Huff, håper du føler deg bedre i morgenBle det selv.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, håper du føler deg bedre i morgenBle det selv.![]()
Jaa! Ikke noe kjekt å være mamma heller når man vet at lille er syk og du ikke kan hjelpe! Men tanter er vanligvis gode daJepp!
Han fikk sove i sengen med tanta si og det hadde hjulpetGodt å han hjemme nå
![]()
Begynne å bli bra nå. Tok en lang gåtur i stad og det er medisinHuff, håper du føler deg bedre i morgen![]()
Og ikke visste vi det heller. Vi fikk bilder av en smørblid gutt med beskjed om at alt var bare braJaa! Ikke noe kjekt å være mamma heller når man vet at lille er syk og du ikke kan hjelpe! Men tanter er vanligvis gode da![]()
Da ville de nok bare at dere ikke skulle bekymre dere, men kose dere til dere kom tilbake!Og ikke visste vi det heller. Vi fikk bilder av en smørblid gutt med beskjed om at alt var bare bra![]()
Jeg vet det, jeg savner festen, men ikke fyllesykenBorte hele fredag og lørdag. Mister jobbet oversikt her
Men det som venter deg er myyyyyye bedre en fest og fyllesyke![]()
Jepp, og det er helt greit det. Han er jo i de nest beste hendeneDa ville de nok bare at dere ikke skulle bekymre dere, men kose dere til dere kom tilbake!
Det skulle vært en mirakelpille mot den.Jeg vet det, jeg savner festen, men ikke fyllesyken![]()
Jeg har prøvd mye, men har fortsatt ikke funnet oppskriftenDet skulle vært en mirakelpille mot den.![]()
Den personene blir rikJeg har prøvd mye, men har fortsatt ikke funnet oppskriften![]()

Hihi. Forhåpentligvis var gårsdagen verdt det?Har dere hatt en fin helg? Har ikke skravlet siden fredag dagog det er jo leeenge siden!
Dette var forresten meg i dag morges
Vis vedlegget 137010
AbsoluttHihi. Forhåpentligvis var gårsdagen verdt det?![]()