altsa, bare kjeder meg....

[:D][:D]

heia... vil bare si at æ e kjempe lykkelig i dag!!! Har hatt det helt fantasisk uka og akkurat nu har æ eller vi ingen store problmer...[:D] Holder på å planlegge utvidelse av leiligheta våres og skal bygge badstu i kjellern. Det blir så deilig!!! Elsker badstu. Æ e nemlig finsk og får badstu bare når vi besøker fam i Finland! Småe gleder her ja. Kanskje vi skal ha oste kvell i kvell... For det er lenge siden sist...Eller is og pannekaker og så spille vi " Vil du bli millionær" [;)][;)]

Jeg har så dårlig humor at jeg ler hver gang jeg leser denne.. Så kansje det er noen andre her med like dårlig humor som kan ha litt glede av den[:D]
-Doktor, jeg har fått en mystisk sykdom nedentil, klaget peppermøen. -Det kommer frimerker ut.... Der du vet...
-Det er ikke frimerker, fastslo gynekologen etter en kjapp undersøkelse. -Det er chiquita banan merker..

hehehehe.....syns den var bra jeg lindaen, hehe!
da er du ikke alene om og ha dårlig humor da ihvertfall[:D][:D]

Ja, den var morsom, lindaen...[:)]

Kanke du lære oss litt finsk da mallu???

Ingen problem!!! [;)]

Lær meg noen kule ord, er du snill... Jeg kan bare; "satan og perkula" jeg...[;)]

Hallo
God morgen
Ha det bra
Hva skal vi ha til middag
takk

jeg er SÅÅÅÅ glad i dag har vært på 3D ultralyd i dag det var så fint å se på den lille der inne i magen at jeg ble helt rørt, også så tydelig jeg kunne se alt allerede nå når jeg er bare litt over 14 uker på vei[:)] fikk til og med se at det var en liten guttebaby!!!! jeg er så glad at alt var i orden, at jeg bare måtte dele det med dere her inne!!![:D][:D]

Så fint da[:)] Sikkert en stor opplevelse...
Gratulerer med gogutten[:)]
Har dere tenkt på navn enda?

så korselig nettemor[:D][:D][:D]
så dem det så tydlig så tidlig?? så bra!

skal også vite kjønnet, men må vente i 2uker til, så missuner deg der[:D][:D]
vil vite NÅÅÅÅÅ!

da sover du vel ekstra godt i natt? hehe.[;)]

sollise: hmmm det var det med navn da, samboeren vil egentlig at han skal hete kenneth men jeg er ikke helt enig der da, men jeg liker thomas og joakim men jeg tenkte å se litt på internett på sånne navnelister eller sånn der...

millemax: jeg var litt overrasket faktisk at vi så det så tydelig men han lå der og sprika med bena hi hi, og var så livlig, bare gled deg til ultralyd!! og ja sover nok KJEMPEGODT i natt!! jeg har gått rundt som et eneste stort SMIIIIIL i hele dag[:D]

Fikk en vits fra en vennine tidliger.. den går slik: Jordmoren på fødeavdelingen til kvinnen som skulle føde: Har slimproppen gått? Ja,han gikk for og hente kaffe..[:D][:D][:D] hihi

ååhhhh....så korselig da[:D][:D][:D]

har hvert på 2ultralyder allerede, den første gangen var jeg bare 10uker på veg, den andre gangen på legevakta pga blødning....så gleder meg utrolig selv til neste gang, da vet jeg det oxo, hihi[;)]

så skjønner det smilet ditt utrolig godt...men må innrømme og si jeg er litt misunelig nå altsa.....hmm...hehe

hehehe anni87.....den passet utrolig bra inn her, hehe[:D]

Fikk en vits fra en vennine tidligere..
Jordmoren på fødeavdelingen til kvinnen som skulle føde: Har slim proppen gått?
Ja han gikk for og hente kaffe..hihi..
Også denne: Du veit den drinken du får når du e i syden som heter Sex on the beach!?
Nu har vi laga en nordnorsk variant,den heit: pul mæ i fjæra! tihi..

Å kom den frem alså..såg ingenting her jeg så skrev alt på nytt og la inn en til.. jaja[:D]

he he, morsom du anni87![:D][:D]

He he[:D]
Ble stille her nå..Er det ikke flere som vil dele noe? Eller har noe gode vitser på lur..

Kona: Før sa du jeg var din solstråle. Nå flyr du bare på barer hele tiden! Mannen: Ja en blir jo så helvetes tørst av å sitte i sola hele dagen![:D][:D]

[:)]Et par ble fanget og bundet nakne til senga. Mannen som hadde fanget dem, krøp opp til kona og hvisket noe i øret hennes før hun forsvant inn på badet.... Mannen til kona: Gjør hva som helst du kjøre kona mi,hva som helst, bare vi kommer oss løs... Kona: Det var ikke meg han ville ha...men deg,så nå er han på badet for å hente vaselin...

Back
Topp