God kveld!!

chris

Glad i forumet
Hvordan står det til med dere? Har alle det bra, og hvordan er formen?
Hatt det fint i påska?
Er lenge siden jeg har vært her nå, så er vel mye jeg ikke har fått med meg...?

Prøvde å lese meg gjennom gamle tråder, men det tar jo en evighet..!!

Her står nå alt bra til, sliter fortsatt med lavt stoffskifte så er fortsatt sykemeldt[:o]
Ellers så har jeg også begynt å kjenne spark (endelig!!), håper bare sambo kan kjenne det snart![:)]

Hei på deg! Velkommen tilbake! Jeg hadde "pause" i påskeuka selv jeg, tok livet med ro istedet. [:)]

Godt å høre at du har begynt å kjenne spark da, er litt gøy det!
Jeg er også sykmeldt, men bare ut denne uka. Håper formen din blir litt bedre snart da!

Har du fått broderiene dine enda da? Jeg er ferdig med det ene teppet, og har begynt så vidt med det andre. [:)] (selv om jeg egentlig ikke fikk lov av mannen da...hehe..[:)])

Hehe.. var det ikke du som skulle vente med det siste teppet til du var ferdig med eksamene?
Jada, nå har jeg endelig fått de![:)] Gleder meg til å begynne på de, men skal brodere ferdig et teppe jeg har begynt på først..

Joda, jeg skulle jo lese ferdig først, men tror du jeg klarte det??? Hehehe..
Neida, jeg har så vidt begynt, og det er jo så gøy å se det ferdig!!! [:D]

Hihi, ja jeg syns det er gøy å se hver lille ting som blir ferdig brodert på teppet..
Tror sambo er litt lei.. sitter å viser han " se der er øye ferdig, ble det ikke fint? Der er nesen ferdig, blomsten, osv osv[:D]

Ble du fornøyd med det bamseteppet da? Du skulle jo ha lagt ut bilde![:)]

Jah! Jeg er kjempefornøyd! Skal legge ut bilde etterhvert, men jeg har ikke helt oversikt over hvor overføringskabelen til kameraet ligger, og jeg kan ikke ta det med mobil, for da blir bildet så grumsete.. Lover å legge ut så fort som overhodet mulig! Hihi..

Mannen min bare rister på hodet når jeg sier, se, så fint!! Hehe.. Han gir opp snart tror jeg.. [:D]

Back
Topp