God kveld!

MrsPink

Forumet er livet
Er det noen her i kveld?
Dere driver med i kveld?

Jentene er lagt, jeg har ryddet litt, og nå sitter jeg ved pc og oppdaterer meg litt! Ellers har jeg bare planer om å slappe av i kveld! [:D]
Sambo er ute å polerer bilen sin, han skal kjøre i et bryllup til lørdag, så da må den være fin! [:D]

Heihei!

Jeg er her i kveld, sitter og venter på greys[;)] formen er elendig, så gidder ikke gjøre noe husarbeid i kveld.

Hei [:)]

Er innom litt, har nettopp tatt meg en varm dusj, formen er ikke akkurat helt på topp! [>:]
Skal straks legge meg, må lade opp batteriene til en ny arbeidsdag, hehe ...

God bedring til dere begge! [:)]

har vert på storhandel ....og 5-6 esker med bleier ...og 18 pakker våtsarveter mm...så har me nå lager for ei lita stund...

ellers så blei det seint te køys med lona og moritz så gubben hadde begynt å legge parket på toalette i 2 etasje

...tror du ikke moritz var borti med borremaskin og bårte hull i ene parkett fjøla mens pappen var nede for å hente noe utstyr ...pappen ganske sint siden det er akkurat en pakke nok til det gulvert[8D][:D] ..¨..sammma søren legg den ned sier nå bare jeg ...gulvet blir godt brukt uansett et lite hull får bare nå ver et minne fra moritz...ellers csi

Jeg venter på Medium. I morgen har jeg fri, men skal kjøre "mormor" på IKEA så hun får kjøpt seg ny lampe :-) Er lat idag, etter en laaaang dag på jobb.

Hei hei :-)

Jobbet fra 08 til 18 idag. Samme imorgen.
Nå sitter vi i sofaen med hver vår pc før Greys begynner.

Var i studio i går og tok noen fine bilder av en venninne som er høygravid.
Det var så stas! De ble så fine!
Dere som kommer på treffet på lørdag får se dem. Ellers får dere snike dere inn på FB og sjekke ut der.

Håper alle har det bra der ute.

AULIANA: Den nye reklamen fra gården deres er UFATTELIG MORSOM!! Ler godt hver gang. Litt av en hønk han doktoren altså!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp