God Kveld ?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
God Kveld [:)]

Hvordan går det med alle desember damene? [:)]

Gjort idag?

E føde klar... hehe[:D][:D]

men enda så e d 13 daga igjen[8D]

hehe ja spennede.. litt vel rastlaus ja

I dag har jeg lunsja med 2 stk fødeklare desember08 mammaer, soon 2 be november11 mammaer! (Puz og Lisa)
[;)]
Regner med det var den siste gangen jeg så dem begge to med kul på magen...
[;)]

Følte meg plutselig veldig fødeklar selv der jeg satt, men har svimlende 102 dager igjen ennå...[8D]

hehe skjønner dere hehe [:)]

har vært på jobb, tidligvakt, så kunne hente signe tidlig. også hadde vi besøk av svigers til ettermiddagskaffe da jeg har bursdag i helga[:)] da skal jeg og sambo ha barnefri og uuuut! [:)]

God kveld!
Jeg har akkurat kommet hjem jeg. Jobbet til 16.30, så var jeg bare innom til sjefen min for å spise middag før vi dro rett på kurs.

Så koselig at dere har hatt gravidtreff i dag da trønderdamer, skulle gjerne vært der. Men jeg hadde vel ikke vært velkommen uten kul på magen! haha..
Sykt hvor tiden har gått, synes jeg nettopp fikk vite at dere var gravide. [:D]

"Godt" å se at det er flere som har travle dager for tiden .. Syns tiden bare fyker avgårde jeg!! [:-]

jobbet ....
så hente ting og tang så ned på sjøhus for å begynne å gjøre klar til festen på lørdag
så på jobb for å ha kurs
så ned på sjøhuset igjen for å gjore mer på festlokale
så hjemme kl 8.30
lagt middag
så pc og her sitter jeg jo nå...snart helg

ORIGINAL: Rosica

I dag har jeg lunsja med 2 stk fødeklare desember08 mammaer, soon 2 be november11 mammaer! (Puz og Lisa)
[;)]
[;)]

Følte meg plutselig veldig fødeklar selv der jeg satt, men har svimlende 102 dager igjen ennå...[8D]

litt leng å vent, syns du ikke?

Jeg ligger nå her på sofaen med feber enda. Lei av å ha feber nå altså.

Akkurat nå ser jeg Torsdag kveld fra Nydalen før jeg skal legge meg.

God natt jenter!

ORIGINAL: Puz82

ORIGINAL: Rosica

[;)]
[;)]

litt leng å vent, syns du ikke?

Hohooooh, se på DEN ja!
Det stemmer vel det som sies; gravide tenker bare på seg selv og babyen i magen!
Er vel strengt tatt JEG som har termin i 11.... [:D]

Psssst..... Sjekke facebooken din! [;)]

Back
Topp