god kveld

Beatrice

Elsker forumet
hva skjer her da?jeg er alene hjemme med barna,gubben er på gløgg fest,ja ja

Skjer INGENTING??

Du må lage litt liv..

Jeg spiser sjokolade og leker med Photoscape!

ser på skal vi danse og spiser godt til den store gullmedaljen[:)]

her er begge ungene lagt,og snart er det film og godteri....kommer sikker til å sitte oppeå vente på gubben...
får besøk av ett vennepar kl 23

spiser sjokolade, drikker te, og har et lite øye på skal vi danse-finalen.. Sambo snorker på sofan etter heftig utetur i går..

Oooog så holder jeg på og vasker klær, dvs. gulpekluter og vaskekluter. Gud så lei jeg er av å brette sammen gulpekluter![&o][:'(]

ORIGINAL: spindel

spiser sjokolade, drikker te, og har et lite øye på skal vi danse-finalen.. Sambo snorker på sofan etter heftig utetur i går..

Oooog så holder jeg på og vasker klær, dvs. gulpekluter og vaskekluter. Gud så lei jeg er av å brette sammen gulpekluter![&o][:'(]

Her rekker jeg pokker ikke å brette de en gang, før de brukes igjen... [8D]

vi her har vi akkurat lagt julian, har forsøkt siden kl 20... men han hadde en rap som satt fast og han klarte ikke å slappe av før den var borte. nå ser vi på finalen i skal vi danse. har ikke fått med meg en eneste dans, pga julian og klesvask, men håper tsawe vinner!

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: spindel

Her rekker jeg pokker ikke å brette de en gang, før de brukes igjen... [8D]

MEd et lager på god over 40 gulpekluter rekker jeg det såvidt! Men tanken er der om bare å slenge alle i en pose eller noe.. hmm..

Back
Topp