God kveld! ;)

MrsPink

Forumet er livet
Jada.. jeg må innrømme at jeg hater dette nye forumet! Men savner dere folka da! Jeg har vært lite her i det siste pga jeg gidder rett og slett ikke. Ikke ser jeg nye innlegg, ting tar tid og smily kan jeg bare drite i. Den sto bare å jobba.. 

Men men.. 

Dere driver med i kveld da? 
Håper det er noen her i kveld! 

helt enig med deg altså!! hater det nye forumet!!!

men må jo innom i ny og ned for å se da.. la akkurat ut et nytt bilde av Helena som jeg tok isted, men det er vel ingen her lenger å dele det med :-p

jeg er aleine ikveld, sambo er ute med faren og familien og feirer farens 60 årsdag, og siden Helena ikke kan være uten meg så ble jeg hjemme.. så da fant jeg fram en biff jeg skal lage nå straks :D

F...!!!! 

Nå gir jeg opp! 
Da jeg skulle poste denne tråden gikk det ikke, og plutselig var det en hel haug nye tråder.. Helt like.. hehe. Og når jeg skal kommentere så får jeg ikke det! Tar lang tid. Har vel prøvd i 10 min nå. 

hihi jeg så det :-p

Heiemoticon
Sitter her jeg, trøtt som fy. Men strikker litt for det er jo bare tull på tv...

har ikke prøvd d nye forumet så mye, men nå ikveld har jeg prøvd å skrive litt, herrgud, så tregt og tullete! irriterende . savner å lese innlegg fra dere, så håper d blir bedre her igjen :) kom til d "hemmelige" forumet da, så skaper vi litt liv der :)

Alruto, jeg syns du skal ta deg et glass med cider!! det er en ordre!! :)

Hei. Jeg er ikke så ofte innom lengre jeg heller :-( Trist at desember 08 dør ut. Glad jeg har fått nye bekjentskaper her inne som jeg treffer og ser på fb :-) Det var en drittkveld på tv så sambo, svigermor og jeg har hatt spørrekveld mens jeg har brodert :-)

Slenger meg på; er utrolig trist at des08 har gått i dvale! Men det nye forumet kan du få gratis av megemoticon  Det har riktig nok blitt bedre, men......

Jeg syns det gamle forumet var mye bedre! Jevnt over gikk det mye fortere, og jeg syns man hadde mye mer oversikt!!Ser fortsatt ikke nye innlegg... hvor gjør man da? Greit det gamle hadde nede tid og noen ganger gikk treigt. Men dette er treigt hele tiden... 

Back
Topp